عرضه کنندگان پودر پسته صادراتی

عرضه کنندگان پودر پسته صادراتی را در بسته بندی های چند گرمی در برندهای مختلف به صورت کلی راهی بازار فروش می نمایند. پودر پسته یکی از محصولات بسیار پرمصرف و پرخاصیت می باشد که فروش آن به روش مستقیم و غیرمستقیم از سوی فروشندگان برتر انجام می شود. خریدار می تواند پودر پسته صادراتی را در بهترین کیفیت به صورت عمده خریداری نماید و از قیمت ارزان آن نیز بهره مند شود.

عرضه کنندگان، پودر پسته ی صادراتی را در بسته بندی های چند گرمی در برندهای مختلف به صورت کلی راهی بازار فروش می نمایند. پودر پسته یکی از محصولات بسیار پرمصرف و پرخاصیت می باشد که فروش آن به روش مستقیم و غیرمستقیم از سوی فروشندگان برتر انجام می شود. خریدار می تواند پودر پسته ی صادراتی را در بهترین کیفیت به صورت عمده خریداری نماید و از قیمت ارزان آن نیز بهره مند شود. قیمت پودر پسته صادراتی بسته به کیفیت آن متفاوت است.

عرضه کنندگان پودر پسته صادراتی

آشنایی با خواص پودر پسته

آشنایی با خواص پودر پسته

همان طور که می دانید پسته یکی از آجیل های بسیار مقوی و پرخاصیت به شمار می رود که از قیمت بالایی نسبت به آجیل های دیگر نیز دارد و مصرف پودر این محصول برای انواع مواد غذایی، شیرینجات، بستنی و … استفاده می شود.

خواص پودر پسته عبارتند از:

  • کمک به درمان کم خونی
  • کمک به بهبود و جلوگیری از بیماری های قلبی
  • جلوگیری از تشدید عروق
  • جلوگیری از سرطان
  • کمک به بیماران سرطانی
  • سلامت قلب
  • تنظیم فشار خون
  • بهبود کارکرد قلب

پودر پسته از خاصیت های خیلی زیادی برخوردار است که از آن در تولید انواع محصولات مواد غذایی، درمانی، بهداشتی و … استفاده می شود.

به دلیل دارا بودن از آهن فراوان در پسته برای افرادی که کم خونی دارند بسیار مفید است و مصرف آن توصیه می شود. پسته از مس زیادی برخوردار است که باعث می شود جریان خون را در بدن تنظیم کند و از خاصیت آنتی اکسیدانی نیز برخوردار است که باعث می شود از انواع بیماری های قلبی و سرطانی جلوگیری کند. این محصول سرشار از اسید آمینه است که مصرف آن باعث می شود از تشدید عروق در بدن جلوگیری شود.

همان طور که می دانید پسته یکی از آجیل های بسیار مقوی و پرخاصیت به شما می رود که از قیمت بالاتری نسبت به آجیل های دیگر برخوردار است و مصرف پودر این محصول برای انواع مواد غذایی، شیرینی جات، بستنی و… استفاده می شود.

خواص پودر پسته عبارتند از:

  • کمک به درمان کم خونی
  • کمک به بهبود و جلوگیری از بیماری های قلبی
  • جلوگیری از تشدید عروق
  • جلوگیری از سرطان
  • سلامت قلب
  • تنظیم فشار خون
  • بهبود کارکرد قلب

صادر کننده انواع پودر پسته

صادر کننده انواع پودر پسته

صادرات پودر پسته صادراتی در بازار ایران بسیار گسترده است زیرا این محصول به دلیل کیفیت برتر و تولید بسیار گسترده در سراسر مناطق ایران از خریداران داخلی و خارجی بسیار زیادی برخوردار است و علاوه بر خرید و فروش فراوان در بازار داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

صادرکنندگان پودر پسته صادراتی را در برندها و بسته بندی های 50 گرمی، 100 گرمی، 200 گرمی و … در کیفیت بالا به دست مصرف کنندگان خود می رسانند.

امروزه بیشتر فروشندگان برای رضایت مشتریان خود و جذب مشتری بیشتر محصولات پودر پسته را به صورت ویژه با ارائه تخفیفات فراوان به روش آنلاین با قیمت به صرفه برای مشتریان خود ارائه می دهند.

خریدار می تواند انواع پودر پسته درجه یک و مرغوب را به صورت کلی با نازلترین قیمت خریداری کند در واقع فروشندگان محصول سفارش داده شده مشتری را به صورت فوری و به صورت رایگان در دم در به خریدار تحویل می دهند و با سفارش عمده می توانید از تخفیفات شرکت فروش بهره مند شوید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

صادرات پودر پسته ی صادراتی در بازار ایران بسیار گسترده است زیرا این محصول به دلیل کیفیت برتر و تولید گسترده در سراسر مناطق ایران از خریداران داخلی و خارجی بسیار زیادی برخوردار است که علاوه بر خرید و فروش فراوان در بازار داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

خریدار می تواند انواع پودر پسته ی درجه یک و مرغوب را به صورت کلی با نازل ترین قیمت خریداری کند. در واقع فروشندگان، محصول سفارش داده شده ی مشتری را به صورت فوری و به صورت رایگان درب منزل به خریدار تحویل می‌دهند و با سفارش عمده می توانید از تخفیفات شرکت فروش بهره مند شوید.

مشکلات عمده صادرات پودر پسته

مشکلات عمده صادرات پودر پسته صادرات پودر پسته و پسته مانند صادرات محصولات دیگر با مشکلاتی مواجه است. برخی از مشکلات صادرات پسته عبارت هستند از:

1_به دلیل گران بودن محصول صادر کنندگان نیازمند به سرمایه ی زیادی هستند تا بتوانند برای صادرات اقدام کنند.

2_ضعف سیستم حمل و نقل.

3‌_بالا بودن تعرفه ی صادرات پسته ی فرآوری شده در کشورهای خارجی.

4_کم توجهی به کیفیت و بهداشت محصول از باغ تا صادرات.

5_حمایت نکردن در خصوص تخصیص یارانه ی حمل (هوایی، دریایی، ریلی، زمینی)

6_ استفاده از روش های سنتی در تجارت بین الملل.

7_ عدم تبلیغات و بازاریابی خارجی مناسب برای صادرات پسته ی ایران، با وجود رقابت میان این کشور و آمریکا.

در اینجا چند تا از مشکلات صادرات پودر پسته و پسته را به شما گفتیم در ادامه با ما همراه باشید.

بزرگترین توزیع کننده های پودر پسته صادراتی در ایران

بزرگترین توزیع کننده های پودر پسته صادراتی در ایران یکی از بزرگترین توزیع کننده های پسته پودر شده در ایران شرکت پسته ی ما است. شرکت ما بزرگترین و قدیمی ترین شرکت تخصصی و مرکز تهیه و توزیع پسته و پودر پسته در ایران است، که از سال 1347 تأسیس شده و فروش پسته و پودر پسته را آغاز کرده است. که در منطقه جایگاه اول را در تولید پودر پسته ی مرغوب و با کیفیت به نام خود کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید