فروش ونوشک شور به صورت عمده

ونوشک نوعی میوه می باشد خودرو از و در مناطق کوهستانی بیشتر می روید در مناطقی هم چال کرمانشاه و کردستان و ایلام میروید. میوه این درخت بسیار ترش و خوشمزه است این درخت بیشتر در مناطق کوهستانی کرمانشاه مانند شهر دالاهو و ریجاب دیده شده است می توان آن را به صورت ونوشک شور و ونوشک ترشی درست کرد

ونوشک یکی از میوه هایی است که در مناطق کوهستانی می‌ روید، آن ها در کردستان، ایلام و کرمانشاه به وفور یافت می شوند، مزه میوه این درخت ها ترش و خوشمزه است و به رنگ سبز می باشد. بیشتر مناطق کوهستانی مانند ریجاب، دالاهو و غیره تولید کننده انواع ونوشک هستند که فرآورده‌ ونوشک شور و ونوشک ترشی از آن ها ایجاد می‌ شود.

فروش ونوشک شور به صورت عمده

ونوشک شور چه مزایایی دارد؟

ونوشک شور چه مزایایی دارد؟ میوه رسیده این درخت بسیار ترش و خوشمزه است که از ماه اسفند برداشت آن شروع می‌شود که نوع نرسیده آن احتیاجی به شکستن ندارد و می‌توان آن را همانگونه خورد مناطق کردنشین کرمانشاه بیشتر آن را و با نمک و له کرده آن را در دوغ و ماست می خورند که باعث عطر هی بسیار خوبی به دروغ می گردد و نوشت که دارای مزایای فراوانی است از جمله بهبود دل درد و معده درد و دستگاه گوارشی و درمان یبوست می باشد البته نوع درختان نیز دارای فوایدی می باشد زیرا از درخت وناش نوعی صمغ و شیره می‌گیرند که با آن می توانند در صنایع مختلف همچون صنایع عطرسازی و پلاستیک سازی و حتی در داروسازی از آن استفاده می کنند حتی می‌توانند از آن نوع آدامس تولید کنند که به آن آدامس کردی می‌گویند که برای دستگاه گوارشی بسیار مفید می باشد . میوه وناش دارای خاصیت های دارویی فراوانی می باشد همچنین دارای ویتامین های بسیاری همچون ویتامین a و ویتامین c و ویتامین b است از جمله خواص دارویی آن می توان به از بین بردن ترک ترک لب نام برد حتی می توان برای پر شدن استخوان ها نیز از آن استفاده کرد زیرا باعث استحکام استخوان ها می گردد و نرمی استخوان را از بین می‌برد و درمان می‌کند و از پوکی استخوان نیز جلوگیری می کند.

میوه سبزه ونوشک برای درمان یبوست و ناراحتی های دستگاه گوارش و معده بسیار مفید می باشد، این ماده غذایی در فصل بهار به بازار ارائه می شود و دارای قیمت بسیار مناسبی است.

موارد استفاده از ونوشک شور

موارد استفاده از ونوشک شور میوه آن به صورت رسیده و نرسیده مورد استفاده قرار می گیرد که نوع نرسیده آن سبز کم رنگ و خوش رنگ می باشد که همین گونه می‌توان آن را با نمک خورد و یا داخل روغن حیوانی انداخت اما بعضی ها از آن در ترشیجات و شوریجات استفاده می کنند برای تهیه شور آن به آب نمک و کمی سرکه نیاز داریم و شور آن همانند ما باقی شورها درست میشود و کار سختی نمیباشد  و نوع رسیده آن بسیار سخت و سفت است و نیاز به شکستن دارد و باید هسته داخل آن را خورد رنگ آن به رنگ سبز پر رنگ زرد و قرمز در می آید هسته داخل ونوشک خشک را می خورند هسته داخل ونوشک خشک همانند مغز پسته می باشد با این تفاوت که بسیار کوچکتر از مغز پسته است و چرب است می توان آن را به صورت خام و بو داده میل نمود. ونوشک شور را میتوان در کنار غذا میل نمود.حتی می‌توان آن را در خورشت های مان استفاده کنیم مثلاً بعضی ها آن را همراه سبزی خورشتی خرد کرده و سرخ کرده و استفاده می کند که باعث خوشمزه تر شدن خورشتمان می گردد نوع خشک آن که سفت و سخت شده است مغز آن را نیز می توان در بعضی از غذاها استفاده کرد در غذاهایی که ما گردو در آن ها استفاده می کنیم مانند خورشت فسنجان و یا آب دوغ خیار که نیاز به گردو داریم به جای گردو از ونوشک استفاده می کنیم. باعث خوشمزه تر شدن غذا نیز می گردد

ونوشک شور برای سرو با انواع غذاـها استفاده می شوند، آن ها به عنوان چاشنی به کار برده می شوند و خواص درمانی بالایی را دارا هستند.

عمده فروشی های ونوشک شور در ایران

عمده فروشی های ونوشک شور در ایران خیلی از کسانی که به چیدن ونوشک کوهی می‌پردازند از آن به عنوان یک راه کسب درآمد نگاه می کنند و آن را به صورت های خام و ترشی ونوشک و شور ونوشک به فروش میرسانند. عمده فروشی های ونوشک شور معمولاً دارای ونوشک ترشی نیز می‌باشد که آنها را دبه و یا شیشه های مخصوص به فروش می رسانند فروش عمده آن به مغازه داران و فروشگاه ها است که آنها آن را به صورت تکی می فروشند البته می‌توان آن را نیز به صورت اینترنتی به فروش رساند

این ونوشک ها به صورت کوهی و پرورشی تولید می‌ شوند که در هر دو صورت خواص خود را حفظ می‌ کنند آن ها دارای کاربرد بسیار زیادی هستند و برای مصرف با غذا ها مناسب می باشند. ونوشک کرمانشاهی یکی از بهترین نوع ونوشک های شناخته شده می باشد و ار بازار فروش بالایی را برخوردار است و دارای عرضه و تقاضا برای این محصول بسیار زیاد می باشد، آن ها به رنگ سبز و در فصل بهار برداشت می شوند.

چگونگی ترخیص ونوشک از گمرک

چگونگی ترخیص ونوشک از گمرک ونوشک از گمرک به روش‌ های مختلفی ترخیص می‌ شود و کارگرانی که در این محیط ها مشغول به کار هستند، کلیه فرایند ترخیص کاری کالا ها را انجام می‌ دهند که این کارگران بر طبق قوانین از پیش تعیین شده بین کشور ها اقدام به بارگیری محصولات به سوی کشور های مقصد می کنند، این تاجران پس از پرداخت کلیه هزینه های مربوط به ترخیص کاری بستری را فراهم می‌ سازند که تاجر بتوانند سود خود را از این تجارت محاسبه کند.

گمرک هایی که در مرز های کشور واقع شده‌ اند، سبب می گردند که کالا ها بر طبق قوانین تصویب شده بین کشور ها ارسال گردند، برای اطلاع از این فرایند ترخیص کاری می توان از سایت های معتبر اینترنتی کمک گرفت.

فروش ویژه ونوشک شور با نازلترین قیمت

فروش ویژه ونوشک شور با نازلترین قیمت فروش ویژه ونوشک با نازل ترین قیمت از درب کارخانه های تولید کننده این محصول آغاز می‌ شود. کارخانه ها پس از تولید محصول خود آن ها را با ذکر ویژگی ها در اختیار مصرف کننده قرار می‌ دهند و امکان خرید راحت و بی دغدغه ای را برای مصرف کننده فراهم می‌ آورند. در خرید های اینترنتی واسطه‌ های بازار حذف می‌ شوند و ارتباط مستقیمی بین تولید کننده و مصرف کننده به وجود می آید.

فروش حضوری ونوشک کشور در فروشگاه های حضوری سطح کشور انجام می‌ شود. در این روش واسطه‌ ها باعث افزایش قیمت می‌ شوند و سود خود را از مشتری‌ ها می گیرند، این روش از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نبوده و سبب اتلاف زمان و هزینه می‌ شود، در این روش خرید باید به صورت سنتی در بازار حضور پیدا کرده و خرید خود را انجام داد.

تولید کنندگان خانگی نیز در سطح بازار وجود دارند، آن ها به روش خانگی اقدام به تولید محصولات کرده و آن ها را بدون مواد نگهدارنده تولید کرده و در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند، این صنعت باعث سود آوری فراوانی برای شرکت های تولید کننده و کشور می‌ شود و صادرات آن به اقتصاد کشور کمک شایانی می کند.

2 نظرات
  1. عیسی محمدی می گوید

    کیلویی چند هستن ؟ و قیمت هم میفرمایید و اینکه چطور باید محصول رو تهیه کنیم ازتون یعنی روند تهیه کردن این محصول چطور هست

  2. رسولی زاد می گوید

    سلام
    من معمولا در فصلش از ونوشک تازه برای ترشی استفاده میکنم اما امسال دچار بیماری کرونا شدم و نتونستم این تشی رو درست کنم اما از شما اماده این شور رو خریدم بسیار عالی بود و با کیفیت بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید