قیمت پسته کوهی خشک عمده در بازار

پسته کوهی خشک یکی از بهترین آجیل ها و تنقلات می باشد. این محصول به صورت خام و بو داده در بازار موجود است که خریدار می تواند بر اساس نیاز خود اقدام به تهیه آن نمایید. پسته کوهی دارای خواص فوق العاده ای می باشد و برای درمان بیماری های پوستی و یا بیماری هایی که منشا آن سرد بودن مغز و بدن می باشد بسیار موثر است. طعم آن فوق العاده بوده و به صورت تنقلات و یا در غذا مصرف می شود.

قیمت پسته کوهی خشک عمده در بازار از طریق سایت های معتبر اینترنتی به اشتراک گذاشته می شود و مصرف کننده می تواند، بدون صرف بازه زمانی خریدش را نهایی سازد.

قیمت پسته کوهی خشک عمده در بازار

آشنایی با پسته کوهی خشک

آشنایی با پسته کوهی خشک پسته کوهی خشک به نام بنه در ایران شناخته می شود، بنه در دو نوع در ایران روییده می شود. یک نوع آن دارای پوست ضخیم مانند پوست پسته می باشد و نوع دیگر آن که به کلخونگ معروف است دارای دانه های ریز است و رنگ آن سبز است؛ این دانه ها پوست نازکی دارند و معمولا با پوست خورده می شوند. طعم دو نمونه این میوه کمی متفاوت است اما هر دو خوش طعم می باشند.

روغن این پسته ها نیز مصرف موضعی داشته و برای درمان انواع ماه گرفتگی، لک صورت و یا جای آکنه و جوش مورد استفاده قرار می گیرد. دانه های پسته های کوهی را بعد از چیدن در شکل دارای پوست سخت آن مغز را بیرون آورده و خشک می کنند. پس از رطوبت زدایی با نمک و روی حرارت بو می دهند که طعم آن بسیار بی نظیر می باشد و مناسب با هر سلیقه ای می باشد. پسته های کوهی را در بسته های متفاوت با وزن های مختلف بسته بندی می کنند و به بازار ارائه می دهند. استفاده از آن در غذاهای سنتی نیز بسیار مرسوم است که طعم فوق العاده پسته های خشک در این غذا ها به طور کامل مشهود می باشند.

پسته کوهی خشک را می‌ توان از طریق فضای مجازی مورد جستجو قرار داد و تمامی خواص و ویژگی های آنها را مطالعه کرد. این میوه از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و به صورت خوشه‌ ای از درختان چیده می شود.

خصوصیات پسته کوهی خشک

خصوصیات پسته کوهی خشک درخت های پسته کوهی از اجداد پسته های دیگر می باشند که به دلیل آنکه در مناطق بکر رویش پیدا می کنند دست نخورده باقی مانده اند. پسته های کوهی دارای درخت های کوتاه می باشند و برگ های آن برای نگه داری مواد غذایی به صورت یک نگه دارنده طبیعی به مواد خوراکی اضافه می شوند. پسته کوهی خشک کروی شکل بوده و طعم گس مانندی دارد که خوردن آن احساس بسیار خوبی در دهان ایجاد می کند.

پسته های کوهی را خشک می کنند و سپس به شکل بو داده به بازار ارائه می دهند. جالب است بدانید که امکان کاشت این درختچه ها در گلخانه وجود ندارد زیرا دانه های آن در پوست سخت قرار دارند و باید در طبیعت بر اثر سرما و یخ بندان شکسته شوند تا امکان رویش آن ها وجود داشته باشد. پسته ها به صورت خوشه بر روی درختچه ظاهر می شوند و بعد از جدا شدن از شاخه، پوست آن ها با روش های متعددی جدا می کنند، سپس خشک شده و رنگ آن تیره تر می شود. خشک کردن بیش تر با حرارت آفتاب پاییزی صورت می گیرد.

پسته کوهی خشک به دو صورت در بازار وجود دارد ، نوعی از آنها بسیار ریز هستند و دارای قسمت سنگی نرمی هستند که با فشار دندان شکسته می‌ شود، اما نوع درش تر آنها پوست سختی را دارا هستند که پیشنهاد می‌ شود برای خرد کردن آنها از دندان استفاده نکنید.

مرکز عرضه پسته کوهی خشک عمده

مرکز عرضه پسته کوهی خشک عمده عرضه پسته کوهی خشک شده به صورت عمده باعث می شود تا خریدار قیمت بسیار کم تری برای هر کیلو از این میوه بپردازد. مراکز ارائه دهنده پسته کوهی به صورت عمده این محصول را در بسته های بسیار بزرگ و یا حتی به صورت فله به خریدار ارائه می کنند تا خریدار هزینه کم تری برای بسته بندی پرداخت کند. برای رستوران های محلی که غذاهای سنتی به همراه پسته کوهی یا بنه تهیه می کنند بهتر است تا پسته کوهی مد نظر خود را به شکل عمده خریداری نمایند.

جهت تهیه این محصول با قیمت مناسب و به شکل عمده می توانید با شماره تلفن های موجود در همین سایت تماس بگیرید. در صورتی که تا سقف تعیین شده خریداری انجام دهید هزینه حمل و نقل محصول شامل تخفیف ویژه می شود.

عرضه پسته کوهی خشک در بازار های مختلف به صورت مجازی و حضوری انجام می‌ شود، برای خرید این کالا می توان به شیوه‌ های اینترنتی اقدام کرد و کلیه کالا را درب منزل تحویل گرفت. این روش بسیار مقرون به صرفه است و باعث صرفه جویی در زمان می شود.

چند نکته کلیدی که در امر صادرات پسته باید بدانید

چند نکته کلیدی که در امر صادرات پسته باید بدانید هنگام صادرات پسته باید چندین نکته کلیدی را مد نظر قرار داد، یکی از این نکات کیفیت پسته ها می باشد، پسته های درجه یک دارای فروش بیشتری در بازار های خارجی هستند و این پسته ها دارای اندازه ریزی هستند و مغز آنها بسیار خوشمزه می باشد، هر چه اندازه این پسته ها نسبت به سایر انواع خود، درشت تر باشند و برای صادرات مناسب هستند.

اگر بخواهیم این گونه اجناس را برای بازار های جهانی معرفی کنیم، باید تمامی ویژگی آنها را در سایت های معتبر اینترنتی بازگو کرد، سپس اقدام به ثبت سفارش مشتریان نمود و آنها را ارسال کرد، ارسال کلیه این کالا ها از طریق گمرک های مرزی صورت می‌ گیرد.

پسته ممتاز که برای بازار های خارجی در نظر گرفته می‌ شود، به صورت بسته بندی شده ارائه می گردد. این پسته در بسته ۸۰۰ گرمی روانه بازار های خارجی شده و روی بسته بندی آنها تمامی اطلاعات کامل درج شده است. این پسته ها دارای مجوز های بهداشتی در سازمان های جهانی هستند و کیفیت آنها بسیار مطلوب می باشد.

از دیگر نکات مهم که در توسعه صادرات پسته ها باید مورد توجه قرار بگیرد، مزه آنها می باشد. پسته های درجه یک دارای مزه ی بسیار خوبی هستند و خواص درمانی زیادی را دارا می باشند.

بزرگترین مراجع خرید پسته کوهی خشک عمده

بزرگترین مراجع خرید پسته کوهی خشک عمده بزرگترین مراجع خرید پسته کوهی خشک عمده به صورت مجازی و حضوری فعالیت دارند، این مراکز بستری را فراهم می‌ سازند که مصرف‌ کننده می‌ تواند پسته ها را بدون هیچ دغدغه ای خریداری کند. خرید مجازی سبب صرفه جویی در زمان و هزینه شده و مصرف کننده می تواند بدون صرف بازه زمانی خریدش را درب منزل تحویل بگیرد، این روش بسیار مناسب است و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود.

از دیگر مراجعی که امکان خرید پسته ها را فراهم می سازند، به صورت حضوری فعالیت خود را پیش می‌ برند. خرید این پسته ها به صورت حضوری با صرف زمان و هزینه همراه می باشد، در این روش واسطه ها به میان می آیند و سود خود را از مشتری ها می‌ گیرند. این روش از نظر اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نیست و سبب اتلاف زمان و هزینه می‌ شود.

خرید بسته 800 گرمی به شیوه‌ های مختلف در بردارنده هزینه های متفاوت می باشد، برای خرید پسته ها با قیمت مناسب بهتر است, اقدام به خرید نوع فله این محصولات کنید و هزینه های بسته بندی را از آنها حذف کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

1 نظر
  1. ریحان بانو می گوید

    سلام وقتتون بخیر جهت رفع کم‌خونی از بنه (کلخنگ) استفاده کنید معمولاً در غذاهای محلی مثل کشک به جای گردو از بنه استفاده شود و جهت کمردرد و دردهای مفصلی از روغن این گیاه می‌توان به کمر بمالید و برای پاک کردن کبد و رفع سردرد از ترشی بنه می‌توان استفاده نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید