شرکت تولید بنه سبز اصل ارزان

بنه ی سبز یکی از درختان کوهستانی رشته کوه های زاگرس می باشد که از آن با نام پسته ی کوهی در بین اهالی آن منطقه یاد می شود.

بنه سبز اصل در مناطق بکر و دست نخورده، بدون هیچ ماده ی شیمیایی و کود رشد می کند و به همین دلیل ارزش غذایی بالایی دارد.

شرکت تولید بنه سبز اصل ارزان جهت رفاه حال مشتریان خود سعی کرده است تا بهترین محصولات خود را در بسته بندی های استاندارد به بازار عرضه کند. همچنین شرکت مذکور علاوه بر اشباع بازار، اقدام به راه اندازی سایت فروش اینترنتی کرده است. تا تمامی مشتریان از اقصی نقاط کشور به راحتی بتوانند بنه مرغوب و درجه یک را با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تهیه کنند.

شرکت تولید بنه سبز اصل ارزان

آشنایی با خواص بنه سبز

آشنایی با خواص بنه سبز

بنه از گیاهان چوبی مناطق سرد و خشک می باشد که جدای از ارزش زیست محیطی بی شماری که دارد، مصارف صنعتی و دارویی بسیاری برای این گیاه در نظر گرفته شده است.

خواص گیاه بنه سبز اصل بسیار زیاد است و بسیار خواص آن شبیه به خواص پسته ای است که به عنوان آجیل مصرف می شود. بنابراین از نظر ارزش غذایی بسیار مغذی و مفید می باشد.

بنه ی سبز در محیط بکر و دست نخورده ای کاشت و برداشت می شود و به همین منظور در تولید آن از هیچ روش شیمیایی و صنعتی و هیچ گونه کود مضر شیمیایی استفاده نمی شود و کاملا طبیعی و ارگانیک رشد کرده و سپس برداشت می شود.

برخی فواید بنه سبز به شرح زیر می باشد:

  • از بنه ی سبز اصل برای درمان کم خونی استفاده می شود. کسانی که دچار کم خونی شدید هستند از این محصول در رژیم غذایی خود به فراوانی استفاده می کنند.
  • این گیاه برای تقویت قوای جنسی نیز تجویز می شود.
  • افرادی که به مشکل نرمی استخوان گرفتار هستند، از این گیاه دارویی می توانند برای درمان بیماری خود استفاده کنند.
  • از بنه ی سبز برای آرام کردن درد مفاصل و درد های استخوانی به شکل ضماد بر روی محل درد استفاده می شود.
  • این گیاه سرشار از ویتامین های A و D و اقسام مختلف ویتامین B می باشد و سبب تقویت سیستم ایمنی و عصبی فرد خواهد شد.
  • از پسته ی کوهی یا همان بنه برای درمان کرم های معده نیز استفاده می شود.
  • همچنین برای درمان مشکلات مثانه ای و تکرر ادرار و قطره قطره شدن آن، مصرف بنه می تواند مفید باشد.

به دلیل مواد مغذی و ارزشمندی که در ساختار این گیاه می باشد، از این گیاه نیز به عنوان چاشنی و ادویه ترشی و غذاهای مختلف محلی استفاده می شود.

اگر بخواهیم همه خواص بنه کوهی را بگوییم، بسیار طولانی می شود، ولی از دیگر خواص مهم در دوران بارداری می باشد. بخاطر مواد مغذی که دارد باعث رشد جنین شده و کمخونی را درمان می کند.

مزیت های منحصربفرد بنه سبز اصل

مزیت های منحصربفرد بنه سبز اصل

از مزیت های منحصر به فرد این گیاه کوهستان پر ارزش به ارگانیک بودن آن می توان اشاره کرد.

این گیاه در طبیعت بکر و دست نخورده ی کوه های زاگرس و مناطق غربی کشور رشد می کند و به دلیل آب و هوای بی نظیر، خاک مطلوب، آب کافی و عدم هیچ گونه آلاینده و آلودگی ای، این محصول به شکل کاملا بکر و ارگانیک بهره برداری می شود.

این نوع پسته کوهی یا بنه بخاطر نحوه رشد و نمو طبیعی در زمین های بکر که دارد، سرشار از انواع ویتامین ها بوده و منبع انواع مواد معدنی و ریز مغذی ها می باشد. از آن می توان به عنوان داروی گیاهی استفاده کرد، چون بنه سبز دارای روغن مفید بوده که با استفاده از آن درد مفاصل کاهش می یابد. مهم ترین مزیت بنه پروتیین بالای آن است.

فروش و عرضه بنه سبز اصل

فروش و عرضه بنه سبز اصل

پسته اقسام گوناگونی دارد و نوع وحشی آن که به اسم پسته ی کوهی وحشی، بنه و یا سقز از آن نام برده می شود، از جمله محصولاتی می باشد که به دلیل کیفیت بالای گیاه و هم چنان فواید درمانی ای زیادی که این گیاه دارد و دارا بودن مهر ارگانیک اصل، یکی از محصولات با پتانسیل زیاد برای فروش در سطح کشور و هم چنان صادرات به سایر کشور ها می باشد. 

امروزه فروشگاه های بزرگ و معتبری در کشور وجود دارند که به عرضه بنه سبز اصل پرداخته اند که این فروشگاه ها محصول با کیفیت و مرغوب را با قیمت عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. 

فروش و عرصه ی بنه ی سبز اصل، امروزه در بسیاری از فروشگاه های معتبر انجام می شود که مشتری می تواند با مراجعه ی حضوری یا غیر حضوری، از طریق سفارش آنلاین، این محصول مغذی با ارزش غذایی بالا تهیه و خریداری کنند. 

هم چنان هرساله میزان قابل توجهی از این محصول با کیفیت به نقاط مختلف جهان صادر می شود. 

بنه همانند پسته دارای مغز پسته بوده و یک پوسته محکم و یک پوسته نازک و نرم دارد. ولی پوسته بنه بسیار محکم تر از پوسته پسته بوده، معمولا تولید کنندگان آن را مغز کرده و در بسته بندی های معتبر به فروش می رسانند.

بنه بهترین انتخاب برای صادرات

بنه بهترین انتخاب برای صادرات همانطور که بارها اشاره شد، بنه یک نوع پسته کوهی می باشد که در یک منطقه خاص و بکر رشد می کند، به خاطر همین بیشتر افراد آن را نمی‌شناسند، چه داخل یا خارج از کشور. بنابراین طعم آن یک طعم و مزه جدید و بسیار دلپذیر برایشان خواهد بود. به همین علت بنه یک انتخاب مناسب برای صادرات به بازار های خارجی می باشد، به شرطی که بتوان تبلیغات مناسبی برای آن انجام داد. خواص بی نظیر دارویی این محصول کاملا ارگانیک اگر شناخته شود، باعث می شود تا بازار آن در خارج از کشور پرفروش و پر تقاضا شود.

لیست آخرین قیمت بنه سبز اصل

لیست آخرین قیمت بنه سبز اصل فروش بنه سبز معمولا در هر شهری انجام نمی شود، چون در بیشتر شهر ها شناخته شده نیست. بنابراین برای فهمیدن آخرین قیمت بنه سبز بهتر است به سایت معتبر شرکت توزیعی بنه مراجعه کرد. البته قیمت بنه با توجه به نوع بسته بندی و هزینه ارسال و وزن آن متغیر است. ولی باید دقت کرد چون خریدار مستقیما و بدون واسطه از خود تولید کننده این محصول ارزشمند را تهیه می کند، بنابراین با قیمت بسیار پایین تر از نرخ بازار آن را خریداری کرده و درب منزل تحویل می گیرد. خریداران گرامی با مراجعه به سایت می توانند با انواع بسته بندی بنه مغز شده و بنه غلاف دار آشنا شده و سپس بر حسب نیاز خود سفارش دهند.

6 نظرات
  1. سعادت می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    من برای مغازه عطاری از شما بنه خریدم
    بسیار تمیز و با کیفیت بود ‌ ممنون از شما که این کیفیت رو برای مشتریانتان فراهم میکنید

  2. آوا دشتی زاده می گوید

    سلام وقت بخیر.
    سپاس بابت اطلاعات از کیفیت محصولات ، برای مشتریتان فراهم میکنید.

  3. علی تقوی می گوید

    سلام من یه مقدارازشمابنه خریدم خیلی خوب بودبازم سفارش میدم
    فقط اگه یه کم قیمت روپایین تربدید عالی میشه

  4. ماهرخ می گوید

    سلام دورود من یه مقدار از شما بنه خریدم واقعلا عالی بود وخوش رنگ

  5. اکبر بروجردی می گوید

    سلام علیکم.
    قبل از همه چیز سپاس بابت اطلاعات از کیفیت محصولات در وبسایت کوشا دانه.
    بنده از وبسایت شما، بنه ، پسته و پودر پسته خریداری کردم، محصولات سفارش داده شده که به دستم رسید، بسیار تمیز و خوش رنگ و با کیفیت و عالی بود . فقط اگر مقدور باشد انشاالله سفارشات بعدی رو با قیمت پایین تر از سفارش قبل به ما بدهید کمال تشکر و سپاس را دارم.
    باتشکر اکبر بروجردی از لرستان.

  6. رحمان شکوهی می گوید

    سلام اوقات بخیر
    این بنه های شما سبز یکدست هستن؟؟؟ و اینکه شما با تیپاکس هم میفرستید که قابلیت تسویه درب منزل داشته باشه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید