فروشگاه پسته کوهی خوشمزه

پسته کوهی خوشمزه یا همان بنه نوعی گیاه دارویی است و طعم خوشمزه ای هم دارد. میوه این گیاه ابتدا به رنگ صورتی، سپس قرمز و وقتی به طور کامل برسد، به رنگ سبز درمی آید. در ابتدا این میوه ترش است و نیازی به شکسته شدن ندارد ولی وقتی برسد سفت می شود و باید شکسته شود. این گیاه انواع مختلفی دارد که هر یک دارای خواص بی شمار و مفیدی برای بدن هستند.

مرکز عمده فروشی پسته در تبریز است و سایر کشور ها می توانند سفارش بدهند و همچنین در استان خراسان این غذا را اشکنه یاد می کنند و بسیار معروف است و در شادابی و نشاط فرد بسیار موثر است و بهترین برداشت ان در فصل زمستان است که با نگهداری ان برای فصل بهار تابستان آنها را خشک میکنند که میتوان هم به صورت خشک و هم به صورت خام استفاده کرد.

فروشگاه پسته کوهی خوشمزه

معرفی پسته کوهی

معرفی پسته کوهی بنه یا پسته کوهی یک گیاه دارویی و بسیار خوشمزه می باشد نوع خام بنه ترش است و نیازی به شکستن آن نیست اما با رسیدن این میوه پوسته آن سفت می شود و برای خوردن باید آن را شکست و خورد. طعم آن بسیار خوشمزه می باشد.

یکی از خواص پسته کوهی معالجه کم خونی است. کسانی که دچار کم خونی هستند می توانند از این میوه درپختن غذا مصرف نمایند به طور مثال جهت از بین بردن کم‌خونی از بنه در غذاهای محلی مثل کشک به جای گردو از بنه مصرف می گردد .از دیگر خواص استفاده از پسته کوهی درمان سردرد می باشد.

استفاده از میوه بنه جهت تقویت نیروی جنسی موثر می باشد. همچنین افرادی که بیماری نرمی استخوان دارند از بنه میل نمایند.

پسته کوهی دو نوع دارد،یکی بنه و دیگری سرخس است، که دارای ویتامین E است، یکی از چیزهایی که پسته کوهی را معروف و جلب توجه مردم قرار گرفته غنی بودن و باکیفیت بودن در منبع غذایی است.

ویژگی مثبت پسته کوهی

ویژگی مثبت پسته کوهی ویژگی پسته کوهی که به آن سقز و بنه نیز گفته می شود، از تیره پسته‌یان است و دارای خواص بسیار گسترده به منظور درمان بیماری‌ ها می باشد. میوه، برگ، صمغ ترشح یافته طبیعی (سقز) و گال‌ های گیاه قسمت‌ های مورد استفاده دارویی این گیاه ارزشمند و پر خاصیت است.

پسته کوهی یا بنه، پسته مخصوصی است که در برخی نواحی کشورمان دیده می شود. میوه پسته کوهی به صورت شفت است، مغز آن روغنی است و به صورت تخمه مصرف می شود با این تفاوت که پوسته سخت آن باعث آسیب به دندان می شود. پوسته بیرونی این میوه، در جوانی سبز رنگ و قسمتی از آن قرمز رنگ است و به صورت نیمه رسیده در اردیبهشت ماه برداشت می شود. لازم به توضیح است از درختان پسته کوهی نوعی صمغ طبیعی که به سقر معروف است، ترشح می شود که حاوی مواد و ترکیبات مفید فراوانی بوده و خواص درمانی بسیاری دارد.

پسته کوهی یا بنه، رنگ سبز تیره دارد و کروی شکل است. خواص پسته کوهی تقریبا با پسته آجیل برابر است. مغز آن نیز شبیه مغز پسته ولی کوچک تر است. پسته کوهی با پسته های آجیلی تقریبا خاصیتی مشابه دارد. در استان کرمان با استفاده از پسته کوهی غذایی به نام ( قاتق بنه) تهیه می کنند. برای تهیه این غذا ابتدا مغز پسته کوهی را پودر کرده و در چند لیوان آب بجوشانید. این غذا سرشار از انرژی و چربی است که برای بدن بسیار مفید می باشد.

پسته را نه تنها در مقوی بودن در منبع غذای می شناسیم بلکه با درست کردن کرم از خاصیت پسته موحب شادابی پوست های مختلف می شود، بخاطر خاصیتی که دارد در تمام شهر های ایران به فروش میرود و جوب شکوفایی اقتصاد کشور می شود.

سایت فروش پسته کوهی خوشمزه

سایت فروش پسته کوهی خوشمزه خانه  پسته کوهی و بازار بزرگ خرید و فروش عمده پسته کوهی در کرمانشاه به قیمت استثنایی می باشد.

بازار بزرگ خرید و فروش عمده پسته کوهی کرمانشاه به قیمت استثنایی هر روز پسته کوهی تازه و خوشمزه می باشد.

قیمت خرید و فروش عمده پسته کوهی در کرمانشاه از دیگر نقاط کشور مناسب تر و ارزان تر می باشد. 

کرمانشاه به دلیل کوهستانی بودن از این امکان برخوردار است که پسته کوهی را با ارزان ترین قیمت ممکن به بازار ارائه کند.

عرضه مستقیم مغز و پودر پسته کوهی در سراسر کشور

عمده فروشی پسته کوهی مغز و پودر پسته به سراسر کشور در شهر کرمانشاه انجام می پذیرد. 

عرضه مستقیم این محصول به دیگر نقاط کشور باعث می شود قیمت تمام شده این محصول در سراسر کشور کاهش پیدا کند. 

عرضه به دو صورت شکل می گیرد یک عرضه مستقیم و دو عرضه با کمک واسطه ها. 

که عرضه مستقیم و واسطه بهترین نوع عرضه می باشد چون قیمت را دچار کاهش می کند. هر چه خریدی به صورت عمده تر و مستقیم تر انجام پذیرد قیمت آن محصول کاهش بیشتری پیدا میکند. 

برای همین تولیدی ها همگی به فکر تولیدی مستقیم و بدون واسطه می باشند و خریداران همگی به دنبال خریدی عمده. 

همیشه قیمت و کیفیت دو فاکتور بسیار مهم و مورد پسند مشتریان هنگام خرید کالا بوده است. 

سایت های زیادی در اینترنت وجود دارد که بخاطر پسته های تازه و با کیفیت شان معروف است و مردم با اطمینان کامل می توانند آن را سفارش بدن، همچنین مردم می تواند از بخش تولید پسته که در لرستان قرار دارد با کیفیت ترین و مقوی ترین پسته را به دست بیاورند.

فروشنده های زیادی را می توان نام برد که بخاطر محبوبیت محصولاتشان در سایت ها فروش بیشتری از فروش حضوری دارند.

راهنمای خرید پسته درجه یک

راهنمای خرید پسته درجه یک پسته صادراتی که در بعضی از کشورها صورت می گیرد مانند کشورهای هند و خود ایران که با کیفیت ترین پسته ها رو دارد و خرید پسته در این سال ها یکم سخت شده است که یکی از دلایل آن قیمت هایشان و کیفیت شان است.

فکر می کنیم که خرید پسته از طریق انلاین مثل خرید پوشاک ریسک است اما با سایت های معتبر و شرکت هایی که محصول خود را در اینترنت به اشتراک می گذراند می توانیم با پرس و جو و مشاهده نظرات مردم در مورد محصولشان می توانیم به کیفیت خوب و بد محصولشان پی ببریم و تازگی پسته ها در مزه و مقوی بودنشان نقش دارد، اگر هم سایتی در دست نداشتین میتوانید از کسانی که آجیل تهیه میکنند پرسید و نظرش را در خرید استفاده کرد.

خرید پسته کوهی خوشمزه با بهترین کیفیت

خرید پسته کوهی خوشمزه با بهترین کیفیت پسته فروشی در تمام نقاط کشور رواج پیدا کرده است،از پسته ها می توان پسته کوهی را نام برد که بسیار خوش طعم است و این پسته در دل کوه ها رشد می کند مانند کوه زاگرس،این پسته دارای روغن است که از آن در عطاری ها استفاده می کنند و مقوی ترین مواد غذایی است.

1 نظر
  1. sara moeini می گوید

    salam va khaste nabashid man baraye masraf khanegi ye 5 6 kilobane mikhastam faqad agar emkanesh hast bane ha ro ye kami pak konid ke ashqal vo pooki nadashte bashe hazine ham harqadr bashe ok

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید