فروش مغز پسته کوهی در کشور

مغز پسته کوهی یکی از خوش طعم ترین و مقوی ترین دانه های کوهستانی می باشد که از درختان کوهستانی مناطق زاگرس برداشت می شود.

این میوه ارزش غذایی بالایی دارد و به شکل کاملا ارگانیک کشت می شود. امروزه با  افزایش آگاهی مردم و شناخت ارزش غذایی بالای این محصول، تقاضا و مصرف آن افزایش پیدا کرده است.

فروش مغز پسته کوهی در کشور

همه چیز درباره مغز پسته کوهی

همه چیز درباره مغز پسته کوهیپسته ی کوهی، میوه ای دارای هسته می باشد که از درختان دو لپه ای از خانواده ی پسته به دست می آید.

پسته کوهی از خانواده پسته سانان می باشد که در مناطق کوهستانی و بکر رشد می کند. میوه این درخت به شکل شفت و آبدار و روغنی بوده که از آن در صنعت غذا و دارو بسیار استفاده می شود .

پسته کوهی نارس سبز رنگ است و با افزایش زمان و نزدیک شدن به فصل برداشت، رنگ آن به قرمز تغییر می کند.

ارزش غذایی این محصول کوهستانی بسیار بالا است به طوری که در طب سنتی و ایرانی بسیار مصرف آن تاکید شده است. 

برخی از خواص مغز پسته کوهی به شرح زیر است:

  • پسته کوهی دارای منبع غنی ویتامین A و E و اقسام مختلف ویتامینB می باشد، مصرف آن برای تقویت سیستم ایمنی و عصبی بسیار تاکید شده است.
  • مصرف مغز پسته کوهی برای افزایش قوای جنسی و جسمی بسیار مفید است.
  • در طب سنتی از مغز پسته کوهی برای درمان انواع کرم های روده استفاده می شود.
  • پسته کوهی از جمله دانه روغنی با ارزش غذایی بالا است و به دلیل وجود روغن خوراکی مفید در ساختارش مصرف آن برای رژیم لاغری بسیار تاکید شده است.
  • از این میوه جهت درمان بیماری های مثانه و مجاری ادراری استفاده می شود .
  • از بنه کوهی برای درمان کم خونی استفاده می شود، کسانی که دچار کم خونی شدید هستند از این محصول در رژیم غذایی خود به فراوانی استفاده می کنند.

این محصول در مناطق بکر و دست نخورده کوهستان های کشور مخصوصا مناطق لرستان به شکل کاملا ارگانیک رشد می کند . ارگانیک بودن محصول به این منظور می باشد که  رشد و پرورش این میوه کوهستانی از هیچ گونه ماده سمی و شیمیایی استفاده نمی شود. 

با توجه به اینکه امروزه مردم ایران و بسیاری از کشورها رو به مصرف محصولات ارگانیک آورده اند، خرید و مصرف این میوه با ارزش و ارگانیک در بین مردم بسیار افزایش پیدا کرده است.

تفاوت عمده انواع مغز پسته کوهی

تفاوت عمده انواع مغز پسته کوهیپسته کوهی پرورش یافته در دل کوهستان، دارای چندین نوع می شود که در ایران بیشتر دو نوع از آن برداشت می شود، این دو نوع شامل:

  1. پسته کوهی بنه
  2. پسته کوهی سرخس

انواع مغز پسته کوهی ارزش غذایی بالایی دارد و مصرف آن تاکید بسیاری شده است.

از نظر میزان روغن محصول، پسته بنه دارای روغن بیشتری نسبت به پسته سرخس است و بیشتر در مناطق لرستان کشت می شود.

پسته کوهی بنه بیشتر مورد تایید و طبع مردم می باشد و  این نوع پسته طرفداران بیشتری در بین مردم دارد.

نمایندگی مجاز فروش مغز پسته کوهی

نمایندگی مجاز فروش مغز پسته کوهیپسته کوهی در مناطق محدود، بکر و خوش و آب و هوا در ایران کشت می شود. 

پس از برداشت محصول در فصل اردیبهشت، این محصول در بسته بندی های مخصوص و ویژه، به مراکز فروش در سراسر کشور ارسال می شود. 

نمایندگی مجاز فروش مغز پسته کوهی در نقاط مختلف کشور تاسیس شده اند که محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

علاقه مندان می توانند این محصول مقوی و خوش طعم را، با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب، از فروشگاه های معتبر در سطح کشور خریداری کنند.

فروش این محصول نیز در فروشگاه های اینترنتی با کیفیت بالا انجام می شود که عزیزان می توانند بدون مراجعه ی حضوری به مراکز خرید، این محصول مقوی را به شکل آنلاین، خریداری کنند.

هم چنان هرساله میزان قابل توجهی از این محصول با کیفیت به نقاط مختلف جهان صادر می شود.

1 نظر
  1. شمیرانی می گوید

    سلام وقتتون بخیر من از روستاهای اطراف مازندران خدمتتون پیام میدم من از شما به صورت مرتبغز بنه ماشی تهیه می کنم بسیار با کیفیت و خوش طعم است ممنون از شما و کادر پر تلاش شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید