بازار فروش پسته کوهی ایلام در ایران

پسته کوهی ایلام متناسب با کیفیت، مرغوبیت، تازگی، طعم و….قیمت گذاری می شود . هر چه پسته درشت تر مرغوب تر و تازه تر باشد قیمت آن بیشتر می باشد و بر عکس خرید از طریق وب سایت های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی به دلیل حذف واسطه بسیار سود آور می باشد. بازار پسته ایلام واسطه فروشگاه های اینترنتی می باشد.

پسته کوهی ایلام متناسب با کیفیت، مرغوبیت، تازگی و… قیمت‌گذاری می‌ شود؛ هرچه پسته درشت‌ تر، محبوب تر و تازه تر باشد؛ قیمت آن بیشتر می‌ باشد؛ و برعکس.

خرید از طریق وب سایت های اینترنتی و فروشگاه‌ های اینترنتی به دلیل حذف واسطه بسیار سود آور می باشد.

بازار پسته ایلام واسطه ای برای فروشگاه های اینترنتی می باشد.

بازار فروش پسته کوهی ایلام در ایران

نکاتی درباره پسته کوهی ایلام

نکاتی درباره پسته کوهی ایلام پسته کوهی ایلام یک میوه روغنی است که کاربرد دارویی ،غذایی و صنعتی فراوانی از آن گزارش شده است. از دیر باز این میوه توسط مردم استان ایلام به صورت دارویی و خوراکی مصرف شده است. در این تحقیق ضمن بررسی مصارف سنتی و عمومی آن بین ایلامیان، ویژگیها شیمیایی و خواص تثبیت شده آن از نظر علمی بررسی شده است. همچنین سعی گردیده است که فاکتور های موثر پسته کوهی با سایر روغن های شناخته شده خوراکی مقایسه گردند.در ادامه باید گفت پسته کوهی یا همان بنه رنگ سبز تیره دارد و کروی شکل است خواص پسته کوهی تقریبا با پسته آجیل برابر است. مغز آن تیز شبیه مغز پسته کوهی ولی کوچکتر است.پسته کوهی با پسته های آجیلی تقریبا خاصیتی مشابه دارد. پسته کوهی سرشار انرژی و مواد مغذی می باشد
 

پسته کوهی ایلام یک میوه روغنی است؛ که کاربرد های دارویی، غذایی و صنعتی فراوانی از آن گزارش شده است از دیرباز این میوه توسط مردم استان ایلام به صورت دارویی و خوراکی مصرف شده است؛ در این تحقیق ضمن بررسی مصارف سنتی و عمومی آن بین ایلامیان و ویژگی‌های شیمیایی و خاص تثبیت شده آن، از نظر علمی بررسی شده است؛ همچنین سعی شده است؛ که فاکتورهای موُثر پسته کوهی با سایر روغن های شناخته شده خوراکی مقایسه گردد؛ در ادامه باید گفت: پسته کوهی (بنه) رنگ سبز تیره و کروی شکل دارد.

خواص پسته کوهی تقریباً با پسته آجیل برابر است؛ مغز آن تیز شبیه مغز پسته کوهی ولی کوچکتر است؛ پسته کوهی سرشار از انرژی و مواد مغذی می باشد.

شاخص های پسته کوهی ایلام

شاخص های پسته کوهی ایلام شاخص های پسته کوهی ایلام با توجه به این که پسته کوهی گرم و خشک است و خشک شده آن خیلی گرم و خشک است. برخی از مهمترین خواص درمانی پسته کوهی عبارتند از :همانند خواص پسته، یکی از مهمترین خواص پسته کوهی درمان خانگی کم خونی است. به این منظور می‌توانید از آن در طبخ غذاها استفاده کنید.عصاره پسته کوهی اثرات ضد میکروبی دارد و جایگزین مناسبی برای آنتی بیوتیک است عصاره تهیه شده از پسته کوهی مسکن درد کمر ، درد پشت و درد قولنج است. کمک به درمان اسهال ساده از خواص پسته کوهی است. به این منظور استفاده از دم کرده پوست و برگ پسته کوهی توصیه می‌شود. از خواص پسته کوهی در طب سنتی متعادل کردن طبع بدن و رفع سردی مزاج است.استعمال ضماد تهیه شده از پسته کوهی برای درمان ورم و زخم های بسیار مفید است. پسته کوهی برای تقویت قوه جنسی مفید است استفاده از روغن تهیه شده از پسته کوهی به صورت مالشی به درمان سستی کمر و رفع زود انزالی کمک می کند.مصرف پسته کوهی ترک لب را معالجه و از شب کوری پیشگیری می کند. از دیگر خواص این گیاه در طب سنتی استفاده از آن برای از بین بردن ماه گرفتگی روی پوست و لکه صورت بسیار مفید می باشد. استفاده از روغن پسته کوهی بهترین درمان است. پسته کوهی به درمان تکرر ادرار و قطره قطره آمدن آن کمک می کند. روغن و میوه پسته وحشی پاک کننده اختلال سینه و ریه می باشند. تقویت دستگاه یکی دیگر از خواص پسته کوهی می باشد. مصرف مداوم پسته کوهی در رفع کرم های روده و معده موثر می باشد. و دستگاه تنفسی را تقویت می کند. به هضم بهتر غذا کمک می کند. و اشتها آور می باشد پسته کوهی برای نرمی استخوان بسیار مفید می باشد


پسته کوهی (بنه سبز) از خواص درمانی متعددی برخوردار است؛ پسته گوهی بومی بوده و گیاه آن در مناطق سردسیر می‌ روید؛ و سرشار از آهن، کلسیم، کلسترول مفید و… می‌ باشد؛ پسته کوهی برای ورزشکارانی که انرژی از دست داده‌اند؛ مناسب است؛ زیرا انرژی از دست رفته را سریعاً بازیابی می کند.

مرکز عرضه پسته کوهی ایلام در ایران

مرکز عرضه پسته کوهی ایلام در ایران برای مرکز خرید و فروش پسته ایلام می توانیم به صورت مستقیم از فروشگاه های اینترنتی اقدام کنیم. امروزه فروشگاه های آنلاین زیادی به فروش پسته می پردازند.شما می توانید با مراجعه به این سایت ها، علاوه بر مشاهده لیست قیمت انواع پسته کوهی در کشور،با محصولات آن ها هم آشنا شوید.لازم به ذکر است که خرید اینترنتی این محصول مزایای زیادی دارد.که در زیر به چند نمونه از آن می پردازیم؛عرضه مستقیم پسته و حذف واسطه ها، صرفه جویی در زمان و هزینه ،گسترده تر شدن انتخاب ها،توانایی خرید از فروشگاه های دورتر ،آسان بودن مقایسه تعداد زیادی از محصولات این نکته هم شایان ذکر است که قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید.می توانید از طریق اینترنت بدون واسطه خریداری کنید.بازار پسته ایلام به دلیل مرغوبیت و با کیفیت بودن بسیار پر مشتری می باشد.

برای خرید می توانیم از مرکز خرید و فروش پسته ایلام به صورت مستقیم از فروشگاه‌ های اینترنتی اقدام کنیم؛ امروزه فروشگاه‌ های آنلاین زیادی به فروش پسته می پردازند؛ شما می توانید با مراجعه به این سایت ها علاوه بر مشاهده لیست قیمت انواع پسته کوهی در کشور با محصولات آن ها هم آشنا شوید؛

لازم به ذکر است؛ که خرید اینترنتی این محصول مزایای زیادی دارد؛ که در زیر به چند نمونه از آن ها می‌ پردازیم:

  1. مستقیم پسته و حذف واسطه ها
  2. صرفه جویی در زمان و هزینه
  3. گسترده تر شدن انتخاب ها
  4. توانایی خرید از فروشگاه های دورتر
  5. آسان بودن مقایسه تعداد زیادی از محصولات

این نکته شایان ذکر است؛ که اگر قصد خرید اینترنتی، این محصول را دارید؛ می توانید از طریق اینترنت و بدون واسطه خرید کنید.

بازار پسته ایلام به دلیل پسته مرغوب و با کیفیت آن بسیار پر مشتری است.

پارامتر های تعیین قیمت پسته کوهی

پارامتر های تعیین قیمت پسته کوهی پسته کوهی بر خلاف مزایای بی شماری که دارد؛ ارزانترین نوع پسته می باشد؛ در فرآیند قیمت‌گذاری انواع پسته به مراحل طی شده برای آماده‌سازی پسته توجه می‌شود.

همانطور که گفته شد پسته کوهی ارزان ترین نوع پسته است؛ به دلیل ظاهر آن که جنبه تزئینی ندارد؛ و بیشتر جنبه درمانی دارد؛ و گیاه پسته کوهی در مناطق سردسیر می روید؛ به این دلیل ارزش افزوده بالایی ندارد؛ بنابراین عواملی مانند: بومی بودن، جنبه تزئینی نداشتن و ارزش افزوده نه چندان بالا سبب شده است؛ که این پسته نسبت به انواع دیگر پسته ارزان تر باشد.

لیست آخرین قیمت پسته کوهی ایلام

لیست آخرین قیمت پسته کوهی ایلام انواع پسته ها در مدل های مغز پسته، پودر پسته و خمیر پسته توزیع می شوند؛ که هر کدام با توجه به نوع تولید مزایای خاص خود را دارد؛ در ایران شرکت کوشا پسته کوهی را در انواع پودر پسته و مغز پسته ارائه می دهد.

انواع پسته با قیمت‌های متفاوتی وجود دارند؛ که برخی در ایران مانند: پسته کوهی(بنه)، پسته اکبری، احمدآقایی و… در خارج از ایران مانند: پسته افغانستان؛ بنابراین پسته کوهی با توجه به بومی بودن هزینه حمل بار بالایی نسبت به پسته صادراتی ندارد.

در میان پسته های داخلی پسته کوهی ارزان ترین و پسته اکبری گران ترین قیمت را دارند.

3 نظرات
  1. سیاوش انتظاری می گوید

    سلام طاعات و عباداتتون مورد قبول حق باشد ممنون از مطالب مفیدتون من طبق تحقیقاتی که در گوگل داشتم سایت شما کامل ترین و جامع ترین سایتی است اطلاعاتی راجع به میوه بنی یا همان پسته کوهی دارد و بر همین اساس تصمیم گرفتم تا اگر بتوانم از شما پسته کوهی یا همان من را تهیه کنم ممنون میشم راجع به چگونگی خرید و ارسال آن به من اطلاع بدهید ممنون

  2. ثریا جواهری می گوید

    سلام طبق تحقیقاتی که بنده داشتم در سایت ها این طوری که من متوجه شدم این پسته کوهی یا بنه همان قهوه کردی هست که یک نوشیدنی اصیل ایرانی هست حالا قصد دارم حدود ۴۳۳ کیلوگرم حداقل از این پسته های کوهی تهیه کنم ممنون میشم که به بنده مشاوره دهید متشکر

  3. مؤید اسلامی می گوید

    سلام وقتتون بخیر با توجه به این که الان فصل میوه بنه هست و الان توی بازار باید بنه های تازه باشند و شما هم عرضه مستقیم به مشتری رو دارید سوالی برام پیش اومده بود که آیا شما هم بنه تازه موجود دارید برای ترشی بنه میخواستم ممنون میشم اگر موجود دارید به من اطلاع دهید ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید