بازار فروش کلخنگ تازه اصل در ایران

کلخنگ یا بنه کوهی در شهرهای مختلف کشور با بهترین کیفیت تولید می شود. این میوه دارای ارزش غذایی بالایی است و به دلیل خواص فراوان، فروش بسیار خوبی دارد. کلخنگ تازه اصل سرشار از انواع ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن باعث پیشگیری از بیماری های مختلف می شود. این محصول پس از برداشت در شرکت های تولید کننده به وسیله دستگاه های مجهز فرآوری شده و در بسته بندی های متنوع و بهداشتی تولید و ارائه می گردد.

بازار فروش کلخنگ تازه اصل در ایران

نگاه اجمالی بر کلخنگ تازه اصل

نگاه اجمالی بر کلخنگ تازه اصل کلخنگ یا بنه کوهی در مناطق مختلف کشور و در آب و هوای سرد و خشک به خوبی پرورش می یابد. این محصول به صورت وحشی و کاملا ارگانیک در ارتفاعات شهرهایی مانند: کرمانشاه، خرم آباد، کرمان، سنندج و ایلام و … به خوبی رشد می کند و به دور از هرگونه آلودگی و سم و مواد شیمیایی می باشد که بسیار سالم و مغذی است.

کلخنگ در هنگام نارس بودن دارای پوستی نرم و مزه ای ترش می باشد که از آن در تهیه ترشی ها و انواع غذاهای محلی استفاده می کنند و موقع رسیده شدن دارای پوستی سفت و رنگی سبز بوده که دارای خاصیت درمانی فراوانی است. بسیاری از افراد محلی پس از برداشت کلخنگ در فصل تابستان با دستگاه های مخصوص پوست آن ها را می کنند و روغن آن را جدا  و مورد استفاده قرار می دهند.

از درخت کلخنگ صمغ طبیعی برداشت می شود که به سقز معروف بوده و حاوی ترکیبات مفیدی است و خواص دارویی فراوانی دارد. در صنعت داروسازی مصرف گسترده ای دارد. از این محصول در تهیه آدامس، عطر، خوشبو کننده ها و سایر حشره کش ها استفاده می کنند و در تولید بسیاری از مواد ضد عفونی کننده و نرم کننده ها کاربرد زیادی دارد. در صنعت پلاستیک سازی نیز کارایی زیادی دارد.

چند دلیل برای استفاده از کلخنگ تازه اصل

چند دلیل برای استفاده از کلخنگ تازه اصل کلخنگ دارای خواص فراوانی است و دارای طبعی گرم و خشک بوده و سرشار از ویتامین های ای، بی، سی، آ و املاح معدنی نظیر کلسیم، منیزیم و سدیم و فیبر و … می باشد که در درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها نقش مؤثر دارد. این محصول به صورت های مختلف قابل استفاده است که می توان به استفاده خوراکی این میوه، استفاده از روغن آن و مصرف جوشانده کلخنگ اشاره کرد. از دلایل استفاده از کلخنگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای تقویت دستگاه گوارش مفید است.
  • در کاهش التهابات و انواع زخم ها بسیار مؤثر است.
  • برای درمان سرماخوردگی و سرفه بسیار سودمند است.
  • باعث تقویت اعصاب شده و در رفع کم خونی تأثیر زیادی دارد.
  • برای درمان اختلالات کبدی مفید می باشد.
  • باعث تسکین کمر درد می گردد و در کاهش درد عضلات مؤثر است.
  • کلخنگ تازه اصل دارای خاصیت ضدمیکروبی و ضد عفونی کنندگی است.

مرکز عرضه کلخنگ در ایران

مرکز عرضه کلخنگ در ایران کلخنگ به دلیل خواص درمانی و دارویی بسیار فراوانی که دارد، از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد و امروزه بازار فروش پررونقی دارد و در داخل و خارج از کشور دارای مشتریان و متقاضیان زیادی است. یکی از مراکز فروش و عرضه کلخنگ در ایران همین مرکز می باشد که این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می نماید. برای اطلاع از نحوه خرید و مشخصات محصول می توانید از طریق  تماس تلفنی و یا سایر شبکه های اجتماعی با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که خرید و فروش از این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است. ارائه محصولی با کیفیت مرغوب، هزینه مناسب، خدمات دهی مطلوب و به صورت بیست و چهار ساعته، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، تسریع و سهولت در خرید و … از مزیت های خرید از این مجموعه می باشد.

3 نظرات
  1. عبدالوند می گوید

    سلام روزتون بخیر
    من از شما کلخنگ برای درمان درد معده ام خریدم. به عنوان دارویی که ارگانیک هست در دراز مدت عالی جواب داد. ممنون از زحماتتون

    1. مینایی می گوید

      سلام منم با نظر شما موافقم بسیار در درمان درد معد موثر بود..

  2. علی اکبر منانی می گوید

    سلام وقت بخیر
    من برای درمان مشکلات گوارشی از شما کل خواند تهیه کردند که بسیار تمیز و یکدست و تازه و نرم بود ممنون از کیفیت و قیمت مناسب شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید