خرید پودر پسته صادراتی

پسته به خاطر خواص فراوان و طعم خاصی که دارد اغلب به صورت پودر شده استفاده می شود مثلا: در آشپزی، و صنایع غذایی، پخت انواع شیرینی و دسرها کاربرد دارد. باتوجه به مرغوبیت پسته ایرانی در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ از این رو در کشور پودر پسته صادراتی به فور تولید میشود. برای خرید پودر پسته صادراتی و انواع فراورده های پسته مانند خورده خلال، کره پسته و خمیر پسته می توانید به سایت های خرید شرکت کوشادانه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تمام پودر پسته ها و پسته که در این مرکز به فروش می رسد تماما جزو پودر پسته های صادراتی است و این شرکت خرید پودر را در دست دارد و شما می توانید این پودر پسته های بسیار ارگانیک، طبیعی و سالم و بهداشتی را از این مرکز با قیمتی ارزانتر از مراکز دیگر خریداری کنید. تمام این پودر پسته ها جز محصولات درجه یک صادراتی می باشد که مازاد تولید آن برای صادرات عرضه می‌ شود.

خرید پودر پسته صادراتی

مزایا انتخاب پودر پسته صادراتی

مزایا انتخاب پودر پسته صادراتی

همان طور که می دانید پسته سلطان آجیل نام گذاری شده است و این عضو همیشگی آجیل محبوبیت خاصی برخوردار است و همه گروه سنی از کودک و نوجوان گرفته تا افراد سالمند خواهان این مغز خوشمزه و مفید هستند. برای بهره گیری بیشتر از پسته آن را پودر می‌کنند و در شیرینی ها و بستنی های خوشمزه از آن بهره می گیرند.

پودر پسته صادراتی از مرغوبیت ترین و خوشمزه ترین پسته ها در ایران به دست می آید به همین خاطر روز به روز بر محبوبیت و طرفداران آن افزوده می‌شود.

آیا می دانید مزایای انتخاب پودر پسته صادراتی چیست؟ ما به شما خواهیم گفت:

● پودر پسته صادراتی دارای رنگ سبز و طعم فوالعاده ای است.

● این نوع پودر به راحتی قابل استفاده است و آن قدر پودر نشده که حالت خمیری و چسبیدگی داشته باشد.

● برای هرچیزی که استفاده کنید به طور مثال برای حلوا، کیک و شیرینی طعم دلنشینی به آن می دهد و خوشمزگی اش را چند برابر می کند.

اما تا حالا از خواص پودر پسته چیزی شنیده اید؟ آیا می‌دانید مصرف روزانه ان چه فوایدی برای بدن شما دارد؟ برای فهمیدن جواب این سوالات با ما همراه باشید:

  1. پودر پسته با دارا بودن ویتامین های A , C , K , B6 و… همین طور با داشتن پتاسیم ، کلسیم و آهن فراوان باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  2. از کم خونی و فقر آهن جلوگیری می کند.
  3. برای بهبود سرفه بسیار موثر است.
  4. قوای جنسی را تقویت می کند.
  5. باعث تقویت حافظه می شود.
  6. به درمان اسهال خونی کمک می کند.
  7. خاصیت ضد التهابی دارد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم پسته و پودر خواص و فواید زیادی دارد و کاربردهای مختلفی هم می‌ توان از این پودر پسته داشت از جمله می توان در تهیه بهترین باقلوای خوشمزه و پرخاصیت از پودر پسته استفاده کنیم که طعم بی نظیری را به باقلوا می دهد و همچنین چند مدل از خواص و فواید ارزشمند پودر پسته را در بالا اشاره کردیم و می توانید بر اساس نیاز و سلیقه تان از این پودر پسته استفاده کنید. همچنین در تزیین انواع مختلف غذاها، شیرینی‌ ها، دسرها از پودر استفاده می شود که کاملاً طبیعی می باشد و بهترین نوع پسته ها در تولید این پودر پسته ها استفاده شده است.

فروش ویژه پودر پسته صادراتی

فروش ویژه پودر پسته صادراتی

پودر پسته صادراتی از مرغوبیت بالایی برخوردار است به همین منظور اغلب هم وطنان ترجیح می دهند این نوع پودر پسته را خریداری کنند. شرکت کوشادانه با فروش ویژه که هر ماه دارد کار را برای این مصرف کنندکان آسان کرده است.

برای بهره گیری از این فروش ویژه می توانید به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کرده و از قیمت های استثنایی این شرکت لذت ببرید و با خیال راحت خرید کنید چراکه محصولات کوشادانه از ارگانیک ترین و تازه ترین پسته ها تولید می شوند؛ به طوری که با یک بار خرید و مصرف محصولات کوشادانه مشتری همیشگی این محصولات خواهی شد.

شرکت کوشادانه به احترام مشتریان و مصرف کنندگان محصولات خود هر ماه برای انواع محصولاتش اعم از: پودر پسته، خورده خلال، خمیر پسته و کره پسته فروش ویژه ای دارد.

این شرکت نیز مسئولیت مهم پخش پودر پسته و همین طور صادرات پودر پسته را در بازار های داخلی و خارجی بر عهده دارد و تاکنون از عهده این مسئولیت به خوبی برآمده؛ چرا که نام و آوازه محصولات خود را گوش سراسر دنیا رسانده است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

شما می‌توانید در سایتی که در اینجا به شما معرفی کرده ایم مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه این محصول برای شرکت بهره ببرید، تمامی پودرهای پسته به صورت بسته بندی شده و کاملا بهداشتی با تاریخ تولید و انقضا برای بسته بندی های آن عرضه می شود و می توانید بهترین نوع پودر پسته های درجه یک ارگانیک و طبیعی را از این مرکز خریداری کنید.

آیا نوسانات ارز در تعیین قیمت پودر پسته موثر است

آیا نوسانات ارز در تعیین قیمت پودر پسته موثر است به دلیل اینکه معمولا طی سال چندین با نوسان قیمت در ارز و دلار داریم پس شما باید برای خرید این پودر پسته ها به صورت بروز قیمت آن را از این شرکت معتبر بخواهید. همچنین این شرکت مازاد تولید خود را برای صادرات عرضه می‌ کند و بخش عمده ای از تولیدات پودر پسته در بسته بندی های استاندارد برای صادرات به خارج از کشور ارسال می‌ شود.

بزرگترین مرکز فروش پودر پسته صادراتی

بزرگترین مرکز فروش پودر پسته صادراتی شرکتی که که به شما معرفی کرده ایم بزرگترین مرکز فروش پودر پسته صادراتی می باشد این مرکز بهترین و درجه یک ترین پودر پسته کرمان را به فروش می رساند و شما می توانید از این مرکز بر اساس نیاز تان پودر پسته مناسبت آن را خریداری کنید و بابت خریدار قیمتی مناسب و به صرفه پرداخت نمایید. پودر پسته هایی که در این مرکز به فروش می‌ رسد و به صورت پودر پسته کیلویی عرضه می شود و می توانید حجم دلخواه از این بسته ها را تهیه کنید.

6 نظرات
  1. هما پروین می گوید

    سلام وقت بخیر سال نو شما هم مبارک باشه من برای خودم و خانواده ام از شما بنه آسیاب شده تهیه می کردم برای تهیه غذای محل ایمون که اسمش قاتق بنه هست غذای بسیار خوشمزه و دلچسب هست ممنونم از شما که این امکان را به سهولت برای ما ایجاد می کنید

  2. سام مداحی می گوید

    سلام سلام خسته نباشید ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان خدمت شما من مسئول خرید یک کارگاه شیرینی پزی هستم و برای داخل و تزیین شیرینی ها و حلوا هامون قصد داشتم از شما پودر پسته و خلال پسته تهیه کنم از آنجایی که شما مستقیم از کرمان فعالیت می کنید این تصمیم را گرفتم ممنون

  3. رحمان نگهبان می گوید

    سلام وقتتون بخیر � چند رقم پسته درجه سه و چهار می‌خواستم برای صادرات به عراق هوش ۱۰ الی ۱۵ تن می خواستم بدونم آیا گارانتی های لازم برای صادرات شما دارید یا کارگاهی دارید که گارانتی های لازم رو برتون ساپورت کنه ممنون میشم اطلاعات کافی رو به من بدید انشالله که بتونیم با هم دیگه همکاری کنیم

  4. آرزو صفوی می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    من یک مغازه آبمیوه فروشی دارم و ازتون برای داخل بستنی پودر پسته خریداری کردم بسیار سبز تمیز و یکدست بود ممنون از شما برای تهیه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب خوشحالم که به خرید آنلاین اعتماد کرده وسپاس از مجموعه کوشا دارد

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما خانم صفوی
      بسیار خرسندیم که محصول تولیدی ما مد نظر شما بود و به ما اعتماد کردید و هدف اصلی مجموعه ما رضایت مشتری هست .در خرید های آتی منتظر شما هستیم .

  5. مجیدی می گوید

    سلام و روزگار خوش
    من برای داخل باقلوا از شما پودر پسته خریدم.و استفاده کردم بسیار تمیز و با کیفیت ممنون از شما . من همیشه از این به بعد از شما خرید میکنم . ممنون از قیمت و کیفیت عالی و تیم فروش حرفه ایتون ..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید