بازار فروش مغز پسته کال

مغز پسته زمانی برداشت می شود که پسته هنوز نارس می باشد. رنگ مغز آن به رنگ شیری می باشد و پوست سفیدی دارد ولی مغز داخل آن کاملا سبز می باشد. قیمت خرید این محصول مقوی با توجه به کیفیت و نوع آن متفاوت می باشد. افراد می توانند آن را از خشکبار فروشی به صورت عمده و یا بسته بندی شده خریداری کنند. بازار فروش مغز پسته کال، این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسانند. 

بازار فروش مغز پسته کال

چند خاصیت مغز پسته کال

چند خاصیت مغز پسته کالمغز پسته جزء خوش مزه ترین مغزها می باشد و فواید مغز پسته برای بدن خیلی زیاد می باشد. همچنین دارای خواص دارویی بسیاری می باشد. 

این محصول دارای طبع گرم و خشک می باشد و مصرف آن برای کودکان در حال رشد خیلی موثر می باشد. همچنین برای رفع کم خونی نیز خیلی مفید می باشد. 

به دلیل داشتن مقادیر زیادی ویتامین E، برای کاهش چین و چروک پوست خیلی موثر می باشد و باعث جوان سازی پوست می شود. پوست را از آسیب های نور خورشید محافظت می کند و باعث کاهش احتمال سرطان پوست و آفتاب سوختگی می شود. همچنین به دلیل داشتن آنتی اکسیدان از پیری زودرس جلوگیری می کند. 

مصرف آن برای درمان موخوره و موهای خشک و اسیب دیده توصیه می شود علاوه براین به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو عمل می کند و انعطاف پذیری الیاف مو را بهبود می بخشد. 

مغز پسته یک منبع بسیار عالی پروتئین و انرژی برای نوزادان و کودکان محسوب می شود و به دلیل داشتن ویتامین های مختلف برای تقویت سیستم ایمنی کودکان و نوزادان خیلی مفید می باشد. وجود ویتامین B6 برای افزایش هوش کودکان خیلی خوب می باشد. همچنین فیبر موجود در پسته برای درمان یبوست کودکان خیلی خوب می باشد. 

از دیگر خاصیت مغز پسته کال می توان برای سلامتی سلول های قرمز خون اشاره کرد. همچنین به دلیل داشتن ویتامین های A و E با بیماری های التهابی در بدن مقابله می کند و در کاهش ابتلا به بیماری های قلبی نقش موثری دارد. همچنین برای آرامش قلب و ارام کردن اعصاب خیلی مفید می باشد و مصرف آن برای باز کردن مجاری کبد توصیه می شود. 

همچنین مصرف این محصول برای تقویت معده خیلی مفید می باشد و سرفه در افراد را درمان می کند. برای تقویت لثه و درمان جوش های دهان خیلی مفید می باشد و استفاده آن برای خوشبویی دهان و درمان ریزش مو توصیه می شود. 

مغز پسته سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که حاوی آهن، ویتامن A, روی، پتاسیم، پروتئین، فسفر، کلسیم، مس، فیبر، ویتامین E می باشد. 

پرفروش ترین مغز پسته کال در بازار

پرفروش ترین مغز پسته کال در بازارپرفروش ترین مغز پسته کال در بازار خیلی زیاد می باشد. مغز پسته کله قوچی، پسته فندقی و احمد آقایی جزء مغز های خوراکی پر فروش می باشد. 

انواع مختلف مغز های پسته با توجه به کیفیت، رنگ، برند تولید کننده آن به فروش می رسد. همچنین مغز پسته هایی که در رفسنجان تولید می شوند به دلیل طعم و مزه ی بی نظیری که دارند پر فروش می باشند. 

مغز پسته کال را می‌توان یکی از گرانترین و بهترین مغزها از لحاظ مقوی بودن،طعم و خوش رنگ بودن دانست. 

توزیع ارزان مغز پسته کال

توزیع ارزان مغز پسته کالاز عوامل موثر بر قیمت مغز پسته کال می توان به کیفیت ظاهری پسته، میزان سبزی مغز پسته، نوع پسته استفاده شده اشاره کرد. همچنین توزیع ارزان مغز پسته کال در تمام بازار های داخلی انجام می شود. 

فروش مغز پسته به صورت عمده و یا جزئی صورت می گیرد که فروش عمده این محصول سود خوبی برای فروشنده دارد. همچنین بیشتر فروشندگان محصول را با ضمانت در اختیار مشتری قرار می دهند. 

فروشندگانی که دارای نام اعتباری و برند خاصی هستند همیشه تلاش می کنند محصولی با کیفیت بالا و تضمین شده و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار بدهند.

ابن محصولات را می توانیم به صورت حضوری و مستقیم خریداری کنیم. روش دیگر خرید به صورت اینترنتی می باشد که در این روش در وقت و هزینه صرفه جویی می کنیم. 

مغز پسته ایرانی به دلیل کیفیت و طعم و رنگ بسیار عالی که دارد به کشورهای دیگر صادر می شود و باعث پیشرفت اقتصادی برای کشور ما می شود. 

6 نظرات
  1. […] پسته کال: از پسته های کال به دست می آید و گران ترین نوع مغز پسته […]

  2. منصوره صباغ می گوید

    سلام اوقات بخیر برای باقلوای هاویجی میخاستم فقط سوالم اینه که پسته هارو دوپوست هم میکنین برای ما یا فقط غیر دوپوست شده دارید ؟؟

    1. admin می گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر شما مایل هستید که مغز پسته برای شما دوپوست شود ، سفارش شما اگر بالای بیست کیلو گرم باشد مشکلی برای تامین مغز پسته مورد نظر شما وجود ندارد و قادر هستیم برای شما تولید و ارسال کنیم.

  3. رجبییان می گوید

    سلام خدمت شما
    من از پسته کال شما برای تولید باقلوای ارومیه ای استفاده کردم بسیار عالی و سبز بود.
    در حال حاضر مجموعه ما تازه تاسیس هست ولی در اینده نزدیک از شما بالای 100کیلو در ماه پسته کال خریداری میکنیم. ب امید همکاری.. 🌹🌹🌹

  4. رستاک می گوید

    سلام ئ عرض ادب
    مغز پسته سبز رنگی لازم دارم که پوست مغز ش رو برداشته باشند یا به اصطلاح دو پوست شده باشه
    ممنون از تیم پرتلاش شما *-*

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید