فروش کلی کره پسته ایرانی

کره پسته از مغز پسته گرفته شده و بسیار مغذی و مفید برای سلامت ما می باشد، نحوه تهیه آن به این صورت است که پسته خام را برشته و سپس اسیاب میکنند و به آن وانیل و شکر و هل برای طعم دار شدنش اضافه می کنند، این محصول دارای روغن و چربی است که همین امر سبب خمیری شدن محصول نهایی می شود، فروش کلی کره پسته ایرانی با قیمت مناسبی صورت می گیرد این محصول در بسته بندی های کاملا مناسب و شیک و استانداردی عرضه می شود و به دست شما مشتری عزیز می رسد، خرید این محصول را از دست ندهید.

فروش کلی کره پسته ایرانی

مزایا انتخاب کره پسته ایرانی

مزایا انتخاب کره پسته ایرانی همانطور که می دانیم پسته سرشار از خاصیت و چربی است و بسیار مغذی و مفید می باشد، کره پسته یکی از محصولاتی است که از پسته تهیه می شود، کره پسته روغنی و خمیری مانند است و چربی پسته را برای تهیه کره آن جدا نمی کنند.

روغن و چربی درون پسته کلسترول ندارد و با مصرف آن فرد دچار افزایش چربی و کلسترول نمی شود و ضرری به فرد وارد نمی شود، نحوه تولید این محصول به این صورت است که مغز پسته خام را برشته و آسیاب می کنند و آن را با شکر و نمک و هل و وانیل ترکیب و چربی پسته از آن جدا نمی شود و در خود کره وجود دارد، کره پسته خمیری مانند و دارای ارزش غذایی بالایی است و دارای فسفر و آهن و آنتی اکسیدان می باشد، مصرف آن حافظه را افزایش و برای تقویت ذهن مناسب است.

مصرف کره پسته برای ورزشکاران و بزرگسالان سبب تقویت و تغذیه جسم آنها می شود زیرا بسیار مقوی و دارای حجم کم و مفید و جذب سریع و راحتی دارد، به علاوه مصرف آن مغز، ذهن، معده را تقویت و تسکین دهنده سرفه و برای آرامش قلب و اعصاب مفید است و مجاری های کبد را باز می کند و سبب بهبود و رفع انواع اسهال می شود.

بهترین روش تولید این محصول استفاده نکردن از افزودنی‌های شیمیایی و حرارت زیاد است، ویتامین‌ و چربی‌ و پروتئین که در پسته وجود دار برای سلامت بدن مفید هستند، در این کره فسفر و آهن وجود دارد که برای افزایش حافظه و ضریب هوشی مناسب است، پسته حاوی اسید آمینه است که برای ترشح هورمون رشد بسیار موثر است و در بهبود رشد کودکان و و رفع کم خونی و کاهش مشکلات دیابت موثر است.

فروشنده کره پسته ایرانی

فروشنده کره پسته ایرانی کره پسته را می توان با نان به عنوان صبحانه و عصرانه کامل و همچنین به عنوان کرم بین دو بیسکوییت و به عنوان تزیین بستنی و کیک استفاده کرد که موجب افزایش ارزش غذایی آن‌ها می‌شود و سلامت فرد را تضمین می کند، فروشنده کره پسته آن را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب در بسته بندی های متنوع را به فروش می رساند، قیمت کره پسته را از سایت فروش آن نیز می توانید بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. این محصول لذیذ را از دست ندهید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید