فروش کلخنگ تازه باکیفیت به صورت عمده

کلخنگ تازه باکیفیت به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد. در فروش عمده این محصول، هر دو طرف معامله سود می کنند، سود فروشنده عمده از این بابت است، محصولی را که به صورت عمده خریداری کرده است، به صورت عمده نیز به فروش می رساند و خریدار این محصول در خرید به صورت عمده از این بابت سود می کند، واسطه ها حذف می شوند و قیمت محصول برایش ارزان تر می افتد.

در نتیجه فروش کلخنگ کوهی به صورت عمده یک روش بسیار آسان و پر سود است که به هر دو طرف سودی خوبی می رسد.

فروش کلخنگ تازه باکیفیت به صورت عمده

بررسی کلخنگ تازه باکیفیت

بررسی کلخنگ تازه باکیفیت

 پسته کوهی یا بنه، نام درختی از گروه پسته است. خنجک یا کلخنگ نام واریته های مختلفی است که این گیاه، دارد. کلخنگ، برای درست کردن ترشی برای خوشبو کردن دوغ، روغن حیوانی و… استفاده می‌ شود.

ارتفاع درخت خنجک، تا ۱۲ متر می رسد. رنگ تنه این گیاه، خاکستری است، رنگ برگ‌های آن، سبز مایل به آبی است. ریز برگ هستند و رنگ قسمت پشتی آن سبز مات می‌باشد. میوه‌ ی خنجک، گرد و ریز است و پوست آن سبز و روغنی است.

درخت کلخنگ، در مناطق کوهستانی نیمه خشک کشور مانند: لرستان، کردستان و… به صورت شاخص و گونه‌ ای بومی حضور دارند. 

در طب سنتی، بنه را حبه الخضراء می نامند و به این نام معروف است. از نظر ظاهری، میوه‌ای کوچک به اندازۀ دانه‌ های گندم و رنگ آن ها سبز است. معمولا در کوه‌ها و شیار سنگ‌ ها رشد می‌کند. نقل قول شده است، کلخنگ، مزه‌ ای کمی مایل به ترش دارد و چرب مانند است. مخلوط آن با چند گیاه دیگر برای سینه درد، تقویت حافظه و… خوب است. کلخنگ خواص ضد میکروبی دارد، به همین علت می تواند جایگزین مناسب برای انواع آنتی بیوتیک ها باشد. مصرف این میوه به علت طبع گرم بالایی که دارد، برای افرادی که استخوان های آنها دارای رطوبت است، مناسب می باشد. در واقع سبب از بین رفتن رطوبت بدن می شود. به علت طبع گرم بالای این میوه، مصرف آن به افراد گرم مزاج توصیه نمی‌ شود. میوه کلخنگ و روغن آن، اخلاط ریه و سینه را پاک می کند به عبارتی دیگر، نرم کننده اخلاط است.

کلخنگ تازه و با کیفیت دارای انواع ویتامین ها است، مصرف آن برای تقویت اعصاب مفید است. در صورت با کیفیت بودن، ترک لب را درمان می کند. 

مصرف کلخنگ برای جلوگیری از نرمی و پوکی استخوان مفید است. از صمغ درخت خنجک، پماد درست می کنند، با مالیدن مقدار ناچیزی از پماد بر بدن، سبب ممانعت از گزش پشه می شود.

در بررسی کلخنگ تازه متوجه شده اند این میوه پرخاصیت، برای افزایش تحرک، تقویت قوای جنسی مفید می باشد.

برای دور کردن حشرات از محیط بخور کلخنگ استفاده می شود.

کلخنگ سرشار از خاصیت های دیگر نیز می باشد که به طور مفصل در این بخش بیان شد. کیفیت این گیاه بسیار عالی بوده و تازه این محصول دارای رنگ، عطر و طعم بی نظیر می باشد.

مشخصه های کلخنگ تازه باکیفیت

مشخصه های کلخنگ تازه باکیفیت

مغز کلخنگ، از پرخاصیت ترین مغز های ارگانیک و بدون کوچکترین دست خوردگی و دخالت انسان است. کلخنگ کروی شکل است. کلخنگ تازه طبعی گرم و خشک، پوسته ای نرم دارد و به راحتی پوسته آن جدا می شود. از مشخصه های کلخنگ تازه با کیفیت دیگر مشخصه های با کیفیت و تازه بودن آن است. توجه داشته باشید، رنگ پوسته تازه و با کیفیت این میوه، سبز است. خنجک تازه و با کیفیت، نباید خاک گرفته و مرطوب باشد، در صورت خاک گرفتگی و رطوبت، نشان از عدم سلامتی آن دارد.

پس هنگام خرید به ظاهر آن نیز توجه نمایید. همچنین قیمت انواع این محصول در بازار های کشور ما متفاوت بوده و هر کدام آن نظر به عواملی مختلف از قبیل تازگی، رنگ، اندازه و… بستگی دارد. قیمت کلخنگ به دلیل تولید عمده آن سالانه برای مصرف کنندگان بسیار مناسب می باشد.

عمده فروشان کلخنگ تازه باکیفیت

عمده فروشان کلخنگ تازه باکیفیت

عمده فروشان کلخنگ، این میوه پرخاصیت را به صورت فله و یا در بسته بندی هایی با وزن های مختلف به فروش می رسانند. مانند هر محصول دیگری، کلخنگ تازه به دو روش حضوری و اینترنتی به فروش می رسد.

خرید عمده این میوه پرخاصیت از عمده فروشان، سبب می شود قیمت آن نسبت به زمانی که، به صورت جزئی خریداری می‌ کنیم، مناسب تر و به صرفه تر شود. قیمت این محصول به صورت فله، مناسب تر از بسته بندی آن است. به این علت که، مکانیزم بسته بندی هزینه بر است، در نتیجه بر قیمت محصول، تاثیر گذار است

امروزه در جهان فروشندگانی زیادی وجود دارد که در زمینه فروش عمده انواع این محصول فعالیت می کنند و توانسته اند رضایت و اعتماد اکثرا مشتریان را به خود جذب کنند که این یک موفقیت بزرگ برای آن ها است.

چطور از کیفیت کلخنگ مطمئن شویم

چطور از کیفیت کلخنگ مطمئن شویم کلخنگ برای تقویت قوای جنسی و رفع زود انزالی بسیار موثر است. همچنین به علت داشتن ویتامین A در درمان شب کوری نیز مفید است. برای کاهش علایم ماه گرفتگی و برای رفع لکه های روی پوست نیز مفید است. این گیاه برای درمان شب ادراری و یا تکرار ادرار موثر می باشد. کلخنگ و روغن آن برای برطرف کردن خلط از ریه و سینه نیز به کار می رود.

همچنین کرم ها و انگل های دستگاه گوارشی را از بین می برد. مصرف مقادیر کم آن اشتها آور است و به هضم غذا کمک می کند. به علت وجود کلسیم بالا در ترکیب کلخنگ، برای درمان نرمی استخوان ها موثر است و از پوکی استخوان ها جلوگیری می کند.

اگر این گیاه با ماست مخلوط شود، برای درمان اسهال بسیار مفید است. افرادی که دارای سردی مزاج هستند این گیاه برای رفع آن بسیار موثر است. ناگفته نماند که ضماد این گیاه در درمان زخم های ناشی از حشرات و سوختگی نیز مفید می باشد. همچنین به علت داشتن ویتامین آ زیاد در تقویت بینایی چشم ها بسیار مفید و موثر می باشد.

بزرگترین توزیع کننده های کلخنگ تازه باکیفیت در ایران

بزرگترین توزیع کننده های کلخنگ تازه باکیفیت در ایران در کشور ما ایران شرکت های معتبری وجود دارد که در زمینه توزیع انواع کلخنگ تازه و با کیفیت فعالیت می کنند. این توزیع کننده ها انواع با کیفیت ترین محصولات را در بسته بندی های کاملاً ارگانیک و بهداشتی به بازار عرضه می کنند. همچنین این توزیع کننده ها انواع این محصول را به تمام شهر های کشور مان عرضه می کنند تا مشتریان به راحتی این گیاه پر خاصیت را از تمام مرکز خرید ها با نازلترین قیمت ها به دست آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید