خرید مغز پسته فندقی زیر قیمت بازار

عرضه مغز پسته فندقی‌ در کشورمان به اشکال مختلفی صورت می گیرد و بهترین مغز پسته فندقی دارای قیمت های متفاوتی می باشد‌، قیمت این آجیل های پرخاصیت بستگی به بسته بندی آنها و‌ کیفیتشان دارد.

مغز پسته فندقی را در فروشگاه های معتبر با قیمت کارخانه ای ارائه می دهند. در واقع چون تمام بسته بندی ها کیفیت روز و استاندارد واقعی را دارند، آمار خرید را روز به روز بالا می برند. پس این گونه اجناس را با وزن های خاص می توان خریداری کرد و همچنین با توجه به کیفیت آن ها، مبالغی ناچیز را پرداخت نمود.

خرید مغز پسته فندقی زیر قیمت بازار

دانستنیها درباره مغز پسته فندقی

دانستنیها درباره مغز پسته فندقی فواید و خواص مغز پسته فندقی متنوع است، از جمله کمک به حفظ قلب سالم، کنترل وزن، محافظت در برابر دیابت و فشار خون بالا و بهبود دستگاه گوارش. این یکی از آجیل های اساسی برای اضافه کردن به رژیم غذایی ما است.

ویتامین ها، مواد معدنی، چربی ها و پروتئین های موجود در مغز پسته فندقی برای یک ارگانیسم سالم ضروری هستند. این ماده معمولاً به عنوان یک اشتها آور و به عنوان ماده تشکیل دهنده شیرینی و غذاهای اصلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر جزو کسانی هستید که معمولاً آجیل می خورید، انتخاب مغز پسته فندقی گزینه بسیار توصیه شده در مقایسه با دیگران است که می تواند نمک بیشتری داشته باشد یا حاوی چربی بیشتری باشد. در این روش به شما کمک می کند وزن خود را کنترل کنید و احتمال خطر قلبی را کاهش دهید.

مغز آجیل ها از مغذی ترین محصولاتی هستند که خوردن آن ها، برای سنین مختلف توصیه می شود و به همین دلیل پیر و جوان، تمایل به مصرف چنین خوراکی هایی دارند. در این بین مغز پسته فندقی یک منبع خاصیت آور و بسیار تاثیر گذار به حساب می آید، چون سرشار از ویتامین های عالی و قدرت چربی سوزی فوق العاده است.

در واقع این محصول درجه یک، هم مزه ای مناسب دارد و هم با دو مدل شور یا بی نمک در بازارها دیده می شود؛ اما در کنار چشیدن مزه ای لذیذ، حتما عطر خوشایندی هم از آن ها احساس خواهید کرد. بنابراین وجود ویژگی ذاتی در این مدل ها، مصرف کنندگان را به سمت خرید می کشاند.

چند نمونه کاربرد مغز پسته فندقی

چند نمونه کاربرد مغز پسته فندقی مغز پسته فندقی کاربرد بسیاری برای تقویت بدن و سالم ماندن آن دارد. امروزه محبوبیت مغز پسته ها در میان مردم افزایش پیدا کرده است. با افزایش سن، مراقبت از خود مهمتر است و یکی از مناطق حساس و مهم که باید با مراقبت بیشتر از آن مراقبت کنیم قلب است. 

 مطالعات متعددی نشان می دهد که پسته به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل ، به حفظ سطح کلسترول سالم در افراد سالم کمک می کند.

 چندین خانواده پسته وجود دارد که کشت می شوند ، با این حال محبوب ترین رقم تولید شده برای اهداف تجاری “کرمان” است. اگر آنچه شما نیاز دارید یک میان وعده سالم برای صرف بین وعده های غذایی است ، که شما را با انرژی و تقریباً هر کالری پر می کند ، پسته یکی از گزینه های بسیار توصیه شده است. این دانه خوراکی است و فصلی نیستند ، یعنی در تمام طول سال در دسترس هستند که این امر مصرف آنها را بسیار تسهیل می کند.  همچنین یکی دیگر از مزایای آن این است که می توان آنها را تقریباً در هر فروشگاه مواد غذایی خریداری کرد.

 خواص پسته و مواد مغذی

 ما به طور فزاینده ای از داشتن سبک زندگی سالم و کنترل رژیم غذایی خود آگاه هستیم ، بنابراین به نظر کارشناسان تغذیه توصیه می شود در طول روز میان وعده های کوچکی مصرف کنید. آنها یکی از معدود آجیل هایی هستند که حاوی بیشتر مواد مغذی مورد نیاز انسان هستند.

 آنها حاوی مواد مغذی مانند کربوهیدرات ها ، پروتئین ها ، چربی ها ، فیبر رژیم غذایی ، فسفر ، پتاسیم ، تیامین ، ویتامین B-6 ، بتاکاروتن ، لوتئین و زاکسانتین ، کلسیم ، آهن ، منیزیم ، روی ، مس ، منگنز ، ویتامین C ، ریبوفلاوین ،  نیاسین ، اسید پانتوتنیک ، اسید فولیک ، ویتامین E ، ویتامین A و ویتامین K. همه این مواد مغذی باعث می شود که پسته شرایط مناسب را برای سلامتی بهتر به وجود آورد. آنها حاوی کالری کمتری و پتاسیم بیشتر و ویتامین K در هر وعده نسبت به سایر آجیل ها هستند.

کاربرد این گونه تولیدات درجه یک بسیار زیاد است، چرا که آن ها به عنوان بمب انرژی و منبعی انرژی زا شناخته شده اند. به این صورت، خواص مناسب آن ها باعث شده تا آشپزان برای تهیه کردن انواع خوردنی های متفاوت، از دانه های ریز و درشت مغزها استفاده نمایند.

  • تهیه رژیم درمانی برای ورزشکاران
  • آماده سازی خیلی از برنج های مخلوط و یا خورش های ایرانی
  • پخت انواع شیرینی جات و یا کیک های مصرفی خوشمزه
  • ایجاد انواع دمنوش های ارگانیک و طبیعی

عرضه کننده مغز پسته فندقی با بهترین قیمت

عرضه کننده مغز پسته فندقی با بهترین قیمت سایت ما عرضه کننده مغز پسته فندقی با بهترین قیمت می باشد.  یک وعده یک وعده پسته برشته حاوی 160 کالری ، 6 گرم پروتئین ، 3 گرم فیبر و 15 گرم چربی است که از این مقدار فقط 2 گرم چربی اشباع شده است. همچنین 25٪ از ارزش روزانه ویتامین B-6 ، 15٪ از ارزش روزانه ویتامین و فسفر و 10٪ از ارزش روزانه منیزیم را برای شما فراهم می کند.

 با توجه به مطالعات بالینی اکتشافی ، پسته می تواند باعث حفظ سطح قند خون سالم در افراد سالم شود. شورای بین المللی اطلاعات مواد غذایی خاطرنشان می کند که نگرانی های اصلی رژیم غذایی زنان و مردان مربوط به محدودیت چربی است.

بازارهای تجاری در کل دنیا به این شکل عمل می‌ کنند که، روابط مناسبی بین عرضه کننده و خریداران برقرار شوند؛ یعنی با وجود قدرت زیادی که توزیع کنندگان برای فروش چنین محصولات انبوهی پیدا کردند، اطمینان مشتریان برای خرید اجناسی سالم افزایش می یابد.

در کل زمانی رضایت خریداران، در این جریان های تجاری بالا می‌ رود که قیمت های فروش، به صورت تخصصی انتخاب شوند؛ پس عرضه کننده های داخلی می کوشند که بسته های آماده سازی شده، با بهترین قیمت به دست مصرف کنندگان برسند.

هرآنچه باید در مورد تجارت مغز پسته بدانیم

هرآنچه باید در مورد تجارت مغز پسته بدانیم این گونه محصولات تولید شده در داخل ایران، به شیوه مناسبی بسته بندی شده اند و همچنین دارای تاریخ مصرف مدت دار هستند. به این صورت مصرف کنندگان با خوردن آن ها، متوجه مزه لذیذ و تازگی آن ها می شوند و به همین دلیل سعی دارند تا بسته های متعددی را برای خود سفارش دهند.

در واقع با افزایش توزیع محصولات، دید خریداران بازتر می‌ شود و به طور کلی زمینه ای ویژه، برای تجارت جهانی فراهم می گردد. در این مراتب تجاری، انواع مغز پسته شور یا خام با ارسال های رایگان قابل انتقال هستند و مشتریان با فکری آسوده، شروع به مبادله می کنند.

قیمت مغز پسته فندقی در سال گذشته

قیمت مغز پسته فندقی در سال گذشته پسته سیرجان و سایر مدل های تولید شده ایرانی، معمولا مغزهایی سبز و خوشرنگ دارند و اندازه های آن ها خیلی درشت است. از طرفی این اجناس درجه یک به دلیل این که با پوست فروخته نمی شوند، با هزینه ای بالاتر در دسترس قرار می گیرند.

در واقع نرخ ها از دوران گذشته تا الان تغییرات زیادی پیدا کرده اند، به طوری که با قوی شدن آمار تورم و افزایش استاندارد بسته ها، قیمت های جدیدتری در هر دقیقه رونمایی می شوند. پس با نتیجه گیری از این مباحث باید گفت هزینه های فروش مغز پسته پارسالی در مقایسه با دوران امروزی، خیلی ارزان تر بوده است.

5 نظرات
  1. زارع می گوید

    با سلام
    پسته یکی از خشکبار خوشمزه و مقوی و پرخاصیت هست که باید از جای مطمئن و مرغوب خریداری شود، مجموعه ما چند سالی هست که مجموعه کوشا دانه را به عنوان منبع تامین پسته و بنه انتخاب کرده ایم و بسیار از کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات شما راضی هستیم.

  2. راشین ناصری زاده می گوید

    با سلام و درود خدمت شما
    ممنون از شما بابت مغز پسته فندقی ومحصولات عالیتون وعطر بی نظیرش من برای پخت شیرینی وکیک های خانگی از این معز پسته ی فندقی خوش عطر وخوش طعم استفاده می کنم بنده از خریدم کاملا راضی هستم. لذا از بهره مندی توضیحات تان خرسند هستم .و ممنون از مشتری مداریتون.

  3. سیاوش می گوید

    سلام
    من به توصیه دکتر تغذیه ام باید هرروز مقداری پسته رو پودر کنم و همراه با مکمل های ورزشی ام بخورم و وقتی شما عرضه مستقیم از کرمان دارید چه بهتر که از شما تهیه کنم

  4. مهسا حسنی می گوید

    سلام و دورود
    من یک فروشگاه خشکبار دارم که از این پسته ها در اونجا استقبال می شود من تا قبل از اینکه از شما خریداری کنم از جاهای معتبری خریداری نمی کردم چه بسا هر دفعه از یک فروشگاه محصولم رو خریداری می کردم تا اینکه یکی از دوستان که خود هم مشتری شماست به من شمارو معرفی کرد من هم یک پنچ باری هست دارم از شما ۳۰۰،۴۰۰ کیلو سفارش میدم ممنون یاعلی

    1. admin می گوید

      سلام برشما خانم حسنی ، از اینکه محصول مورد نظرتان به خوبی توانسته رضایت شما را کسب کند بسیار خوشحال هستیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید