خرید مستقیم خمیر پسته کلوچه

پسته یکی از اجزا آجیل بوده که یکی از فرآورده های آن خمیر پسته است که تمامی خواص و فواید پسته را دارا می باشد. مرکز عرضه و فروش خمیر پسته کلوچه، فرآورده های دیگر پسته مثل: کره پسته و پودر پسته را نیز به بازار ارائه می کند. این محصول در بسته بندی سالم به صورت قوطی و شیشه های کوچک و بزرگ و در حجم بیشتر در بسته های بزرگ چند کیلویی موجود می باشد که شما می توانید از این سایت به صورت مستقیم از تولید کننده خرید کنید.

خرید مستقیم خمیر پسته کلوچه

فرایند تولید خمیر پسته کلوچه

فرایند تولید خمیر پسته کلوچه خمیر پسته یکی از خوراکی های خوشمزه بوده که دارای طعم و مزه ی گس پسته می باشد. در فرایند تولید خمیر پسته درجه یک، ابتدا پسته را بو داده تا از حالت خامی در بیاید و سپس طی چند مرحله پودر شده و بدون هیچ افزودنی، مواد نگهدارنده و طعم دهنده در ظرف های کوچک و بزرگ انتقال یافته و بدون دخالت دست بسته بندی می شود.

خمیر پسته یکی از مواد اولیه کارخانه های تولید کلوچه می باشد زیرا خمیر پسته مایه میانی کوکی ها و کلوچه های خوشمزه و پرطرفدار است. در تهیه این خمیر شگفت انگیز از پسته بسته و طبیعی با طعم بی نظیرش استفاده می شود زیرا پسته بسته دارای روغن بیشتری بوده و به خمیری شدن آن کمک می کند.

از کاربرد های دیگر خمیر پسته که می توان به آن اشاره کرد این است که خمیره پسته خوش طعم در تهیه انواع کیک و شیرینی، انواع بستنی و اسموتی ها و دسرهای لذیذ نیز به کارمی رود که آن ها را پر خاصیت و خوشبو می کند. خمیر پسته دارای بافتی نرم و لطیف بوده و گزینه خوبی برای افراد گیاه خوار می باشد پس پیشنهاد می کنم آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

خمیر پسته به واسطه این که تنها ماده اولیه آن پسته درجه یک ایرانی است دارای مواد معدنی مفید وکاربردی مثل: کلسیم، منیزیم، فسفر امگا ۳ و سلیر مواد مغذی استکه برای تقویت سیستم دفاعی و عضله های بدن بسیار سودمند می باشد.

ارائه کنندگان خمیر پسته کلوچه

ارائه کنندگان خمیر پسته کلوچه همانطور که گفته شد خمیر پسته از فرآورده های خالص پسته می باشد بنابراین تمامی خواص پسته را دارد. این شرکت با ارائه خمیر پسته درجه یک و مرغوب آماده همکاری با تمامی شرکت ها و کارخانه های تولید کلوچه و بستنی می باشد و می تواند نیاز قنادی ها و شیرینی پزی ها را در خصوص خمیر پسته با کیفیت برآورده کند.

در این مجموعه تمامی اصول بهداشتی و نظافت با نظارت کارشناسان خبره رعایت می شود تا قدمی هر چند کوچک در راستای ارتقا سلامت جامعه برداشته شود امیدوارم شما عزیزان با خرید محصول بسیار عالی ایرانی از تولید کننده حرفه ای حمایت کنید.

2 نظرات
  1. مریم رجبی می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    من برای روی کیک از گره پسته شما تهیه کردم ‌ و این خیلی برای من جالب بود که بعد از اینکه بهتونوگفتم که میخوام یکم سفت تر باشه شما محصولی متناسب با کار من تولید کردید و برام فرستادید. واقعا ازتون سپاسگذارم

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمتتون خانم رجبی
      بسیار خرسندیم که از کره پسته ما استفاده کردید . هدف ما جلب رضایت شما عزیزان هست .
      ما در خدمتتون هستیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید