مرکز خرید عمده ونوشک تازه

یکی از مواد غذایی مفید و از جمله گیاهان دارویی پر خاصیت ونوشک تازه می باشد که کاربرد های فراوانی دارد، ونوشک درختی از دسته ی پسته می باشد که از آن برای معطر و خوشبو کردن دوغ و روغن های حیوانی و هم چنین تهیه ی ترشی های محلی استفاده می شود .

مرکز خرید عمده ونوشک تازه

ونوشک تازه چه مشخصه هایی دارد؟

ونوشک تازه چه مشخصه هایی دارد؟ ونوشک تازه عمده منبع مهم تولید شیره ی سقز می باشد که سقز شیره ای غلیط و سبز رنگ دارد که چسبنده است و ارتفاع درختچه ونوشک دو الی پنج متر می باشد که دارای برگ است و گل های آن به شکل خوشه ای و چتری می باشد و میوه ای به رنگ قرمز داشته که استفاده دارویی نیز دارد و در درمان یبوست و ناراحتی های دستگاه گوارش بسیار موثر و مفید می باشد .

میوه ی ونوشک هم زمان با رشد خرما رشد کرده و رسیده می شود و قابل مصرف است و طبع آن گرم می باشد و از هر درخت آن حدود پانصد الی هزار گرم شیره ی سقز به دست می آید که بسیار پر خاصیت می باشد . 

ونوشک از دسته گیاهان دارویی محسوب می گردد که اثری محرک و نیرو دهنده و تقویت کننده دارد .

ونوشک تازه چه کاربردی دارد

ونوشک تازه چه کاربردی دارد ونوشک کاربرد های فراوانی دارد از جمله این که برای درد کمر و پشت تسکین دهنده ی بسیار خوبی است و سرشار از ویتامین های آ، ب و ث می باشد و هم چنین تقویت کننده اعصاب است و از شبکوری جلوگیری می کند و برای درمان ترک لب موثر می باشد .

از این گیاه خوراکی برای درمان کم خونی در افراد نیز استفاده می شود و یک گیاه اشتها آور است و معده را تقویت می کند و هم چنین نیروی جنسی را بیشتر کرده و استفاده از آن در افراد سرد مزاج مفید بوده و دیگر این که بر رشد مو تاثیر می گذارد و حجم و طول آن را افزایش می دهد و در بعضی کودکان برای درمان نرمی استخوان استفاده می گردد و دیگر این که سنگ های کوچک کلیه را دفع می کند و حتی سم زدایی بدن می کند و خاصیت ضد میکروبی نیز دارد و امروزه از آن به عنوان ماسک بر روی پوست استفاده می کنند که موجب شادابی و طراوت آن می گردد . 

از این ماده با ارزش در صنایع مانند ساختن عطر و خوشبو کننده ها، آدامس، پلاستیک سازی، چرم و واکس کفش نیز استفاده می کنند .

خرید ونوشک تازه و استفاده از آن منافع بسیار زیادی برای بدن دارد که نحوه ی مصرف آن به این صورت است که بعد از این که میوه ی درخت را چیدند حدود سه روز در آفتاب می گذارند تا خشک شود و بعد از خشک شدن آن را می کوبند و الک می کنند و در ادامه آن را تمیز شسته و در قابلمه می گذارند تا پخته شود و در مرحله دوم دوباره آن را می کوبند و باز به مدت یک تا دو ساعت در آفتاب می گذارند تا خشک شود و بعد در یک تابه ی بزرگ کمی تف می دهند و بعد از سرد شدن مغز از پوسته جدا می شود و قابل مصرف می گردد . 

در بعضی از استان ها مانند کرمانشاه که این گیاه کاشت می شود یک ترشی محلی نیز از آن درست می کنند که بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد .

عمده فروشان ونوشک تازه

عمده فروشان ونوشک تازه عمده فروشان ونوشک محصولات با کیفیت خود را به خارج نیز صادر می کنند زیرا این ماده علاوه بر خواص بی شمار دارویی و غذایی به عنوان یک ماده ی اولیه در صنایع نیز کاربرد فراوانی دارد . فروش و توزیع ونوشک تازه و مرغوب در کلیه بازار های کشور با کیفیتی اعلاء و قیمتی بسیار مناسب برای همه ی مصرف کنندگان عرضه می گردد و هم زمان با آغاز فصل پاییز و سرما مصرف ونوشک در میان مردم رونق بیشتری می گیرد . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید