فروشنده پودر پسته قنادی

فروشنده پودر پسته قنادی در این راستا با مشتریابی و ارائه محصولی با کیفیت توانسته سود خوبی در بازار فروش به دست آورد. خرید پودر پسته در بازار از طریق این مجموعه با کیفیت عالی انجام می گیرد و در هر شهر و مکانی که هستید می توانید با کمترین هزینه ممکن یا کیفیت ترین محصول را تهیه کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاورین ما در تماس باشید.

فروشنده پودر پسته قنادی

نظارت در کیفیت پودر پسته قنادی

نظارت در کیفیت پودر پسته قنادی پودر پسته قنادی با کیفیت کاملا خالص و بدون مواد افزودنی می باشد و به رنگ سبز بوده و عاری از هر گونه آفت و زردی می باشد. تولید و بسته بندی پودر پسته تحت نظارت کامل انجام می گیرد و در واحد های تولیدی در این حوزه مغز پسته را ابتدا با سورت لیزری عاری از هر گونه مواد خارجی می نمایند. و بعد مرحله فرآوری و آسیاب مغز پسته آغاز می شود و تبدیل به پودر پسته می شود.

در صورتی که مغز پسته تازه و با کیفیت باشد رنگ و طعم آن مورد تایید خواهد بود. توجه کنید برخی از واحد های تولیذی از مغز پسته های بسیار ضیعف برای تولید پودر پسته استفاده می کنند که قیمت نهایی آن بسیار ارزان می شود.

این محصول به کشور های مختلف از جمله کانادا، روسیه، ترکیه و هند صادر می شود و صادرات آن با اصول بهداشتی با دقت بالا انجام می گیرد. این محصول کاربرد بسیار متنوعی و متعددی در صنعت شیرینی و بستنی سازی دارد.

توحه داشته باشید خلال پسته و پودر پسته دو نوع از اصلی ترین فرآورده های پسته می باشد که برای تزئین انواع شیرینی جات و دسر ها استفاده می شود، به عنوان نمونه در کشور هندوستان در جشن دیوالی حجم بالایی از پسته و انواع شیرینی تزئین شده با فرآورده های پسته استفاده می شود.

پخش کنندگان پودر پسته قنادی

پخش کنندگان پودر پسته قنادی پخش‌ پودر پسته با کیفیت و مرغوبیت بالا از طریق این مجموعه خاص انجام می گیرد. خریدار پودر پسته را می توان به دو بخش تقسیم بندی که کرد که یکی خریدار عمده است و دیگری خریدار جزئی. خریداران عمده بیشتر شیرینی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کافه ها و شرکت های تولید کننده انواع سوهان و گز می باشند. آنان از پودر پسته برای تزئین محصولات خود استفاده می کنند.

اما خریداران جزئی، رهگذرانی هستند که برای پخت کیک و شیرینی خانگی از این محصول کار می گیرند. از طریق وب سایت های مختلف به آسانی قادر خواهید بود تا سفارش تان را ثبت کنید و پس از چندی آن را دم در منزل و یا هر نشانی دیگری که خواسته باشید، تحویل بگیرد و از آن در تولید انواع محصولات غذایی، استفاده نمایید. جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

6 نظرات
  1. اکبر محمدی می گوید

    سلام روز بخیر
    من در ماکو لوازم قنادی دارم ماهی حدود ۱۰۰کیلو پودرپسته خرید دارم . شرایط فروش شما به چه صورته و اینکهایا شرایطی هم کار میکنید؟؟

    1. admin می گوید

      سلام بر شما جناب آقای محمدی عزیز
      جناب محمدی لطفا با کارشناسان ما در وات ساپ یا تلفنی تماس بگیرید تا نحوه ارسال محشولات شرکت را برای شما توضیح بدهند.
      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368
      از همراهی شما ممنون هستیم

  2. وحید رشیدی می گوید

    سلام وقت بخیر
    شما پودر پسته هم برای صادرات دارید ؟

  3. ابوالفضل حسینی می گوید

    سلام وقت شما بخیر
    لطفا بفرمایید قیمت پودر پسته قنادی در سال جدید چند است؟
    لطفا لیست قیمت فروش عمده پودر پسته قنادی را در سایت هم قرار دهید.
    تشکر

  4. مهدی نوری می گوید

    سلام روزتون بخیر
    لیست قیمت پودر پسته رو چطور می تونم داشته باشم؟

  5. راضیه باقری می گوید

    سلام و وقت بخیر
    مرسی بابت توضیح های فوق العاده تون راجب این بخش واقعا از پودر پسته قنادی خیلی خوشم اومد چون وقتی روی شیرینی ها که میریزیم واقعا طعم و شکل خوشمزه ای میده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید