صادرات مغز پسته تهران

در شهر های مختلفی از کشورمان امکان برداشت پسته به صورت عمده وجود دارد و از این موارد می توان به باغات وسیعی اشاره کرد که در شهر تهران وجود دارد و با تولیدات عمده خود به عنوان تامین کننده عمده شناخته می شود.

علاوه بر فروش در داخل کشور صادرات مغز پسته تهران را نیز به کشور های متعددی شاهد هستیم که در نتیجه سود بسیاری برای کشورمان به ارمغان می آورند.

صادرات مغز پسته تهران

روش شناخت مغز پسته باکیفیت

روش شناخت مغز پسته باکیفیت

وقتی به خشکبار فروشی ها برای تهیه پسته اقدام می کنیم در وهله اول فروشنده نمونه های مختلفی از پسته را برای ما معرفی می کند و برای هر کدام نام و نشان و مشخصات خاصی را برمی شمارد. در این بین شاهد ارائه مغز پسته هستیم که با دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک تحت شرایط بهداشتی از پوست جدا شده اند تا در دسترس خریداران قرار بگیرند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]مغز پسته نیز با توجه به تنوع نوع پسته ها در نمونه های مختلف هستند و در این قسمت می خواهیم مغز ها را از نظر اندازه و شکل ظاهری مورد بررسی قرار دهیم. افرادی که در این حوزه سررشته دارند به خوبی می دانند که مغز پسته به دو شکل فندقی و بادامی ارائه می گردند. همه ما می دانیم که اندازه فندق کوچکتر از بادام می باشد و از همین رو باید گفت که مغز بادامی بزگتر از مغز فندقی می باشد.[/highlight-dash]

در ادامه در مورد روش تشخیص مغز پسته باکیفیت می گوییم تا با آنها آشنا شوید:

  1. روش اول پسته باکیفیت بوی کهنگی نمی دهد و از این روش وقتی می توان استفاده کرد که پسته خام می باشد
  2. روش بعدی تکان دادن مشتی پسته نزدیک گوش. صدای تلق و تلوق نشانه بی کیفیت بودن محصولات است و نشان می دهد که پسته ها آب خندان هستند
  3. در موقع خرید مغز پسته بو داده دقت کنید که مزه نشاسته ندهند
  4. سعی کنید از کیسه هایی پسته را بردارید که دارای قرص پسته باد. این قرص ها از پوسیدگی و خراب شدن پسته ها جلوگیری می کند.

مرکز پخش مغز پسته تهران

مرکز پخش مغز پسته تهران

مغز پسته تهران با سطح کیفی عالی که دارد زبانزد بازار های داخلی و خارجی می باشد و از همین بابت شاهد تولیدات عمده شان در کارخانه های تولیدی هستیم. محصولات مورد نظر با توجه به سطح فروشی که دارند می توانند روش های مختلفی را برای معاملات ایجاد کنند. از این موارد می توان به مراکز پخشی اشاره کرد که به صورت عمده آنها را در دسترس قرار می دهد.

بهترین نوع مغز ها از این طریق در دسترس متقاضیان قرار می گیرد و حتی از این طریق میزان واردات از کشور های خارجی نیز کاهش پیدا می کند که می تواند به نفع چرخه اقتصادی کشورمان باشد. مغز پسته عمده وقتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد می تواند مزایای بسیاری را ایجاد نماید. از این موارد می توان به کاهش نرخ شان اشاره کرد که به سود خریداران است.

قیمت مقرون به صرفه می تواند بازار پررونق تری را ایجاد نماید. به تبع آن بر میزان تولیدات نیز افزوده می گردد تا پاسخ خریداران داده شود. همین امر شرایط را برای پخش مغز پسته به صورت کلی فراهم می آورد و می تواند معاملات را گسترده و وسیع کند. کسب اطلاعات دقیق در مور قیمت محصولات می تواند کمک بسیاری برای خرید کند. در همین راستا لیستی از نرخ محصولات ارائه می گردد تا مشتریان با اطلاعات کاملی به خرید بپردازند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

1 نظر
  1. میر شاهی می گوید

    سلام و درود خدمت شما
    من از بازار تهران هستم از شما به صورت مرتب مغز پسته کال و گلدار و دوپوست تهیه می‌کنم برای مغازه لوازم قنادی ها
    از شما ممنونم برای این کیفیت عالی و قیمت مناسب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید