قیمت خلال پسته گرمی خوب

قیمت خلال پسته گرمی خوب به نسبت سایر خلال پسته ها، مقداری بیشتر بوده ولی از کیفیت و طعمی بی نظیر و منحصر به فرد برخوردار می باشد‌. خلال های پسته استفاده زیادی در صنعت شیرینی پزی و صنایع غذایی دارند.

از خلال پسته برای بسیاری از غذاها استفاده می شود و مزه خوبی به آنها می دهد ، خواص پسته بسیار زیاد است و دارای طعم لذیذی نیز می باشد برای همین باعث شده به محبوبیت زیادی برسد و استفاده از آن نیز همواره توصیه همه پزشکان است.

قیمت خلال پسته گرمی خوب

توضحیاتی درباره خلال پسته

توضحیاتی درباره خلال پسته خلال های پسته مواد غذایی واقعاً مغذی و مقوی برای بدن انسان هستند. پسته ها در یک پوسته سخت قرار گرفته اند و بعد از خارج کردن مغز پسته با دستگاه هایی مخصوص در کارخانه ها، به خلال هایی ظریف و خوشمزه تبدیل می شوند. آنها همچنین مشتی از مواد مغذی هستند، و گفتن اینکه فواید خلال های پسته شگفت آور است، اغراق آمیز نیست. برای یادگیری در مورد فواید خلال های پسته کمی وقت بگذارید.

خلال های پسته برای سلامتی کامل

پسته عضو خانواده آجیل ها است. این یک آجیل درختی است که در آسیای میانه و خاورمیانه سرچشمه گرفته است، و اکنون بیش از دهها خانواده نسل اول، دوم و سوم به طور عمده در کالیفرنیا و مکزیک تولید می شود.

فواید خلال پسته از پروتئین بالای آنها شروع می شود. حدود 50 آجیل پسته کوچک حاوی شش گرم پروتئین است. تنها آجیل هایی که پروتئین بیشتری دارند بادام زمینی و بادام هستند. فواید غذایی دیگر خلال پسته چیست؟ وزارت كشاورزی آمریكا می گوید: خوردن خلال های پسته به شما مقدار خوبی از منیزیم ، پتاسیم ، فسفر ، ویتامین B-6 و تیامین را می دهد.

یکی دیگر از مزایای این محصول فوق العاده، فراوانی آنها در برابر سه آنتی اکسیدان – فیتواسترول که به سختی به دست می آیند، توکوفرول y و کاروتنوئیدهای زانتوفیل است. پسته فروتنانه نیز حاوی لوتئین است، یک آنتی اکسیدان به اعتقاد بر تقویت سلامت چشم. قلب از مزایای پسته نیز از طریق محافظت از قلب و عروق تقویت می شود.

در اینجا هر اونس (حدود 50 آجیل) خلال پسته را پیدا خواهید کرد:

کالری: 150

کل چربی: 13 گرم

چربی اشباع نشده: 7 گرم

چربی اشباع نشده: 3.5 گرم

کلسترول: 0 گرم

سدیم: 0 گرم

کل کربوهیدرات ها: 8 گرم

فیبر: 3g

شکر طبیعی: 2 گرم

پروتئین: 6 گرم

10٪ یا بیشتر از تیامین ، ویتامین B6 ، فسفر ، مس و منگنز

پسته خلال شده را به وعده های صبحانه که وعده اصلی شما محسوب می شود، اضافه کنید. ایجاد یک میان وعده با خلال های این پسته، پر از منگنز، برای سلامت مفصل و پروتئین برای ترمیم ماهیچه ها می باشد. فواید جانبی عالی پسته زیاد است. ناهار را با اضافه کردن پسته به همان سالاد قدیمی خود تغییر دهید.

البته باید اشاره کرد که بازار هدف اصلی پسته ایرانی شهرهایی است که به شیرینی جات معروف اند و بیشتر در عرصه فروش شیرینی فعالیت دارند به همین دلیل از خلال پسته نیز استفاده زیادی می کنند‌.

خصوصیات خلال پسته گرمی

خصوصیات خلال پسته گرمی خصوصیات خلال پسته عبارت اند از:

فواید خلال پسته را می توان به راحتی در وعده های غذایی و میان وعده ها گنجانید. در اینجا چند روش ساده برای ادغام پسته در یک رژیم غذایی سالم آورده شده است:

در اینجا آمده است که چگونه مواد مغذی خلال پسته به شما بعد از تمرین کمک می کند:

ویتامین B برای کمک به تبدیل مواد غذایی به سوخت

پروتئین برای حمایت از ترمیم عضلات

آهن برای جریان خون و انتقال اکسیژن به عضلات

فسفر برای سلامتی استخوان

منگنز برای پشتیبانی عضلات بدن

مهم ترین ویژگی های خلال پسته عبارتند از رنگ سبز ، کشیدگی مناسب ، درصد رطوبت استاندارد ، درصد چربی مناسب ، بسته بندی مناسب و محکم ، تازگی و خوش طعم بودن و… می باشد. که همگی از عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت و همچنین بر روی قیمت خلال پسته خوب می باشند.

ارزانترین خلال پسته گرمی در بازار

ارزانترین خلال پسته گرمی در بازار ارزانترین خلال پسته در بازار های داخلی و خارجی با کیفیت هایی عالی در دسترس مشتریان قرار گرفته تا از مزایای این محصول و خاصیت های آن بهره مند شوند‌. خلال های پسته درکل به نسبت خلال آجیل های دیگر گران تر هستند.

آشپزان حرفه ای در بسیاری از غذاهای خاص خود و برای تزئین کردن انواع خورشت های خود، از خلال پسته استفاده می کنند. دیگر استفاده از این خلال ها، برای تزئین کردن انواع کلوچه ها و شیرینی ها در قنادی ها و کیک سازی ها می باشد. از موارد دیگر تزئین کردن انواع بستنی ها و دسرها و شله ها با خلال های پسته می باشد.

خلال پسته به دلیل اینکه در کل مراحل تولید تا عرضه پسته در کشور تولید نی شود از قیمت پایینی بر خوردار بوده و نوع گرمی این محصول طرفدار بیشتری دارد.

آیا نوسانات ارز در تعیین قیمت خلال پسته موثر است

آیا نوسانات ارز در تعیین قیمت خلال پسته موثر است پسته یکی از محصولات مرغوب کشور می باشد و به دلیل صادراتی بودن این محصول با کیفیت عوامل زیادی از جمله نوسانات ارزی بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

پسته یکی از محصولات معروف تولید شده در کشور مان است ، این محصول بیشتر در استان های کرمان و رفسنجان تولید و به طور میانگین سالانه ۱۸۰ هزار تن پسته در کشور برداشت می شود، خلال پسته کرمان یکی از معروف ترین آنها می باشد که با استاندارد های کامل سالانه حجم زیادی از آن در کشور تولید و به خارج از کشور نیز صادر می شود.

کیفیت بالا ، ماندگاری خلال پسته ، خوش طعم بودن آن ، استفاده در بیشتر غذاها و شیرینی جات همه از عواملی هستند که بر محبوب شدن این محصول تاثیر گذاشته اند.

فروشگاه عرضه خلال پسته گرمی با مناسب ترین قیمت

فروشگاه عرضه خلال پسته گرمی با مناسب ترین قیمت قیمت خلال پسته فله به شیوه گرمی بسیار ارزان تر بوده و چون با مغز اصلی پسته رابطه مستقیم دارد با کیفیتی بالا و درجه یک و با رعایت کامل استاندارد های لازمه بعد از تولید بسته بندی می شود تا به دست مصرف کنندگان این محصول برسد.

فروشگاه عرضه خلال پسته در مکانی مناسب و معتدل با ماندگاری بالا این محصول را در معرض فروش قرار می دهد تا خریداران بتوانند به راحتی آن را خریداری و استفاده کنند.

قیمت مناسب خلال پسته در عین حال کیفیت خوب آن باعث شده خریداران این محصول همیشه به دنبال بهترین نوع و مدل آن باشند که می توان آن را در یک از بهترین واحد های تولیدی آن که در مرکز تولید پسته و باغات تولید آن یعنی در کرمان یافت نمود.

خلال پسته فله به صورت سبز رنگ می باشد که ضمن خشک کردن در دمای مخصوص قرار داشته و به دلیل حالت شکننده بودن آن باید با مناسب ترین نوع این محصول تولید و روانه بازار شود که این کار در کرمان به عنوان یکی از منابع اصلی پسته کشور انجام می شود‌

4 نظرات
  1. سمیه سهراب پور می گوید

    سلام وقت بخیر
    خلال پسته قزوینی از شما خریداری کردم وهمکارانتون من رو خیلی دقیق راهنمایی کردن. ممنون از پیگیری و اخلاق عالی پرسنل کوشادانه

    1. admin می گوید

      با سلام و درود خدمت شما
      بسته بندی های خلال پسته ما در کارتن‌های. ۵.۵kg کیلویی عرضه می‌شود امیدواریم محصولی که شما از ما خریداری کردید مورد پسندتون واقع شده باشد.

  2. عبدوند می گوید

    سلام و درود
    من برای مغازه لوازم قنادی خودم ازخلال مغز پسته های شما استفاده کردن بسیار یکدست و تمیز بود
    ممنون از شما جناب خلیلی

  3. admin می گوید

    سلام ودرود خدمت شما جناب عبدود
    بسیار خرسندیم که محصول تولیدی ما مد نظر شما بود. انشالله خداوند به کسب و کارتون برکت بده . ما در خرید های بعدی نیز در خدمتتون هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید