ارائه دهنده خمیر پسته رولت

پسته جز مغز های خوراکی و خشکبار بسیار پرطرفدار است که فرآورده‌ های این محصول متعدد بوده و می‌ توان به پرفروش ترین نمونه آن، خمیر پسته رولت اشاره کرد. کوشا دانه ارائه دهنده پسته به صورت خمیر،پودر و کره است که شما عزیزان به راحتی می توانید این محصول را جهت مصارف گوناگون با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی از مراکز فروش این محصول با اعتماد کامل خرید خود را انجام دهید.

ارائه دهنده خمیر پسته رولت

ویژگی بارز خمیر پسته رولت

ویژگی بارز خمیر پسته رولت خمیر پسته یک فراورده بسیار خوشمزه بوده که کاربردهای زیادی دارد و می توانید در انواع دسر از جمله کیک و شیرینی آن را استفاده کرده و طعمی جدید و بی نظیر به دست آورید. از بارزترین ویژگی این محصول می‌ توان به طعم خوب و واقعی پسته اشاره کرد که در واقعی فاقد قند و نمک و عاری از هرگونه مواد افزودنی است که از پسته صد درصد خالص و آسیاب شده به دست آمده است.

این محصول بافتی خمیری و نرم‌تر از کره هم دارد و در فرایند تولید آن از هیچ اسانس و طعم دهنده هم استفاده نشده بنابراین مصرف این محصول برای هیچ فردی ضرر نداشته و به راحتی همه افراد می‌ توانند این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهند. بخصوص کسانی که از بیماری کم‌ خونی و فقر آهن رنج می برند و نمی توانند پسته را به خوبی به بجوند براحتی می توانند این خمیر را میل کرده و از خواص ان بهره مند شوند.

تحقیقات نشان داده افرادی که فرآورده‌های پسته را در رژیم غذایی خود می گنجاند، کمتر دچار بیماری‌های کلسترول فشار خون و بیماری‌های قلبی شده و همچنین باعث تناسب اندام و لاغری هم می شود. طی فرایند تولید این محصول روغن پسته جدا نشده و این خمیر یک بافت نرم و لطیف بسیار خوشمزه داشته که به راحتی می توان آن را در برای تهیه بستنی، حلوا، پنکیک، شکلات و دسرهای مختلف استفاده کرد.

فروشندگان خمیر پسته رولت

فروشندگان خمیر پسته رولت برند کوشا دانه محصولات خود را به فروشندگان متعددی ارائه داده تا آنها بتوانند بهترین محصولات را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند. فروشندگان خمیر پسته ،این محصول را به صورت فله و بسته بندی به فروش می‌ رساند و همچنین در زمینه صادرات این محصول هم فعالیت داشته و آنها را به صورت عمده به کشورهای مختلف و متقاضی صادر می‌ کند.

این محصولات که کیفیت بسیار عالی دارند، دارای بسته بندی های مناسب و استاندارد است و تا زمان ارسال و اتمام محصول این بسته بندی ها از کیفیت خمیر خواص و مزه آن محافظت کرده و مانع نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل آن می شود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید