عرضه کلی خمیر پسته رولت

دسرها و کیک های مختلفی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از از مواد اولیه مختلف آنها را تهیه کنید، امروزه دستورالعمل های زیادی وجود دارند که جدید بوده و طعم های جدیدی از کیک و دسر را به وجود می آورند. یکی از جدیدترین خمیرهایی که می‌ توانید از آن استفاده کرده و کیک و دسرهای خوشمزه تهیه کنید خمیر پسته رولت است که به روش خاصی تهیه می گردد و توسط مراکز عرضه کلی بفروش می رسد، شما با اعتماد کامل از هر لحاظ می توانید این خمیر را تهیه کنید.

 

طرز تهیه خمیر پسته رولت

اگر می خواهید با طرز تهیه خمیر پسته رولت آشنا شوید و این خمیر باکیفیت را به تنهایی در منازل خود تهیه نمایید در ادامه همراه ما باشید زیرا می‌ خواهیم سریع ترین روش تهیه این خمیر را به شما آموزش دهیم تا در تهیه آن وقت و هزینه کمتری را صرف نمایید.

  • در قدم اول باید آب و شکر را به خوبی جوشانده و با حرارت ملایم به غلظت مناسب برسانید پس از آنکه آب و شکر به قضات مناسبی رسیدند می توانید پسته های پوست کنده شده خود را به آن اضافه نمایید.
  • مخلوط آب و شکر و پسته پوست کنده شده را روی حرارت می گذاریم و هم می زنیم باید دقت کنیم که این مخلوط تغییر رنگ به صورت کاراملیزه شدن نداشته باشد درصورت کاراملیزه شدن مخلوط طعم به طور کلی تغییر خواهد کرد، هنگامی که شکر به طور کامل با پسته مخلوط شده و حالت سفیدک زدگی به آن داد مخلوط آماده می شود.
  • در مرحله بعد پسته سفیدک زده شده توسط شکر را با پودر بادام مخلوط می نماییم و صبر می کنیم تا مخلوط کم کم خنک گردد، سپس این مخلوط را در آسیاب ریخته و خوب آسیاب می کنیم، آسیاب شدن مخلوط بادام و پسته روغنی را پس می دهند که باعث می شود مخلوط قوام خاصی را پیدا نماید به این ترتیب در نهایت خمیر پسته آماده می‌ شود.

صادرات خمیر پسته رولت

مراکز تولید کننده خمیر پسته در کشور ما با تولید خمیر پسته های باکیفیت در مقادیر بالا می‌ توانند در زمینه صادرات این خمیرها نیز فعالیت داشته باشند، صادرات خمیر پسته به کشورهای همسایه به صورت عمده قابل انجام است، مناسب بودن قیمت خمیر پسته در میزان صادرات آن تاثیرگذار می باشد.

از آنجا که صادرات خمیر پسته رولت به کشورهای دیگر انجام می گردد به همین دلیل تولید کننده باید بسته بندی کاملا استاندارد و مناسبی را برای این خمیر در نظر بگیرد تا خمیر کیفیت خود را حفظ کند و به مدت زمان بیشتری قابل نگهداری باشد.

مجموعه ما در زمینه صادرات خمیر با دارا بودن تجربه و دانش کافی به راحتی توانسته است وارد بازارهای خارجی شده و مشتریان خاص خود را پیدا نماید، شما می توانید جهت خرید بهترین خمیر پسته تولید شده در داخل کشور با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید