شرکت عرضه کره پسته ایرانی

کره پسته ایرانی یکی از بهترین نمونه های کره در جهان می باشد که از بازار فروش پررونقی نیز برخوردار هست. این محصولات توسط مراکز فروش مختلفی به صورت بسته بندی شده و فله ای در بازار عرضه می گردند که علاوه بر عرضه آن ها در بازار های داخلی، ان ها را به کشورهای خارجی نیز صادر می نمایند. معمولا کره پسته بسته‌بندی شده بهترین نمونه برای صادرات می باشد. از آن جایی که این محصولات از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند خریداران داخلی و خارجی با خیال راحت آن ها را خریداری می نمایند.

کره پسته ایرانی یکی از بهترین نمونه های کره در جهان می باشد که از بازار فروش پر رونقی نیز برخوردار هست. این محصولات توسط مراکز فروش مختلفی به صورت بسته بندی شده و فله ای در بازار عرضه می گردند که علاوه بر عرضه آن ها در بازار های داخلی، آن ها را به کشورهای خارجی نیز صادر می نمایند. معمولاً کره پسته بسته بندی شده بهترین نمونه برای صادرات می باشد. از آن جایی که این محصولات از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند، خریداران داخلی و خارجی با خیال راحت آن ها را خریداری می نمایند.

شرکت عرضه کره پسته ایرانی

مزایا انتخاب کره پسته ایرانی

مزایا انتخاب کره پسته ایرانی پسته یک آجیل پرخاصیت و مقوی می باشد که دارای طرفداران فراوانی هست و خوشبختانه در ایران به وفور کشت می شود. پسته ایرانی یکی از باکیفیت ترین پسته ها در منطقه هست. معمولا این محصول را به شکل خام، تفت داده و کره و… مورد استفاده قرار می دهند.

کره پسته همانطور که از اسمش مشخص هست از پسته تهیه می شود. اما برخلاف کره های دیگر برای تهیه این محصول از شیر و ماست و… استفاده نمی نمایند. دلیل نامگذاری این محصول به این دلیل می باشد که در تهیه آن چربی موجود در پسته به طور کامل درون آن می ماند و به آن شکل کره ای می دهد.

کره پسته ایرانی همانند خود پسته دارای خواص فوق العاده ای می باشد از جمله خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • موثر در تقویت قوای جنسی
  • مفید برای درمان کم خونی
  • موثر در بهبود عملکرد ذهن و حافظه
  • موثر در سلامتی قلب

معمولا کره پسته با برند های مختلفی در بازار قابل یافت می باشند که در اینم میان نمونه های ایرانی از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر از نمونه های خارجی می باشند. چرا که پسته ایران از لحاظ کیفیت زبان زد کل جهان هست و کره تهیه شده از آن نیز به طبع بسیار مرغوب تر از نمونه های خارجی خود می باشد.

پسته یک آجیل پر خاصیت و مقوی می باشد که دارای طرفداران فراوانی هست و خوشبختانه در ایران به وفور کشت می شود. بسته ی ایرانی یکی از با کیفیت ترین پسته ها در منطقه هست. کره ی پسته ی ایرانی همانند خود پسته دارای خواص فوق العاده ای می باشد، از جمله خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مؤثر در تقویت قوای جنسی
  • مفید برای درمان کم خونی
  • مؤثر در بهبود عملکرد ذهن و حافظه
  • مؤثر در سلامتی قلب

معمولاً کره ی پسته با برند های مختلفی در بازار قابل یافت می باشد که در این میان نمونه های ایرانی از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر از نمونه های خارجی می باشند چرا که پسته ی ایران از لحاظ کیفیت زبانزد کل جهان است و کره تهیه شده از آن نیز به طبع بسیار مرغوب تر نمونه های خارجی خود می باشد.

سفارش کره پسته برای شهرهای مختلف که دارای جمعیت فراوان هستند، می تواند به رونق فروش فروشگاه ها و سوپر مارکت ها کمک نماید. کره پسته در کرج نیز یکی از بهترین مواد غذایی برای شروع یک روز پر انرژی است. این کره کاملاً ارگانیک بوده و از پسته ی خالص تهیه شده است.

پخش مستقیم کره پسته ایرانی

پخش مستقیم کره پسته ایرانی پخش کره پسته توسط نمایندگی های فروش و مراکز فروش مختلف به صورت عمده و خرده انجام می گیرد. معمولا برای خرید در تناژ بالا بهترین روش خرید، خرید مستقیم از نمایندگان فروش می باشد. نمایندگان فروش محصولات را بدون دخالت دلالان و به همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتری قرار می دهند از این رو معمولا محصولات را با قیمت مناسب تری عرضه می نمایند.

مراکز فروش مختلف برای فروش پسته کره از روش های اینترنتی و حضوری استفاده می نمایند. هرخریدار متناسب با وضعیت خود یکی از این روش ها را برای خرید انتخاب می نمایدو خرید حضئری بیشتر مورد توجه افرادی بات وقت آزاد زیاد می باشد.

معمولاً برای خرید در تناژ بالا بهترین روش خرید، خرید مستقیم از نمایندگی فروش می باشد. نمایندگان فروش محصولات را بدون دخالت دلالان و به همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتری قرار می دهند. از این رو معمولا محصولات را با قیمت مناسب تری عرضه می نمایند.

چالش های پیش رو در صادرات انواع کره پسته

چالش های پیش رو در صادرات انواع کره پسته انواع کره ی پسته بسته به میزان مشتریانی که در کشورهای مختلف در بازارهای جهانی دارد از کشورمان صادر می شود. خوشبختانه صادرات این محصول نه تنها توانسته به رونق اقتصاد کشور کمک شایانی بکند، بلکه رتبه ی کشور را به عنوان یک تولید کننده ی برتر محصولات غذایی توانسته بالا ببرد.

بزرگترین صادرکنندگان کره پسته ایرانی در کشور

بزرگترین صادرکنندگان کره پسته ایرانی در کشور رفسنجان، نوق، سیرجان، کرمان، دامغان، بردسکن، فیض آباد، قاین و … جزو مهم ترین تولید کننده و صادر کننده ی پسته در ایران می باشند که با توجه به شرایط موجود در هر منطقه نوع مشخصی از پسته در آن کشت می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید