شرکت صادرات پسته خلال شده

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ماشین آلات صنعتی، پسته خلال شده ایرانی جهت صادرات بصورت عمده آماده می گردد. امروزه مشتریان بسیاری جهت صرفه جویی در وقت و هزینه خرید عمده خود را از طریق سایت ها انجام می دهند. این امکان فراهم آمده است تا مشتریان بتوانند مغز خلال پسته و تازه شیرازی را به صورت یکجا دریافت کنند.

خلال پسته با کیفیت موجود در بازار قیمت متفاوتی نسبت به محصولات عادی دارد و همین تغییر قیمت برای مشتریان موجب می‌شود تا خرید خود را به صورت آگاهانه انجام دهند.

شرکت صادرات پسته خلال شده

مشخصات پسته خلال شده چیست؟

مشخصات پسته خلال شده چیست؟

صادرات انواع خلال پسته ایرانی درجه یک به کشورهای همسایه از طریق بازرگانان صوورت می گیرد. پسته خلال شده برای مصارف خانگی و صنایع غذایی بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین امر موجب شده است تا مشتریان بسیاری از جمله خریداران خوده به شرکت‌های بازرگانی مراجعه نمایند. خرید خلال پسته صادراتی و درجه یک موجب می شود تا طعم غذا یا شیرینی به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند .

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]پسته خلال شده یکی از مغز های آجیلی های کوچک با طبع گرم و خشک می باشد که به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها برای درمان بسیاری از بیماری‌های التهابی و همچنین دردهای عضلانی طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. خلال پسته سبز به عنوان یک محصول جهت تزیین انوااع دسر نیز استفاده می شود. خلال پسته به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها موجب جلوگیری و درمان بسیاری از بیماری‌های التهابی می گردد.صادرات انواع خلال پسته به سایر کشور ها نیز صورت می گیرد.[/highlight-dash]

مشتریان می توانند جهت اطلاع از قیمت محصولات نیز به سایت شرکت بازرگانی مراجعه نمایند و علاوه بر قیمت کیفیت محصولات را مقایسه نموده و سپس اقدام به خرید از طریق سایت کنند‌.  خلال پسته اعلاء برای رشد کودکان و نوجوانان موارد بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. مشتریان می توانند برای استفاده از این محصول آن را به صورت خلال و یا پودر استفاده کنند. تعیین قیمت پسته و مغز آن با توجه به موارد مهمی سنجیده می شود.

توزیع کننده پسته خلال شده

توزیع کننده پسته خلال شده

نوع بسته بندی میزان خرید و همچنین حجم تقاضای مشتریان از عوامل بسیار مهم جهت خرید پسته خلال شده می باشد و محصولات با کیفیت موجود در بازار در بسته بندی های مختلف به صورت گرمی و کیلویی آماده مصرف می باشند. مشتریان می توانند جهت خرید انواع بسته بندی به سایت های فروش شرکت کوشا دانه مراجعه نمایند. میزان خرید و همچنین خرید عمده موجب می شود تا مشتریان قیمت عمده محصول را دریافت نمایند و موجب کاهش هزینه های خرید می گردد.

همچنین فروش آنلاین موجب شده است تا صادرات پسته خلال شده به کشورهای همسایه از طریق شرکت‌های بازرگانی انجام شود. یکی از بهترین نمونه های خلال پسته موجود در بازار برای استان‌های کرمان و یزد می باشد. استفاده از خلال پسته با کیفیت موجب می شود تا مشتریان بسیاری اقدام به خرید این محصول به صورت عمده نمایند.یکی از مهم ترین فاکتورها و موارد مهم بر روی قیمت انواع خلال پسته تغییر قیمت ارز و دلار می‌باشد.

نوسانات بازار موجب می‌شود تا قیمت عرضه پسته خلال شده با کیفیت در سال های اخیر افزایش داشته باشد موارد مهمی بر روی قیمت‌گذاری محصول مهم می باشد. تولیدکنندگان خلال پسته این محصول را به صورت تازه و در بسته بندی های عمده به فروشندگان عرضه می‌نمایند و فروشندگان در بسته بندی های مختلف و کاملاً استاندارد تازه را آماده عرضه می‌کند.توجه به نیاز مشتریان و تسهیل امر خرید موجب افزایش فروش انواع خلال  پسته در بازار ایران شده است.

یکی از بهترین راه های جذب مشتری،  استفاده از بسته بندی های مختلف و متنوع می باشد. طراحی بسته بندی در اندازه های مختلف و حجم های متفاوت موجب شده است تا مشتریان بسیاری از خلال  پسته استقبال خوبی داشته باشند. بسته بندی مناسب با حجم و قیمت یکی از موارد مهم می باشد که علاوه بر آسان نمودن خرید محصول،موجب افزایش بهداشت و کیفیت می گردد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

1 نظر
  1. مریم میر محمدی می گوید

    سلام درود خدمت شما من از خلال پسته درجه یک شما که فرمودید خلال پسته قزوینی هست استفاده کردم کیفیت بسیار عالی داشت و من بسیار خوشحالم که به خرید اینترنتی اعتماد کرده و و از خلال پسته شما استفاده کردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید