مرکز فروش مغز پسته اعلا در ایران

مغز پسته اعلا یکی از مرغوب ترین نوع خشکبار در بین خانواده ها می باشد. در بین همه اقسام آجیل و خشکبار پسته به نوعی گل سرسبد آجیل‌ها حساب می شود و کمتر کسی را می توان پیدا نمود که نسبت به مصرف این محصول علاقه و رغبتی از خود نشان ندهد. به نوعی می توان گفت در در هر مهمانی و ضیافتی اگر صحبت آجیل و خوراک آن در میان باشد. اولین چیزی که مورد انتظار میهمانان در پذیرایی آجیل و مغزیجات است پسته و مشتقات آن می باشد.
این نوع آجیل به خاطر داشتن ترکیبات عالی و مواد معدنی، سرشار از انواع ویتامین ها است و همیشه مورد سفارش اطبای طب سنتی می باشد. در کشور ما سطح زیادی از زمین های کشاورزی زیر کشت این محصول استراتژیک می رود و امورات معیشتی خیلی از خانواده ها و کشاورزان وابسته به خرید و فروش این طلای دورنگ است .

بهترین و با کیفیت ترین نوع از محصول در مرکز فروش آن به مشتریان عمده و جزئی ارائه می شود. عرضه کننده با ارائه نوع مرغوب محصول به موفقیت در امر فروش دست می یابد.

مرکز فروش مغز پسته اعلا در ایران

انواع مغز پسته در بازار

انواع مغز پسته در بازار

پسته جزو خانواده آجیل و خشکبار است که در بین مردم از جایگاه بسیار خوبی برخوردار می باشد. این محصول خواص بسیار زیادی دارد و به نوعی می‌توان گفت که یکی از گرانقیمت ترین انواع آجیل می باشد که هر قشر و خانواده ای نیز توان خرید و استفاده آن را شاید نداشته باشد. در کشور ما با توجه به تنوع در اقلیم کشاورزی مغز پسته در انواع مختلفی مانند مغز پسته فندقی، کله قوچی، اکبری، قزوینی و عربی وجود دارد که همه ساله در فصل برداشت و بعد از جمع آوری و تبدیل و فرآوری شدن در کارگاهها و کارخانجات تولید آجیل و خشکبار با بسته بندی های شیک و جدید در وزنهای مختلف روانه بازار می‌شود.
لازم به ذکر است که از این نوع مغز پسته های ذکر شده در بازار به روش ها و طرق مختلفی در صنایع غذایی و دارویی استفاده می گردد. به عنوان مثال با خورد کردن این مغز به صورت خلال و ریز شده، در طبخ انواع شله زرد، بعضی از خورشت ها و تولید انواع و اقسام بستنی های سنتی و صنعتی استفاده می گردد. در دسرها و پیش غذا های سنتی مثل ما قوت اصل کرمان هم وجود پسته اعلا جزو جدایی ناپذیر این نوع از تولیدات می باشد که توانست در بازار طرفداران خاص خود را به دست آورد.

انواع مغز پسته در بازار به صورت فله و بسته بندی شده به مشتریان ارائه می‌ شود. انواع بسته بندی شده ی محصول به علت هزینه بر بودن مکانیزم بسته‌ بندی از قیمتی بالاتر نسبت به نوع کیلویی برخوردار است.

مشخصات مغز پسته اعلا

مشخصات مغز پسته اعلا

از میان انواع مختلف مغز پسته موجود در بازار شاید بتوان گفت که مغز پسته گویی جزو یکی از پرخاصیت ترین و طبیعی ترین محصول به دست آمده در صنعت تولید آجیل و خشکبار است که توانسته جایگاه بسیار ویژه ای را برای خود، در این خانواده بزرگ یعنی آجیل و خشکبار باز کند.
 شاید سوال باشد که پسته اعلا چه ویژگی‌هایی دارد. اولین عامل در تشخیص میزان مرغوب بودن مغز پسته رنگ آن است، که باید به رنگ بنفش و سبز باشد. عامل بعدی  نداشتن هر نوع خوردگی و شکستگی است، مغز این نوع از پسته باید یک دست، خوش رنگ و شفاف بوده و بدون هر نوع پوسته و پوکی و کرم خوردگی باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده و نظر کارشناسان اهل فن یکی از بهترین و مرغوبترین مغز پسته های تولید شده در کشور ما متعلق به استان خراسان رضوی و شهر بردسکن بوده که در نوع خود کم نظیر است . 

از جمله مشخصات منحصر به فرد نوع اعلا مغز پسته، می‌ توان به روغنی بودن دانه های محصول، برخورداری از مزه بی نظیر آن و … اشاره کرد. علاوه بر بالا بودن میزان فروش این گروه محصول در داخل کشور، میزان صادرات آن نسبت به انواع بی کیفیت، روند صعودی را سپری می کند.

قیمت مغز پسته اعلا

قیمت مغز پسته اعلا

صنعت تولید خشکبار و تنقلات از گذشته‌های بسیار دور در کشور ما وجود داشته است . بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در بین مردم، یکی از گران ترین انواع آجیل از نظر قیمت خرید همین محصول پسته می باشد که خیلی از افراد جامعه امکان تهیه و مصرف آن را ندارد. اگر شما خریداران عزیز و محترم قصد تهیه مغز پسته را دارید می توانید با استفاده از سایت ما و بهره گرفتن از نظرات و پیشنهادات کارشناسان ما در خصوص خرید و فروش مغز پسته مرغوب و چگونگی تهیه آن راهنمایی‌های لازم را کسب نموده و با خیال آسوده و مطمئن به یک خرید عالی کم هزینه و با کیفیت دست پیدا کنید . 

قیمت مغز پسته اعلا با توجه به عوامل مختلفی نظیر سطح کیفی، بسته بندی یا عدم بسته‌ بندی محصول، نوع و جنس بندی، هزینه های مختلف تولید، توزیع، صادرات و … مشخص می شود.

متقاضیان مغز پسته چه کشورهایی هستند

متقاضیان مغز پسته چه کشورهایی هستند

از آنجایی که مغز پسته دارای تعداد طرفداران بسیار زیادی می باشد و این محصول از خواص دارویی و درمانی فوق العاده‌ای برخوردار است، کشور های مختلفی خواهان صادرات این محصول می باشند. بیشترین متقاضیان مغز پسته، کشور های اروپایی و کشور های مجاور ایران هستند. به علت برخورداری این محصول از کیفیت بالا، سرشار بودن آن از خواص فراوان و میزان تقاضا برای عرضه محصول به کشور های مختلف عربی و اروپایی روز به روز بیشتر می شود و روند افزایشی را سپری می کند. پسته ایرانی از سطح کیفی بسیار بالا برخوردار است. استان کرمان یکی از تولید کنندگان این محصول مغذی می باشد.

صادرات پسته ممتاز به عنوان روشی برای توسعه‌ کشور از نظر اقتصادی است و می تواند در امر وارد شدن ارز به کشور، نقش مهم و پر رنگی داشته باشد. امر صادرات می تواند نقش بسیار مثبت و هدفمند در افزایش قدرت اقتصاد و مالی کشور داشته باشد. تنوع‌ بخشیدن به بسته بندی از نظر ظاهر و جنس، توجه کردن به سلیقه کشور هایی که قرار است این گروه از محصولات به آنجا صادر شود، می تواند در میزان موفقیت و پیروزی کشور صادر کننده تاثیر چشمگیر و نقش به سزایی داشته باشد.

بزرگترین توزیع کننده های مغز پسته اعلا در ایران

بزرگترین توزیع کننده های مغز پسته اعلا در ایران بزرگترین توزیع کننده های مغز پسته اعلا در ایران با ارائه برترین نوع از محصول علاوه بر تأثیر مثبت در حفظ مشتریان قبلی، موفق به جلب توجه و اعتماد، جذب رضایت مشتریان جدید به خرید شده و به این ترتیب بازار فروش محصولاتشان در انواع فله و بسته بندی شده از رونق و پیشرفت بسیار زیادی برخوردار گشته و سیر صعودی را طی می کند. توزیع کننده برای رسیدن به اهداف مد نظر خویش نظیر کسب رضایت مشتریان، فروش بیشتر و … خدمات بسیار خوبی را به مشتریان داخلی و خارجی ارائه می‌ دهد.

پسته مرغوب و ممتاز یکی از بهترین انواع محصولات تولید شده می باشد که توانسته است نقش بسیار مهمی را در ورود ارز به کشور ایفا کند. قیمت این محصول‌ پر طرفدار و مغذی با توجه به عوامل مختلفی نظیر هزینه های اصلی و جانبی تعیین می شود.

1 نظر
  1. بهار می گوید

    سلام ممنون از شما بابت معلوماتی ک در اختیار ما میزارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید