خرید ونوشک رسیده با قیمت مناسب

برای خرید ونوشک رسیده با قیمت مناسب، بهتر است آن را به صورت فله خریداری کرد.

زیرا مکانیزم بسته بندی هزینه بر است و بر قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد، اما نوع فله هزینه ای برای بسته بندی ندارد و قیمتش مناسب تر است.

برای خرید ونوشک رسیده با قیمت مناسب بهتر است آن را به صورت فله ای خریداری کرد؛ زیرا مکانیزم بسته بندی هزینه‌ بر است و بر قیمت نهایی محصول تاُثیر می گذارد، اما نوع فله هزینه‌ ای برای بسته‌ بندی ندارد و قیمتش مناسب تر است.

خرید ونوشک رسیده با قیمت مناسب

معرفی اجمالی ونوشک رسیده

معرفی اجمالی ونوشک رسیده

در این مبحث می خواهیم به معرفی اجمالی ونوشک رسیده بپردازیم. امیدوار هستیم این مطالب برای شما عزیزان مفید واقع شود.

ونوشک نام درختی است، از خانواده پسته ایان و به نام های دیگر مانند بنه، خنجک، کلخنگ، بوکر، کهن و… شناخته می شود.

در گویش های مختلف، اسامی مختلفی دارند. به عنوان مثال در گویش لری به آن بریژه گفته می شود، در گویش دیگری که مربوط به مناطق بانه مریوان است، به آن بنشت گفته می‌ شود.

این درخت دارای دو نوع میوه است: میوه کال که کاملاً قابل خوردن و جویدن است. میوه رسیده آن پوسته ای سخت دارد و شکستن آن کار آسانی نیست و افراد بومی به این کار وارد تر هستند.

شکل این میوه کروی است و از نظر ظاهری بسیار شبیه، پسته آجیلی است ولی از نظر اندازه با پسته آجیلی کاملا متفاوت می باشد. میوه ونوشک روغنی است.

همانند تخمه مصرف می شود. با این تفاوت که، پوست تخمه به آسانی شکسته می شود و پوسته ونوشک سفت و سخت است.

میوه خنجک مایل به ترش است و برای درست کردن ترشی جات، طعم دهی دوغ، کشک، ماست و روغن حیوانی از این میوه به صورت پودر شده استفاده می شود. دارای نوعی صمغ می باشد، به نام سقز.

از صمغ درخت ونوشک، در تهیه آدامس استفاده می شود. در صنایع مختلف مانند دارو سازی، غذایی، بهداشتی و… نیز کاربرد دارد.

میوه این درخت فواید بسیار زیادی دارد. در درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می‌شود. نوع مرغوب آن، ترک لب را درمان می‌کند و از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند.

به علت طبع گرمی که دارد، سبب افزایش و تقویت نیرو و قوای جنسی در افراد سرد مزاج می شود.

در درمان درد و التهاب بسیار موثر است. دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد، با انواع سلول های سرطانی مبارزه می کند.

ونوشک برای پوست و مو مفید می باشد. از پوست پوسته شدن پوست سر جلوگیری می کند، سبب افزایش رشد مو و تقویت آن می شود، تار موهای نازک را ضخامت می بخشد.

پسته کوهی دارای کالری بسیار زیادی است. مصرف بیش از اندازه آن سبب افزایش چاقی بدن می‌شود، به همین علت توصیه می‌شود افراد چاق از مصرف آن خودداری کنند.

درمان کننده کم خونی است.

توجه داشته باشید افراد گرم مزاج بهتر است از مصرف آن خودداری کرده یا تا حد امکان به مقدار کم از آن مصرف کنند. طبع گرم میوه ونوشک در افراد گرم مزاج ممکن است، سبب عارضه های پوستی مانند لک و جوش بر روی صورت شود.

میوه ونوشک(کلخنگ،بریژه و بنشه و… دیگر آن است) که درخت میوه ونوشک در آب و هوای خشک و سرد و بدون دخالت انسان رشد می‌ کند که به همین ویژگی(طبیعی و ارگانیک بودن) بسیار، مورد توجه قرار گرفته است. این میوه بومی استان ایلام است و همین دلیل به ونوشک ایلام منسوب است. دانه های خوراکی میوه ونوشک چرب است و گاهاً از چربی آن به صورت جداگانه به عنوان تسکین دهنده در استعمال خارجی استفاده می‌ شود. این امر ویژگی درمانی ونوشک را اثبات می‌ کند. دانه های میوه ونوشک رنگارنگ هستند و به عنوان تزئین در دسرهای سرد استفاده می‌ شود؛ چرا سرد؟ چون به خاطر چرب بودن، میوه ونوشک انرژی و حرارت بالایی در بدن ایجاد می کند که مصرف آن با دسرهای سرد حالت تعادل ایجاد می‌کند.

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت ونوشک رسیده

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت ونوشک رسیده

از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت ونوشک رسیده، شرایط مساعد آب و هوا در زمان رشد آن، خاک مناسب برای رشد، برداشت به موقع در زمان مناسب و نحوه صحیح برداشت و چیدن محصول است.

در صورتی که خاک نامناسب باشد، درخت به خوبی رشد می کند، در صورت رشد باری که می دهد با کیفیت و مرغوب نیست.

از عوامل تاُثیرگذار بر کیفیت ونوشک رسیده شرایط مساعد آب و هوا در زمان رشد آن، خاک مناسب برای رشد، برداشت به موقع در زمان مناسب، و نحوه صحیح برداشت و چیدن محصول است. در صورتی که خاک نامناسب باشد، درخت به خوبی رشد نمی‌ کند. در صورت رشد، باری که می دهد، با کیفیت و مرغوب نیست.

قیمت ونوشک رسیده در بازار

قیمت ونوشک رسیده در بازار

قیمت ونوشک رسیده در بازار، زمانی که به صورت عمده خریداری شود، مناسب تر از زمانی است که بخواهیم آن را به صورت جزئی خریداری کنیم.

عرضه ونوشک بازار به صورت فله ای و بسته بندی شده صورت می گیرد.

زمانی که فروشنده متوجه شود، خریدار می خواهد محصول را به صورت عمده خریداری کند، برای آن قیمت مناسب تر ارائه می دهد.

در فروش عمده خریدار و فروشنده هر دو سود می برند. سود فروشنده از این بابت است، محصولی را که به صورت عمده خریداری کرده، به صورت عمده نیز به فروش می رساند.

قیمت ونوشک رسیده در بازار زمانی که به صورت عمده خریداری شود؛ مناسب تر از زمانی است که بخواهیم آن را به صورت خرده خریداری کنیم. عرضه ونوشک بازار به صورت فله ای و بسته بندی شده صورت می گیرد. زمانی که فروشنده متوجه شود که خریدار می‌ خواهد محصول را به صورت عمده خریداری کند؛ برای آن قیمت مناسب تری ارائه می دهد. در فروش عمده خریدار و فروشنده هر دو سود می‌ برند. سود فروشنده از این بابت است، محصولی را که به صورت عمده خریداری کرده؛ به صورت عمده نیز به فروش می رساند.

عوامل موثر بر مشکلات صادرات ونوشک

عوامل موثر بر مشکلات صادرات ونوشک از آن جایی که میوه ونوشک خواص درمانی متعددی دارد، بسیار طرفدار دارد. به طوری که شرکت‌ های بازرگانی علاوه بر تاُمین نیاز داخل به صادرات آن اقدام می کنند و می دانیم دانه های خوراکی میوه ونوشک چرب است؛ به همین دلیل عرضه آن به صورت فله‌ ای بهداشتی نمی باشد و به همین سبب در داخل کشور به ویژه در صادرات ونوشک بسته ای عرضه می‌ شود.

قیمت جهانی ونوشک رسیده با بالاترین کیفیت

قیمت جهانی ونوشک رسیده با بالاترین کیفیت میوه ونوشک در نوع رسیده آن خواص درمانی زیادی دارد که به همین سبب از قیمت بالایی هم برخوردار است و همچنین به خاطر مسائل بهداشتی در بسته بندی های متنوع عرضه می شوند. همچنین ارزش افزوده خدماتی مانند: چیدن آن از درخت، هزینه حمل و نقل و… به آن اضافه می‌ شود که تمام موارد فوق بر افزایش قیمت آن تأثیر می‌ گذارد و در مورد صادرات، علاوه بر موارد فوق هزینه های ترخیص از گمرک نیز بر قیمت افزوده می‌ شود. شما می‌توانید ونوشک بسته‌ای را از طریق نمایندگی‌ های معتبر در سراسر کشور و به صورت غیر حضوری از سایت فروش اینترنتی شرکت مربوطه اقدام به خرید کنید.

6 نظرات
  1. علی خلیلی می گوید

    سلام
    بابت توضیحات شما متشکریم آیا برای افراد با مزاج بلغم پسته کوهی توصیه می شود
    ممنون

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    با تشکر فراوان از توضیحات شما آیا برای افراد با مزاج بلغم پسته کوهی توصیه میشود
    ممنون

  3. ریحان بانو می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    درسته که برای درمان در مفاصل و مغز استخوان
    تاثیر معجزه آسا داره؟؟ من یه 2 3 کیلو سفارش داشتم که ممنون میشم راهنماییم کنین که چطور میتونم در سریع ترین حالت ممکن ثبت سفارش کنم

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

  4. مجاهد می گوید

    سلام وقتتون بخیر درسته که میگن کلخونگ برای درد مفاصل و مغز استخوان خیلی مفیده ؟؟؟؟؟/ من یه سفارش 2 کیلویی داشتم و اینکه آیا ارسال به شهر هندیجان دارید ؟؟/

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید