تولید کنندگان کره پسته بدون شکر

کره پسته از آسیاب کردن مغز پسته خام و برشته سازی آن تهیه می شود و به آن هل و وانیل شکر اضافه می شود و سرشار روغن و چربی است که از پسته آن گرفته نشده ولی این چربی فاقد کلسترول و بدون ضرر است. کره خمیری مانند است، تولید کنندگان کره پسته بدون شکر آن را در کیفیت بالایی برای مصرف بیماران دیابتی عرضه می کنند.

تولید کنندگان کره پسته بدون شکر

خواص کره پسته بدون شکر

خواص کره پسته بدون شکر همانطور که می دانیم پسته سرشار از خاصیت و چربی است و بسیار مغذی و مفید می باشد، کره پسته یکی از محصولاتی است که از پسته تهیه می شود، کره پسته روغنی و خمیری مانند است و چربی پسته را برای تهیه کره آن جدا نمی کنند. روغن و چربی درون پسته کلسترول ندارد و با مصرف آن فرد دچار افزایش چربی و کلسترول نمی شود و ضرری به فرد وارد نمی شود، نحوه تولید این محصول به این صورت است که مغز پسته خام را برشته و آسیاب می کنند و آن را با شکر و نمک و هل و وانیل ترکیب و چربی پسته از آن جدا نمی شود و در خود کره وجود دارد.

کره پسته خمیری مانند و دارای ارزش غذایی بالایی است و دارای فسفر و آهن و آنتی اکسیدان می باشد، مصرف آن حافظه را افزایش و برای تقویت ذهن مناسب است. مصرف کره پسته برای ورزشکاران و بزرگسالان سبب تقویت و تغذیه جسم آنها می شود زیرا بسیار مقوی و دارای حجم کم و مفید و جذب سریع و راحتی دارد، به علاوه مصرف آن مغز، ذهن، معده را تقویت و تسکین دهنده سرفه و برای آرامش قلب و اعصاب مفید است و مجاری های کبد را باز می کند و سبب بهبود و رفع انواع اسهال می شود.

بهترین روش تولید کره پسته استفاده نکردن از افزودنی‌های شیمیایی و حرارت زیاد است، ویتامین‌ و چربی‌ و پروتئین که در پسته وجود دار برای سلامت بدن مفید هستند، در این کره فسفر و آهن وجود دارد که برای افزایش حافظه و ضریب هوشی مناسب است، پسته حاوی اسید آمینه است که برای ترشح هورمون رشد بسیار موثر است و در بهبود رشد کودکان و و رفع کم خونی و کاهش مشکلات دیابت موثر است.

مراکز خرید کره پسته بدون شکر

مراکز خرید کره پسته بدون شکر کره پسته را می توان با نان به عنوان صبحانه و عصرانه کامل و همچنین به عنوان کرم بین دو بیسکوییت و به عنوان تزیین بستنی و کیک استفاده کرد که موجب افزایش ارزش غذایی آن‌ها می‌شود و سلامت فرد را تضمین می کند، مراکز خرید کره پسته مرغوب بدون شکر آن را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب در بسته بندی های متنوع را به فروش می رساند، قیمت کره پسته را از سایت فروش آن نیز می توانید بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید این محصول بسیار پر خواص و لذیذ است.

2 نظرات
  1. رشنو می گوید

    سلام
    من مدت هاس که دنبال کره پسته با کیفیت میگردم برای تزئین شیرینی و کیک هام.شرایط فروشتون؟ و میزارن حداقل فروش رو میفرمایید. ممنونم

    1. admin می گوید

      سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز. کره پسته های ما در بسته بندی های ۵ کیلوگرمی عرضه می شوند، برای ارسال نمونه ما هیچ مشکلی نداریم منتها چون که احتمال اینکه هزینه ارسال زیاد شود.
      اگر برای شما هزینه‌ ارسال نمونه اشکالی ندارد قادر به ارسال نمونه هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید