انواع مغز پسته عمده با بهترین قیمت

مغز پسته عمده را شما می‌توانید به صورت حضوری در بازار خریداری کنید و با بهترین کیفیت آن را مورد استفاده قرار دهید و اگر پسته را به صورت عمده خریداری میکنید بسیار مقرون به صرفه تر است و برای شما هزینه کمی در می آید.

با در نظر گرفتن مصرف خود پسته مورد نظر خود را خریداری کنید برای مثال اگر شما می خواهید آن را به عنوان پودر مغز پسته استفاده کنید، بهتر است از پسته مغز سبز استفاده کنید زیرا دارای رنگ و طعم عالی است و برای کیک دادن غذا بسیار مفید هستند.

شما هم می توانیم پسته را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کنید و آن را بکارید و با بهترین قیمت آن را به فروش برسانید.

انواع مغز پسته عمده با بهترین قیمت

خواص منحصربفرد مغز پسته

خواص منحصربفرد مغز پسته

پسته به دلیل مزه منحصر به فرد خود مورد تحسین قرار گرفته است اما آجیل هم باید برای سلامتی مفید باشد که برخی از خواص مفید پست برای سلامتی را اینجا می گوییم کنترل سطح کلسترول و قند خون را انجام می دهد همچنین ویتامین زیادی دارند که از سیستم های عصبی حمایت می‌کند و عملکرد مغز و سلامت چشم را انجام می دهد همچنین پسته منبع خوبی از پروتئین پتاسیم و مس و فسفر می‌باشد.

پسته دارای چند نوع است برای مثال مغز پسته سبز که مصارف گوناگونی دارد و بیشترین مصرف به دلیل سبز بودنش است که برای پودر کردن آن در شیرینی ها و در غذاها طعم دهنده است. و دوم پسته: مغز پسته کال است زمانی که آن را برداشت می شود آن هنوز نارس می باشد که معمولاً در مورد مرداد ماه یا اوایل شهریور می باشد سومین پسته: مغز دندانه پسته است یا همان مغز خورد شده بسته می باشد که معمولاً اندازه آن بین ۲ تا ۵ میل می‌ باشد.

بررسی کیفیت مغز پسته

بررسی کیفیت مغز پسته

 پسته دارای کیفیت عالی می باشد که در سراسر جهان یافت می شود کیفیت مغز پرسر بستگی به سبز بودن پسته می‌باشد اگر آن دارای خوش رنگ و روی باشد یعنی آن پسته کیفیت خوبی دارند. و اگر بخواهید پستهای کال خریداری کنید ارزان تر از بقیه پست ها می باشد هرچقدر پسته با کیفیت تر باشد بهتر است.

پسته کارایی زیادی در بدن دارد که حتی در پوست برای رشد مو و سفید شدن صورت تاثیر گذار است و از آن می‌توان از خواص دارویی بهره برد آیا حتی کسانی که از کمردرد و پا درد رنج می برند می توانند با کیفیت مغز پسته درمان کند.

فروش مغز پسته عمده در بازار داخلی

فروش مغز پسته عمده در بازار داخلی

فروش مغز پسته عمده در بازار داخلی بسیار داغ است و می توان از آن سود بسیاری برد. امروزه خیلی از افراد با استفاده از فروختن مغز پسته درآمد بسیاری را به دست می آورد و این شغل را به عنوان شغل دوم انتخاب کردند در پست سود زیادی وجود دارد. آوازه پسته ایران در همه جای کشور پیچیده است و فروش پسته به خارج از کشور بسیار پرفروش است و خیلی از افرادی که در خارج زندگی میکنند از پست های ایرانی استفاده می‌کنند زیرا با کیفیت است و همه مردم از این نوع پسته ها بسیار راضی هستند و استقبال گرمی از این پست‌ها می‌ کنند.

بیشتر پسته فروشان در شهر کرمان و سیرجان و یزد زندگی می کنند و به همین دلیل شغل اول آنها کشاورزی است آن ها محصولات خود را با بهترین قیمت به فروش می گذارند و از این فروش بره زیادی می برند.

 پسته با کیفیت را  شما می توانید به دو صورت خریداری کنید اول این است که شما آن را به صورت حضوری در بازار خریداری کنید و آن را با اطمینان استفاده کنید و روش دوم این است که آن را در اینترنت سفارش دهید و در اسرع زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید اگر آن پسته، پسته های که در نظر شما بود، وجود نداشت می توانید آن را تعویض کنید.

2 نظرات
  1. گشتاسپی می گوید

    سلام بزرگوار
    مغز پسته دندانه برای صادرات موجود دارید ؟ ۸ تن میخواستم برای صادرات به عراق

  2. فریدون شهرابی می گوید

    سلام وقتتون بخیر من قبلا زتون معز پسته درجه پایین میگرفتم ولی الان مشتری پیدا کردم برای مغز درجه خوب در حد ۳۰۰ ۳۵۰ تومن حاضره هزینه کنه بالای ۳۰۰کیلو میخام الان
    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید