پودر مغز پسته خشک و قیمت آن در بازار داخلی

پودر مغز پسته خشک از جمله محصولاتی به شمار می رود که به دلیل خواص و تفاوت آن با مشتریان زیادی در بازار دارد برای همین است که شرکت‌های گوناگونی با تولید این محصول همچنین فرآورده‌های دیگر پسته در کشورمان فعالیت می کنند.

پودر مغز پسته خشک
پودر مغز پسته خشک

پسته در کشور ایران به وفور تولید می شود و این محصول یکی از خشکبار صادراتی ایران محسوب می شود که در صنایع غذایی کاربرد های فراوانی دارد.

پسته به شکل های مختلف مانند: خلال پسته و مغز پسته و همچنین به صورت پودر پسته در پخت انواع شیرینی ها و دسر ها مورد استفاده قرار می گیرد پودر پسته در انواع گوناگونی در بازار وجود دارد مانند: پودر پسته کوهی که از پسته های خود رو در دامنه کوه ها تولید می شود و خواص فراوانی دارا می باشد.

معرفی پودر مغز پسته خشک

استفاده از پودر پسته در صنایع شیرینی سازی بیشتر انجام میگیرد از این نوع پودر در تولید این شیرینی جات کار گرفته می شود.

مانند شیرینی پسته ای و بستنی و دسر و فرنی و سوهان و گراز و غیره که این پول آنقدر ارزشمند است که یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت پودر پسته به شمار می‌رود.

هرچه میزان پسته در یک شیرینی ای بیشتر باشد، نرخ و ارزش آن شیرینی بالاتر می رود در اینجا می‌توان به سوهان و گز اشاره کرد که یکی از شاخصه های اصلی قیمت گذاری شان همین میزان پسته می باشد.

پودر پسته قیمت آن در بازار به میزان کیفیت آن هم بستگی دارد می توان توجه پسته ارزان را به مقبولیت پایین‌ترین خریداری نموده ولی کارآیی نوع ارگانیک و اصل را ندارد.

پودر مغز پسته خشک دارای ارزش غذایی بالایی است و یکی از خشکبار و مواد غذایی مقوی و مغذی می باشد و یک میوه خون ساز است و برای تمام سنین مفید می باشد.

موارد مصرفی پودر مغز پسته خشک

فروش پودر پسته از سوی فروشگاه های خشکبار فروشی انجام می‌شود و موارد استفاده آن گوناگون است و می شود در پخت و پز انواع شیرینی از این نوع پودر استفاده کرد. این محصول را می‌شود به صورت فله ای و بسته بندی شده خریداری نمود.

پودر مغز پسته خشک
پودر پسته خشک

تهیه پودر بسته در بسته بندی های متفاوتی صورت می گیرد شرکت های صنعتی آن را در بسته بندی های پلاستیکی و شیشه ای و فلزی عرضه می دارند هر کدام از آنان دارای قیمت های متفاوتی است.

همچنین بسته بندی ها در وزن های متفاوتی به فروش گذاشته متفاوت به فروش گذاشته میشوند بسته به خریدار دارد که تا چه میزانی نیاز به این نوع خود دارد.

پودر پسته خشک دارای رنگ سبز و خوش رنگی است و برای تزیین و پخت انواع گوناگون شیرینی و دسر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر پسته خشک در پختن انواع دسر مانند: مسقطی، شله زرد، گز و انواع مختلف بستنی و سوهان به کار گرفته می شود.

چه عاملی بر قیمت پودر پسته خشک موثر است؟

از جمله عواملی که بر قیمت پودر پسته قزوین و دیگر شهرها تاثیر گذار می باشد عبارتنداز:

  • کیفیت و مرغوبیت پودر پسته خشک شده از عوامل مهم موثر در قیمت محصول می باشد.
  • میزان عرضه و تقاضا از دیگر موارد مهم تاثیر گذار در قیمت محصول می باشد.
  • میزان تولید پودر پسته از دیگر عوامل با اهمیت در افزایش و یا کاهش قیمت این محصول می باشد هرچه تولید پسته در کشور بیشتر باشد باعث کاهش قیمت محصول می شود.
  • از دیگر موارد موثر در قیمت پودر پسته خشک میزان صادرات آن است به طوری که افزایش تقاضا و صادرات محصول موجب افزایش قیمت پودر پسته خشک می شود.
2 نظرات
  1. بانوی خورشید می گوید

    سلام برای تهیه حلوای پسته ای سفارش پودر پسته داشتم فقط اینکه لطف میکنین ادرس فروشگاهتون ر بدین که من حضوری بیامم برای تهیه پودر پسته و یکم دندانه پسته بگیرم ازتون

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید