خرید مغز بنه نر به صورت عمده

مغز بنه نر به صورت عمده و جزئی، مانند هر محصول دیگری، به فروش می رسد. برای اینکه بتوانیم این مغز پر خاصیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید، بهترین راه این است، آن را به صورت عمده و فله خریداری کنید.

در خرید عمده و فله، قیمت مغز بنه نسبت به نوع بسته بندی و فله ای آن مناسب‌ تر و مقرون به صرفه تر است.

خرید مغز بنه نر به صورت عمده

راهنمای انتخاب مغز بنه نر

راهنمای انتخاب مغز بنه نر

درخت بنه یکی از طبیعی ترین درختان است و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن به کار نرفته است. در واقع بدون دخالت انسان در مناطق کوهستانی کردستان ایران رشد می کند و به بار می نشیند. این درخت دارای نوعی صمغ به نام سقز است که از آن آدامس تهیه می کنند و میوه و مغز آن کلخنگ یا خنجک است.

مغز بنه وارد رقابت با مغز پسته شده است و توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

بنه دارای دو نوع مغز است. یک مغز آن نرم و شکننده است و به راحتی پوسته و میوه آن جویده می‌شود، رنگ آن سبز تیره  و اسم آن کلخنگ است.

نوع دیگر مغز بنه، پوسته ای بدون شکاف و سخت دارد و نمی توان به راحتی پوسته سخت آن را شکافت و از مغز و میوه درونی آن که دارای خواص درمانی فراوانی است، استفاده کرد.

مغز بنه روغنی است و شکلی کروی دارد. از نظر ظاهری، شکل پسته کوهی همانند پسته آجیل است، با این تفاوت که از نظر اندازه ریز تر است. پسته کوهی، از اجداد پسته آجیل است و در واقع هم خانواده هستند.

از آن جایی که پسته کوهی، پوسته ای سخت دارد، توسط افراد محلی به روش خاصی شکسته می شود و مغز می شود. مغز آن در بازار به صورت فله و بسته بندی شده به فروش می رسد برای خرید مغز پسته کوهی باید نکاتی را رعایت کنیم، از جمله آن ها:

مغز پسته کوهی مرغوب روغنی است، برای این که بتوانید مغز پسته خوب را خریداری کنید، بهترین راه این است تعدادی از آن را مزه کنید، درست است که مشت نشانه خروار نیست اما می تواند برای خرید مغز پسته کوهی مرغوب کمک کند.

 مغز بنه نر دارای طعمی متمایل به ترشی است، اگر مغز آن را چشیدید و دارای طعم شور، ترش و تند بیش از حد باشد، نشان از نامرغوب بودن آن است. برای این که بتوانند مزه کپک زدگی آن را بگیرند، از این ادویه ها به مقدار زیاد برای گرفتن طعم آن استفاده می کنند.

خواص درمانی مغز بنه نر

خواص درمانی مغز بنه نر

از خواص درمانی مغز بنه نر این است که برای معالجه کم خونی استفاده می شود. برای درمان مشکل کم خونی مغز بنه را پودر کرده و در درون کشک یا دوغ به عنوان طعم دهنده استفاده می کنند.

مغز بنه برای درمان جوش ها و زخم هایی که بر روی پوست سر ایجاد می‌ شوند، مفید می باشد. به این صورت که سبب کاهش التهابات شده و به درمان  هر چه سریع تر زخم ها کمک می کند.

مصرف این مغز سبب افزایش و تقویت نیرو و قوای جنسی می شود.

مغز بنه سبب تقویت اعصاب و افزایش قدرت حافظه و تمرکز می شود. به این صورت که مغز بنه را که خرد شده است، به همراه مقداری شکر میل می کنند و به درمان این مشکلات کمک می‌کند.

از مغز بنه نوعی ماسک تهیه می‌کنند و ماساژ دادن آن بر روی صورت سبب باز شدن رنگ پوست می‌شود و به سلامت و شادابی پوست کمک می کند.

مصرف پسته کوهی که مرغوب و با کیفیت باشد، ترک لب را درمان می کند‌‌.

نمایندگی پخش مغز بنه نر

نمایندگی پخش مغز بنه نر

پخش مغز بنه، توسط نمایندگی‌ پخش بین مرکز فروش این محصول به صورت فله ای و بسته بندی شده، در وزن های مختلف صورت می گیرد.

مصرف‌ کنندگان مغز بنه از زمانی که اطلاعات بیشتری در زمینه خواص درمانی و ارزش غذایی این نوع مغز به دست آورده اند،  فروش آن نسبت به قبل به مراتب بیشتر و بهتر شده است و طرفداران و علاقمندان بسیاری پیدا کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید