خرید ونوشک رسیده ارزان قیمت

 ونوشک یعنی همان پسته کوهی که در مناطق کوهستانی و نیمه خشک درخت آن وجود دارد.درخت آن در بین صخره های سنگی رشد می کند این درخت که میوه ونوشک می دهد جزو آن دسته از درختان کوهی است که خود رو هستند یعنی کاشت آن به دست انسان صورت نگرفته است. ونوشک رسیده ارزان معمولا در فصل پاییز به دست می‌آید. قیمت ونوشک در مناطقی که بیشتر به آن دسترسی دارند مانند استان های کوهستانی لرستان ارزانتر از جاهایی است که به صورت واسطه گری دست به دست شده تا در آنجا مورد استفاده قرار بگیرد. ونوشک اول صورتی رنگ است با گذشت زمان به قرمز و در نهایت پوشش سبز تیره به خود می گیرد. 

خرید و فروش ونوشک رسیده و کاملا تازه با کیفیت درجه یک در این مرکز انجام می گیرد. عزیزانی که خواستار خرید عمده ونوشک هستند می توانند این محصول را با قیمت استثنایی و هزینه ارسال مناسب به صورت حضوری و اینترنتی از نمایندگی های معتبر در سراسر کشور تهیه کنند.

خرید ونوشک رسیده ارزان قیمت

نگاهی اجمالی بر ونوشک رسیده

نگاهی اجمالی بر ونوشک رسیده ونوشک رسیده یعنی مدت زمانی که لازم است این میوه بر روی درخت بماند، بر روی درخت مانده است و ویتامین های لازمی را که دارد به دست آورده است. ونوشک رسیده مغز آن مثل مغز پسته است با این تفاوت که اندازه آن کوچک تر است، میوه ونوشک در جاهای مختلف نام های دیگری هم دارد بعضی ها به آن بنه می گویند، در لرستان و به زبان لکی آن را قُلَنگ می نامند. این میوه هم می شود به صورت خام مورد استفاده قرار بگیرد و هم روغن آن را مورد استفاده قرار دهند. پسته کوهی یا همان ونوشک بسیار مقوی است و از آن غذاهای سنتی تهیه می‌شود، بعضی ها از آن ترشی می گیرند. ونوشک رسیده در فصل پاییز به دست می‌آید، که تقریبا تمام خواص و ویتامین ها را به خود گرفته در زمانی که رسیده می شود.

فواید ونوشک رسیده بسیار زیاد است. ونوشک یا همان پسته کوهی غنی از انواع مواد مغذی است که ارزش غذایی بالایی دارد. این میوه خواص بیشتری نسبت به پسته آجیل دارد. این میوه خوراکی و روغنی از طعم بسیار دل پذیری برخوردار است. به طوری که برای از میان رفتن طعم زننده و تلخ بعضی از دارو‌ های گیاهی از عصاره ونوشک استفاده می کنند.
صمغ، روغن و میوه بنه در زمینه طب کهن سنتی از گذشته تا امروز مورد استفاده بوده است. از شاخص ترین ویژگی های میوه ونوشک وقتی که کاملا رسیده باشد ترکیبات آن است که عبارت هستند از اسید‌ های چرب غیر اشبا، فیتواسترول، توکوفرول‌ ها، کاروتنوئید‌ ها و فنول‌ ها است. از جمله مواد معدنی موجود در پسته ویتامین‌ های متفاوت است که ارزش غذایی و تجاری آن را چند برابر کرده است.

تفاوت ونوشک رسیده با ونوشک خام

تفاوت ونوشک رسیده با ونوشک خام تفاوت ونوشک رسیده با ونوشک خام در این است که در نوع خام یا همان نیمه رسیده که در فصل بهار و در اردیبهشت ماه آن را می چینند و نوع خام ونوشک ترش است و نیازی به شکستن آن نیست اما با رسیدن این میوه پوسته آن سفت می شود و برای خوردن باید آن را شکست و خورد. در نوع خام مغز آن تقریبا پوچ است فقط پوست و مغزی هم اگر داشته باشد باهم مورد استفاده می گیرد و نرم هم هستند. اما نوع رسیده آن در فصل پاییز هم مغز پری دارد و هم روغن لازم را دارد چون در اصل روغنی مانند هستند و مزه ای ترش مانند و ملس دارند. در کل بخواهیم خواص بین نوع رسیده ونوشک و نوع خام یا نیمه رسیده آن را در نظر بگیریم نوع رسیده آن خواص بسیار بیشتری دارد. از خواص ونوشک یا همان پسته کوهی می توان به درمان خانگی کم خونی اشاره کرد.از میوه ونوشک ، برگ و شیره حاصل از ونوشک که پسته کوهی هم هست، در صنعت داروسازی استفاده می‌شود. از ونوشک رسیده به عنوان نوعی طعم دهنده در دوغ و روغن حیوانی استفاده می شود و این به خاطر بوی خوبی است که این میوه گیاهی دارد.

هر میوه ای اگر قبل از زمان مناسبش برداشت شود طعم اصلی خود را ندارد. این موضوع در مورد ونوشک نیز صدق می کنند. بیشترین تفاوت ونوشک رسیده در طعم، رنگ و جنس پوسته آن می باشد.

نازلترین قیمت ونوشک رسیده

نازلترین قیمت ونوشک رسیده  برای اینکه ونوشک رسیده را با نازلترین قیمت خرید کنید می توانید برای خرید آن زیر قیمت به بازار های محلی مراجعه کنید تا محصولات دست چین روستاییان و عشایر را خریداری کنید تا هم از کیفیت آن مطمئن باشید و هم با قیمتی بسیار پایین تر محصول مد نظر خود را خریداری نمایید و از آن و فواید آن به خوبی استفاده نمایید. هرچه ونوشک در زمانی که رسیده شده است بیشتر روی درخت بماند، کیفیت خود را از دست می دهد و این در پایین آوردن قیمت ونوشک تاثیر گذار است. قیمت ونوشک به صورت فله‌ای ارزان تر از ونوشک بسته بندی شده آن است. اگر این محصول با ارزش را در استان هایی که درخت آن در آنجا به صورت وسیع وجود دارد، تهیه کنید مطمئنا با قیمت پایین تری آن را خرید می کنید و از اصل بودن و با کیفیت بودن آن هم مطمئن می شوید.

دو فصل برداشت میوه ونوشک بهار و پاییز است که در فصل بهار نوع خام و ترش آن برداشت می شود و در پاییز ونوشک رسیده با کیفیت را برداشت می کنند؛ بنابراین کمترین قیمت ونوشک زمان برداشت آن است.

چالش های پیش رو در تولید انواع ونوشک

چالش های پیش رو در تولید انواع ونوشک ونوشک روی درختان خودرو کوهستانی و جنگلی به وجود می آید بنابراین برداشت آن مشکلات خاص خودش را دارد که از جمله آن ها می توان به بالا رفتن از کوه، شیب تند برخی از قسمت ها و غیر قابل دسترس بودن برخی از درختان اشاره کرد. درخت ونوشک دیر بازده است و در ارتفاعات رشد می کند.

پخش عمده ونوشک رسیده ارزان

پخش عمده ونوشک رسیده ارزان پسته کوهی خواص بسیار زیادی دارد برای همین در برخی از نقاط ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. ونوشک پاکتی و بسته بندی شده با قیمت بیشتری نسبت به ونوشک فله ای به بازار عرضه می شود. شرکت بازرگانی ما آماده است تا با شما تولید کننده و خریدار عزیز همکاری های لازم را برای فروش داشته باشد. اگر قصد خرید و یا فروش ونوشک دارید می توانید با روابط عمومی ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را جهت همکاری کسب کنید.
تاجران عزیزی که به کشور های همسایه رفت و آمد دارند می توانند با فروش ونوشک تازه و خوشمزه سود قابل توجهی کسب کنند البته تبلیغات موثر لزوم کار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید