ونوشک رسیده اصل با قیمت فوق العاده

در بخشی از مناطق جنگلی ایران و به ویژه در جنگل های زاگرس درخت بنه رشد می کند. میوه های این درخت که اسامی محلی مختلفی مانند بنه، کلخنگ و پسته کوهی دارد در فصل تابستان می رسند. این دانه ها بسیار ریز بوده و هنگام رسیدن پوسته بسیار سخت و محکمی دارند ونوشک خواص درمانی و تغذیه ای بسیاری دارد. این دانه سرشار از مواد مغذی مفید می باشد. اواخر تابستان زمان رسیدن این میوه این درخت است. ونوشک رسیده اصل چه مشخصاتی دارد و مزیت استفاده از ونوشک رسیده چیست؟ همچنین از کجا می توان ونوشک رسیده اصل ارزان قیمت را تهیه کرد؟

ونوشک رسیده اصل با قیمت فوق العاده

شاخص های ونوشک رسیده اصل

شاخص های ونوشک رسیده اصل

در اواخر فصل بهار و اوایل تابستان میوه درخت بنه یعنی ونوشک به صورت نرسیده برداشت شده و به مصرف خوراکی می رسد. این میوه در اواخر تابستان رسیده شده و پوسته سبز آن به پوسته سخت داخلی می چسبد و دانه بسیار محکمی را تشکیل می دهد.

 از شاخص‌های ونوشک رسیده این است که رنگ سبز تیره دارد. ونوشک های نرسیده به رنگ زرد یا قرمز دارند بنابراین به آسانی می توان نوشک رسیده را از نرسیده تشخیص داد. ونوشک های رسیده بسیار سفت هستند و حتی زیر دندان هم به آسانی شکسته نمی شوند.

ونوشک رسیده رطوبت بسیار پایینی دارد و با آسیاب کردن آن به راحتی پودر می‌شود اما وقتی کامل نرسیده باشد زیرا طی فرآیند آسیاب کردن له شده و خرد نمی‌شود.

پوسته سبز یا قرمز رنگ ونوشک نرسیده به آسانی از آن جدا می شود اما با رسیدن میوه این پوست سبز رنگ به قسمت زیرین خود به سختی چسبیده و نمی توان آن را به آسانی جدا کرد.

مزیت های ونوشک رسیده اصل

مزیت های ونوشک رسیده اصل

ونوشک ها پس از اینکه به رنگ سبز تیره در آمدند از درخت برداشت شده و پس از جدا کردن آنها از ساقه آماده استفاده می شوند.

 ونوشک رسیده می‌تواند مصرف خوراکی داشته باشد به این ترتیب که در دوغ یا ماست مورد استفاده قرار می گیرد و ان را خوش طعم می کند. 

بهترین بیشترین کاربرد ونوشک رسیده، کاربرد دارویی و درمانی آن است. از جمله مزیت های ونوشک رسیده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این میوه  با توجه به این که میزان آهن بسیار بالایی است در درمان خانگی کم خونی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  • از پودر ونوشک به صورت دم کرده یا به همراه ماست برای درمان اسهال های ساده استفاده می شود.
  • ونوشک برای درمان تکرر ادرار یا قطره قطره آمدن آن مفید است. 
  • ونوشک برای تقویت دستگاه گوارش بسیار مفید است. همچنین مصرف آن باعث می شود که کرم های روده و معده و یا انگل ها از دستگاه گوارش به طور کلی پاک شوند. 
  • از عصاره به دست آمده از پسته کوهی برای تولید مسکن های درد، پشت کمر و قولنج استفاده می شود.
  • از جمله کاربردهای ونوشک در طب سنتی برای از بین بردن ماه گرفتگی و لکه های صورت می باشد.
  • ونوشک حاوی مقادیر بالایی از عنصر کلسیم است و بنابراین برای درمان نرمی استخوان یا راشیتیسم می تواند مفید باشد.
  • از ونوشک برای درمان و دفع  سنگ های ریز کلیه استفاده می شود.

ونوشک رسیده اصل ارزان قیمت

ونوشک رسیده اصل ارزان قیمت‏ چنانچه در زمینه فروش داروهای گیاهی مشغول به کار هستید و یا صادرات این محصول به کشورهای دیگر جزء مشاغل شما می باشد لازم است که حتماً ونوشک رسیده را تهیه کنید زیرا محصول نرسیده رطوبت بیشتری دارد و همین امر باعث فاسد شدن و کپک زدگی ونوشک می شود.

 برای تهیه ونوشک رسیده اصل ارزان قیمت می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از مشخصات بیشتر این محصول و قیمت روز آن مقدار مورد نظر را سفارش دهید.

سفارش شما در در اسرع وقت و با حفظ شرایط حمل و نقل سالم و بهداشتی به آدرس اعلامی شما ارسال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید