قیمت خلال پسته اوحدی در بازار

خلال پسته اوحدی یکی از آجیل های محبوب در بین ایرانیان بوده که سالانه چندین تن ار این محصول به مصرف داخلی می رود و بخشی دیگر به کشور های متقاضی صادر می گردد. این محصول از خواص بی نظیری برخوردار است که باعث شده در دنیا مصرف کنندگان زیادی را برای خود پیدا کند. مصرف پسته برای درمان بسیاری از بیماری های مفید می باشد این محصول از خاصیت درمانی نیز برخوردار است.

خلال پسته صادراتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که باید بیان کنیم صادرات به روش مستقیم سود بالاتری دارد و دست دلالان فرصت طلب هم از بازار کوتاه شده است و محصول بعد از تولید بلافاصله در اختیار فروشنده قرار می گیرد و فروشنده زمینه ی صادرات را فراهم می کند، اما در روش غیر مستقیم محصول بعد از تولید در اختیار واسطه ها قرار می گیرد. قیمت خلال پسته صادراتی را تاجران بر اساس شیوه ی صادرات تعیین می کنند.

قیمت خلال پسته اوحدی در بازار

انواع خلال پسته موجود در بازار

انواع خلال پسته موجود در بازار انواع خلال پسته موجود در بازار برای علاقمندان به راحتی قابل خرید و سفارش بوده است این محصول از گونه های بومی ایران می باشد که در استان کرمان نوع با کیفیت آن به خوبی رشد می کند پسته رفسنجان یکی از گونه های با کیفیت پسته در سطح جهان است که به کشور های زیادی نیز صادر می گردد.

همان طور که می دانید پسته یکی از قسمت های اصلی آجیل به حساب می آید پسته از نظر ماده معدنی به نام پتاسیم غنی بوده و با خوردن آن این ماده به راحتی وارد بدن می شود. در سطح کشور ایران چهار نوع پسته مورد کشت و تکثیر قرار می گیرد که اسامی آن ها به صورت زیر می باشد:

  1. پسته فندقی
  2. کله قوچی
  3. اکبری
  4. احمد آقایی
    ارزش غذایی مصرف پسته برای کسانی که مصرف کننده دائمی این محصول در سطح کشور هستند به صورت زیر می باشد:
  5. پسته سرشار از کربوهیدرات ها پروتئین ها و آمینو اسید، چربی و فیبر های رژیمی می باشد که علاقمندان با خورد این ماده به راحتی این مواد را به بدن خود وارد می کنند.
  6. پسته غنی از مواد معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، آهن، روی،مس و سدیم می باشد.
  7. این محصول دارای ویتامین های ضروری نیز نظیر ویتامین های ث، ب6، کا، تیامین، فولات و غیره می باشد که با مصرف کردن آن این مواد وارد بدن می گردد. در صد گرم از این محصول مواد زیر به این صورت موجود است:
  8. مواد چرب 54 گرم
  9. کلسیم 130 میلی گرم
  10. فسفر 500 میلی گرم
  11. آهن 8 میلی گرم
    این موارد نام برده میزان محتویان در داخل پسته است که با خوردن آن به راحتی وارد بدن می شود. مصرف کردن پسته اسهال خونی را نیز به خوبی درمان می کند اگر دچار این مشکل هستید به راحتی می توانید این مشکل خود را درمان کنید.

انواع خلال پسته موجود در بازار در بسته بندی های با کیفیت قرار گرفته است که روی بسته بندی ها نام شرکت تولید کننده، مهر وزارت بهداشت، اطلاعات مربوط به تولید و قیمت نهایی مصرف کننده درج شده است و مصرف کننده می تواند بدون دغدغه خرید را انجام دهد.

ویژگی های خلال پسته اوحدی

ویژگی های خلال پسته اوحدی ویژگی های خلال پسته اوحدی در سطح بازار منحصر به فرد می باشد پسته یکی از محصولات مرغوب کشور بوده که با بسته بندی های خاصی به خارج و داخل بازار عرضه می شود. مصرف کردن پسته برای بالا بردن میزان تراک استخوانی نیز در افراد بسیار مفید می باشد کسانی که دچار بیماری پوکی استخوان هستند با خوردن پسته به راحتی بیماری خود را درمان می کنند.

همان طور که گفته شد پسته منبع خوبی از آهن است که وجود این ماده معدنی در بدن باعث خون سازی می گردد. کسانی که مشکل کم بود خون دارند با خوردن پسته این بیماری را به راحتی می توانند درمان کنند.

خوردن پسته برای باز کردن مجاری کبد نیز بیشتر توصیه می شود با خوردن پسته می توان به راحتی عملکرد اعصاب خود را نیز کنترل و مدیریت کرد مصرف کردن پسته برای معده نیز مفید می باشد.

اگر می خواهید از سلامتی قلب در طول زندگی خود برخوردار شوید مصرف پسته را هیچ وقت فراموش نکنید. با خوردن پسته میزان فشار خون و ضربان قلب خود را می توانید کنترل کنید.

خلال پسته اوحدی خاصیت آنتی اکسیدان دارد و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است و شکل ظاهری منحصر به فردی دارد و همین امر سبب متمایز شدن آن با پسته های دیگر شده است. این محصول عاری از سوراخ و کرم خوردگی است و دانه های آن یک شکل و یکسان است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خلال پسته اوحدی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خلال پسته اوحدی عوامل تاثیر گذار بر قیمت خلال پسته اوحدی عوامل متعددی هستند که توسط شرکت های تولیدی پسته در سطح کشور تعیین می گردد. از عوامل دخیل در این زمینه میزان هزینه به کار رفته در تولید این محصول است که شرکت ها این مورد را در قیمت گذاری اعمال می کنند.

عامل بعدی بازار رقابت برند های دیر بوده که هر شرکتی قیمت خاص خود را دارا می باشد.

لازم است این موضوع را بیان کنیم که نحوه تولید، نحوه بسته بندی، میزان تولید، میزان تقاضای بازار، شرایط اقتصادی، دستگاه هایی که برای تولید استفاده می گردد از عواملی هستند که روی پسته اوحدی تاثیر می گذارند. ممکن است به دلیل نوسانات بازار قیمت این محصول ثابت نباشد اما با مراجعه به مراکز فروش معتبر می توان قیمت روز را به دست آورد.

بررسی مشکلات صادرات خلال پسته از طریق ترانزیت

بررسی مشکلات صادرات خلال پسته از طریق ترانزیت صادرات یکی از راه های گسترس کسب و کار است و تاجران بعد از طی کردن مراحل قانونی از ماشین های حمل مخصوص برای ارسال استفاده می کنند، اما صادرات خلال پسته از طریق ترانزیت ممکن است مشکلاتی ایجاد کند و محصول در زمان حمل و جابه جایی آسیب ببیند و این موضوع می تواند عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد. پس بهتر است قبل از اقدام مشکلات بررسی شود سپس محصول با خاطری آسوده، ارسال گردد.

قیمت خرید خلال پسته اوحدی در سال های اخیر

قیمت خرید خلال پسته اوحدی در سال های اخیر خلال پسته اوحدی از با کیفیت ترین محصولات است که در کشورهای غربی طرفداران زیادی دارد. قیمت خرید خلال پسته اوحدی در سال های اخیر چندان ثابت نبوده و این موضوع به شرایط ارز بستگی دارد. اما شرکت تولید کننده این محصول هنگام توزیع، لیستی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که در آن قیمت خرید لحاظ شده است و خریدار دچار سردرگمی نمی شود و با مشاهده ی لیست می تواند خرید را طبق نیاز و بودجه خود انجام دهد.

3 نظرات
  1. اوحدی می گوید

    سلام و رود خدمتتون
    برای خرید خلال پسته خدمتتون پیام دادم
    من برای روی شیرینی نیاز به ۱۰۰کیلو خلال پسته دارم .
    ممنون میشم شرايط فروش و نحوه ثبت سفارشتون رو به من اعلام کنید

  2. رنجبر می گوید

    با سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز و همکاران گرامی در شرکت کوشا دانه امیدوارم که سال بسیار خوبی رو پشت سر بگذارید و توأم با سلامتی و برکت برای شما و خانواده هایتان باشد بنده رنجبر هستم شرکت صادراتی دارم در تبریز خیلی خوشحال می شوم که امسال بتوانم از محصولات شما به کشور ارمنستان صادر بکنم به‌زودی برای دریافت سمپل و ارسال آن به ارمنستان با شما تماس خواهم گرفت امیدوارم که بتوانیم امسال قدمهای بسیار خوبی را برای رشد و ترقی اقتصادی کشور برداریم

  3. فرهاد رستمی می گوید

    سلام و درود خدمت شما و تیم پرتلاش کوشا دانه برای برای کارگاه شیرینی پزی حدود ۳۰ تا ۴۰ کیلو گرم خلال پسته درجه یک می خواستم فقط ممنون میشم که من رو از شرایط خرید و اینکه چطور میشود نمونه بار را دید آگاه فرمایید ممنون از تلاش شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید