شرکت عرضه پسته خلال شده

پسته خلال شده در قنادی ها و شیرینی پزی ها بسیار پر کاربرد است. پسته هایی که کیفیت آن ها چندان خوب نیست را به خلال پسته تبدیل می کنند. خلال پسته برای تزیین بسیاری از خوراکی ها از جمله بستنی ها و شکلات ها به کار می رود. شرکت های مختلفی پسته های خام را از کشاورزان خریداری می کنند و بخشی از پسته ها را فراوری کرده و به صورت پسته خلال شده در می آورند و به صورت بسته بندی و فله ای به بازار مصرف ارائه می کنند. پسته خلال شده در بازار متقاضیان بسیاری دارد.

شرکت عرضه پسته خلال شده

انواع بسته بندی پسته خلال شده

انواع بسته بندی پسته خلال شده پسته خلال شده یک مواد اولیه برای تولید شیرینی ها و کیک ها و بستنی هاست. پسته ها به صورت کاملا بهداشتی با دستگاه های مخصوص خلال می شوند و با بسته بندی های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

پسته ها همیشه جزو آجیل گران قیمت بوده اند، به همین‌ سبب بسته بندی آن ها نیز با توجه به قیمت آن متفاوت و خاص خواهد بود. پسته خلال شده بیشتر در زیپ کیپ های مختلف در اندازه و حجم های متفاوت بسته بندی می شوند، با توجه به خلاقیت شرکت بازرگانی خلال پسته در ظروف های زیبا و شکیل بسته بندی می شود. ظرکف شیسه ای، ظروف پلاستیکی و هم چنین ظروف فلزی برای بسته بندی خلال پسته مناسب هستند.

خریداران همیشه در نگاه اول ظاهر کالا را می پسندند، سپس کیفیت و محتوای آن را بررسی می کنند. در مورد خلال پسته نیز این موضوع صادق است، یک بسته بندی زیبا و مناسب سبب جلو توجه خریدار شده و احتمال فروش را بالا می ‌برد.

پسته خلال شده به صورت فله نیز به فروش می رسد چرا که حجم بالایی از خلال پسته مورد نیاز قنادی ها و شیرینی پزی هاست. برای بسته بندی خلال پسته در حجم بالا از نایلون های بسیار محکم و جا دار استفاده و انتهای نایلون را پرس می کنند.

قیمت پسته خلال شده

قیمت پسته خلال شده شرکت های مختلفی پسته خام را تهیه و آن را بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند. پسته خلال شده در بسته بندی های متنوع و با برند های مختلفی در بازار یافت می سود. قیمت پسته خلال شده با توجه به ارزش افزوده ی ایجاد شده توسط کمپانی ارائه دهنده متفاوت خواهد رود. بعضی از کمپانی ها از تیم حسابداری کمک ‌می ‌گیرند که قیمت نهایی کالا را به نحوی تعیین کنند که علاوه بر کسب یود مورد نظر قیمت پسته چندان بالا نباشد و قیمت کاملا منصفانه باشد.

کمپانی های مختلفی نیز هستند که تنها در زمینه ی عرضه پسته خلال فعالیت می کنند. و محصولات مختلف بسته بندی شده را در انواع برند ها به فروش می رسانند به گونه ای این شرکت ها واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید