تولید کلی کره پسته ۱۲۵گرمی

کره پسته ۱۲۵گرمی یکی از محصولات مرغوب و مورد پسند برای افراد مختلف به شمار می آید که امروزه تولید کره پسته عمده درجه یک در کشور توسط بهترین تولیدکننده معتیر آن و به وسیله مواداولیه بسیار تازه و باکیفیت و تحت استانداردهای کیفی و بهداشتی معتبری انجام پذیر می باشد و سپس پس از تولید آن را به راحتی در اختیار افراد مختلف قرار می دهند و این فعالیت مفید باعث رفع بخشی از نیاز افراد در زمینه این محصولات گشته است.

 

در تولید صنعتی کره پسته از مغز پسته بو داده و آسیاب شده همراه با شکر و کمـی نمک به دست می آید. در حال حاضر در صنعت غـذا اسـتفاده از افزودنی هـا مثـل امولـسیون کننـده هـا، آنتـی اکسیدان ها، قوام دهنده‌ ها جهت بهبـود کیفیـت و افـزایش عمر ماندگاری محصولات غذایی متداول شـده اسـت.

تولید کلی کره پسته ۱۲۵گرمی

کاربرد کره پسته ۱۲۵گرمی

کاربرد کره پسته ۱۲۵گرمی

همان طور که می دانید کره پسته سرشار از خواص و فواید فراوانی برای سلامتی کودکان و بزرگسالان می باشد به نحوی که بسیاری از افراد در طب سنتی به مصرف درست و به اندازه آن به صورت روزانه توصیه های فراوانی را کرده اند و همواره مزه بسیار خوشمزه و خاص آن باعث شده که کاربردهای بسیاری را در مصارف گوناگون به خود اختصاص دهد و همواره چند مورد از آن شامل موارد زیر می باشد:

  • این محصول به عنوان صبحانه و یک وعده اصلی برای ورزشکاران و افراد مختلف محسوب می شود که می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های عفونی و مراقبت از قلب موثر واقع شود و انرژی را دوچندان نماید.
  • این کره در تهیه انواع شیرینی های مختلف و کیک های پسته ای بسیار خوشمزه و لذیذ کاربردهای فراوانی را دارد.
  • این محصول یک گزینه مناسب برای میان وعده است که جایگزین خوبی برای سایر تنقلات می باشد.
  • این کره در تهیه و پختن انواع غذا های مختلف محلی نیز کاربرد دارد.

فواید کره پسته شامل قلب سالم، کنترل وزن، حفاظت در برابر دیابت و بهبود گوارش است. ویتامین‌ها، چربی‌های مفید و پروتئینی که در پسته وجود دارد بسیار برای بدن مفید هستند. در این کره مقدار زیادی فسفر و آهن وجود دارد که برای افزایش حافظه و ضریب هوشی مناسب هستند. خوردن این کره چون کم حجم، سریع الجذب و سرشار از پروتئین است برای ورزشکاران و بزرگسالان توصیه می شود. در نحوه تولید کره پسته خانگی، از مغز پسته بو داده و آسیاب شده همراه با شکر و کمـی نمک استفاده می شود و خواص بیشتری نسبت به نوع صنعتی آن دارد.

فروش مستقیم کره پسته ۱۲۵گرمی

فروش مستقیم کره پسته ۱۲۵گرمی

کره پسته ۱۲۵گرمی، به دلیل مزایا و مصارف فوق العاده بالایی که برای افراد به ارمغان آورده است موجب شده که مورد استقبال و خرید عده کثیری از افراد در تمامی نقاط واقع شود و همواره فروش این محصول مرغوب در کشور رشد چشمگیری را به همراه داشته است.

امروزه فروش کره پسته به صورت مستقیم، از لحاظ اقتصادی یکی از اقدامات مفید و موثری محسوب می شود که به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های اضافی باعث شده در کاهش قیمت این محصول نقش بسزایی را به همراه داشته باشد و افراد بتوانند به راحتی این کره مرغوب را با هزینه ای شگفت انگیز تهیه نمایند و این امر موجب سودآوری فراوانی برای آنان گشته است.

علاوه بر این، فروش و عرضه کره پسته درجه یک به صورت مجازی و از راه دور، توسط خدمات اینترنتی معتبری که در حوزه آن فراهم شده است روشی بسیار مناسب و پر طرفداری به شمار می آید که زمینه خوبی را برای تمامی افراد فراهم نموده که ثبت سفارشات خود را در مقادیر مورد نظر با اطمینان خاطر فراوانی از این راه، انجام دهند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

کره پسته در کنار خواص بی‌ شماری که دارد دارای مضراتی نیز می باشد. به عنوان مثال میوه درخت پسته دارای ماده ای به نام اوروشیول است که می‌ تواند سبب خارش پوست و ایجاد واکنش های آلرژیک در بدن شود. لازم است بدانید مصرف کره پسته به صورت متعادل سبب افزایش وزن نمی شود اما اگر در مصرف آن دقت نکنید علاوه بر افزایش وزن شاهد فشار خون و بروز بیماری های معده و روده خواهید بود.

بهترین کره پسته در کدام کشورها تولید میشود

بهترین کره پسته در کدام کشورها تولید میشود بهترین و مرغوب ترین کره پسته، در شهر های کشورمان تولید می شود و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، مرغوبیت بالایی دارد. عموما شرکت های تولید کننده و یا همان کارخانه های تولیدی کره پسته در شهرهای رو به گسترش و تولید کننده پسته قرار دارند. پس باید انتظار داشت بهترین کره پسته ها را در استان هایی همچون کرمان در شهرهای مختلف کرمان، رفسنجان و سیرجان یافت.

با اطمینان خاطر می توان گفت برند هایی همچون سلوی و بنه سبز که اصلی ترین برند ها در این زمینه هستند به جهت استفاده از مواد اولیه مرغوب و عدم استفاده از اسانس ها یا رنگ های خوراکی و یا افزودنی های مجاز و مواد نگهدارنده از بهترین و بیشترین سطح کیفی برخوردار می باشند که می توانند مورد پسند مقصد های بزرگ صادراتی قرار گیرند.

خرید بهترین کره پسته ۱۲۵گرمی مستقیم از تولید کننده

خرید بهترین کره پسته ۱۲۵گرمی مستقیم از تولید کننده کره پسته در بازار دارای دو نوع خارجی و داخلی است که کره پسته خارجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار نبوده و قیمت بالایی نیز دارد. همچنین کره پسته داخلی دارای قیمت مناسب و کیفیت بالاتری نسبت به سایر دارد. این محصول در بسته بندی های ۱۲۵ گرمی و ۱۵۰ گرمی و… در مراکز فروش، عرضه می شوند. برای خرید این محصول می توانید به سایت بزرگ مجموعه ما مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را سفاش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید