بازار فروش پودر پسته کیلویی

یکی از بازارهایی که امروزه در حوزه­ی خشک­بار معروف شده است بار مطرح شده است، مربوط به فروش پودر پسته کیلویی است که در بیشتر استان­های پرورش دهنده­ی پسته نیز امکان ایجاد آن وجود دارد. از این رو دیر زمانی است که تولید کنندگان و پرورش دهندگان پسته علاوه بر فروش و صادرات مغز پسته در بازار عرضه­ی مغز پسته، در بازار فروش پودر پسته نیز فعالیت می­کنند.

در این بازارها بهترین پودر پوسته به افراد متقاضی ارائه می­شود که معمولا کسانی هستند که عرصه­ی فعالیت آن­ها بیشتر در حوزه­های انواع شیرینی­جات و حتی انواع بستنی­ها می­باشد.

در این جا باید یاد آور شویم که پودر پسته­ای که در بازارها به فروش می­رسد مانند مغز پسته دارای انواع مختلفی است و طبق معیارهای مختلفی رده­بندی می­شود و خریداران محترم می­توانند با توجه به هدفی که آن را خریداری می­کنند، کیفیت مد نظر خود را تعیین کنند و آن را با همان کیفیت و قیمت مورد نظرشان تهیه کنند.

بازار فروش پودر پسته کیلویی

بهترین پودر پسته کیلویی

بهترین پودر پسته کیلویی

بهترین پودر پسته­ کیلویی که در بازار به فروش می­رسد از مرغوب­ترین نوع پسته تهیه می­شود که در این بخش سعی داریم بهترین انوع آن را  به شما معرفی کنیم.

بهترین نوع پسته:

  1. پسته ممتاز: این نوع پسته یکی از بهترین نوع پسته است که دارای طعم بسیاری خوبی است. از این رو برای تهیه­ی پودر پسته از آن استفاده می­شود و در واقع یکی از مرغوب‌ترین پودر پسته­ای است که در بازار به فروش می­رسد و قیمت پودر پسته­ ی آن هم تقریبا بالا است.
  2. پسته بادامی زرند: این نوع پسته یکی از قدیمی­ترین انواع پسته محسوب می­شود که هم در بازار داخل و خارج کشور به فروش می­رسد و هم به صورت پودر پسته به فروش می­رسد.
  3. پسته شاه پسند: پسته­ی شاه پسند یکی از ارقام پسته تجاری است که در رفسنجان پروش داده می­شود و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد از آن برای تهیه­ی پودر پسته نیز استفاده می­شود.
  4. پسته قزوینی: این نوع پسته یکی از مهم­ترین و بهترین نوع پسته است که در قزوین پرورش داده می­شود و به صورت بادامی شکل است و مغز آن سبز رنگ است و از ارقام خلیلی زود رس است و قیمت پودر پسته­ ی آن نیز با توجه به کیفیت پسته تعیین می‌شود.

قیمت پودر پسته کیلویی

قیمت پودر پسته کیلویی

رویکرد فعالان این بازارها و عمدتا بازارهای خشک­بار به این نحو است که بهترین نوع پودر پسته را با به صرفه­ترین قیمت و بهترین کیفیت برای فروش عرضه کنند. این موضوع کاملا مسلم و بدیهی است که پودر پسته­ای که از بهترین مغز پسته تهیه می­شود، با قیمت بالاتری به فروش برسد و در واقع یکی از شاخص‌های تعیین قیمت پودر پسته کیفیت پسته است.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]اما نکته­ ی شایان ذکر این است که این محصول به صورت عمده نیز به فروش می­رسد و این باعث می­شود که قیمت آن هم از لحاظ اقتصادی به صرفه­تر باشد و خریدار هم با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.[/highlight-red]

از آن جایی که فروشندگان پودر پسته در صدد این هستند که به مشتریان خود در سراسر جهان در کم­ترین وقت ممکن خدمات ارائه دهند کاتالوگ­هایی را با موضوع انواع پودر پسته و قیمت­های آن تهیه کرده­اند و به مشتریان خود در هر جای دنیا که باشند ارائه می­دهند و همچنین سعی می­کنند که در کار خود متعهد باشند و پودر پسته خریداری شده را مطابق همان چیزی که در کاتولوگ ثبت و به رویت خریدار رسیده است به مشتری ارائه دهند و در این باره ما کاملا به شما اطمینان می­دهیم که به هیچ وجه هیچگونه عملی از سوی فروشندگان صورت نمی­گیرد که مشتری احساس کند از اعتماد او سوء استفاده شده است و یا این که گمان کند که برای خریداری محصوب با کیفیت حضور او در محل ضروری است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

4 نظرات
  1. سعید ولی زاده می گوید

    سلام با تشکر از محصول خوبتون من از ارومیه ۵۰ کیلو پودر‌پسته سفارش دادم برای قنادی مون ازتون خیلی به موقع رسید به دستم خدا خیرتون بده کیفیت محصول تون عالی بود

    1. admin می گوید

      از اینکه از پودر پسته های ما راضی بودیدی ممنون و متشکریم!
      با هم منتظر سفارشات شما خواهیم بود
      اینبار جهت قدر دانی از شما ان شاءالله کرایه بار تا ارومیه را به عهده خواهیم گرفت.

  2. عالی اکبر شمس می گوید

    سلام و درود
    سپاس از محصول بی نظیر شما من برای مغازه حلوا شکری از شما پودر پسته تهیه می کنم و برای من در کارتون های ۱۳ کیلویی ارسال فرمایید انشاالله خداوند به کسب و کار شما رونق دهد

  3. نوری می گوید

    سلام و عرض ادب به مجموعه کوشا دانه ممنون از محصول بی نظیرتون واقعا بی نظیر هستش ما برا قنادیمون از این پود پسته سفارش دادیم واستفاده میکنیم وخیلی راضی هستیم انشالله دوباره سفارش خواهیم داد چون واقعا محصولتون عالی هستش ممنون انشاالله خدا به کسب وکارتون رونق بده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید