صادرات مغز پسته تهران

معمولا بهترین نوع مغز پسته برای صادرات بسته بندی و آماده می گردد . مغز پسته تهران که شامل انواع مختلفی از پسته می شود و ممکن است خام یا بوداده و شور شده باشد در درجات مختلفی دسته بندی شده و با حروف انگلیسی نمایش داده می شود.

مغز پسته تهران یکی از انواع پسته های مرغوب و خوش طعم می باشد که به کشور های خاور میانه و دیگر کشور ها صادر می گردد . نوع پسته و بسته بندی پسته صادراتی بر اساس کشور مقصد و قوانین و نیاز های آن تعیین می گردد.

صادرات مغز پسته تهران

ویژگی های مغز پسته تهران

ویژگی های مغزپسته تهران

باغ های اطراف تهران یکی از مناطق برداشت پسته با کیفیت می باشد . پسته ای که هر سال در این منطقه تولید و عرضه می گردد چندین تن است . مغز پسته تهران در بازار های سراسر کشور و دیگر کشور های خارجی ارائه می شود .

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”center;” ]به دلیل پایتخت بودن تهران خرید و فروش انواع پسته به صورت عمده نیز در آن بسیار رواج داشته و از آن جا به کشور های دیگر صادر می گردد . پسته های برداشت شده از دیگر شهرستان ها نیز گاهی برای تولید و فراوری به کارخانجات تهران منتقل می شوند و پس از فراوری در بازار تهران به فروش می رسند .[/highlight-dash]

بنابراین مرکز فروش پسته تهران یکی از بزرگترین و اصلی ترین مراکز می باشد که انواع پسته و مغز پسته در آن موجود می باشد . پسته ها به صورت عمده و با قیمت مناسب برای فروش به نمایندگی های دیگر استان ها توزیع می شوند.

تجار از سراسر کشور برای خرید به بازار فروش پسته تهران مراجعه نموده و آن را در حجم زیاد سفارش می دهند . گاهی خرید پسته عمده را از طریق آنلاین و مجازی انجام داده و پسته در بسته بندی و کارتن های بزرگ ارسال می گردد.

صادرات مغز پسته از تهران نیز به دیگر کشور ها دارای رونق خوبی می باشد و کشور ها متقاضی پسته های عرضه شده در بازار پایتخت می باشند ، بهترین پسته و مغز پسته را برای خرید انتخاب کرده و سفارش می دهند.

مرکز فروش مغز پسته تهران

مرکز فروش مغز پسته تهران

مرکز فروش پسته تهران یکی از بزرگترین مراکز در کشور می باشد که پسته را به صورت عمده در مقادیر بالا به نمایندگی های سراسر کشور عرضه می دارد .

قیمت فروش پسته و مغز پسته در تهران به دلیل عرضه مستقیم بسیار مناسب می باشد و می توان مرغوب ترین و بهترین پسته ها را از این مرکز خریداری نمود. آجیل فروش ها و خشکبار فروشی ها پسته مورد نیاز خود را به صورت عمده از این مرکز خریداری نموده و به صورت جزئی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

پسته هایی که در این مراکز عرضه می گردند شامل انواع پسته های کله قوچی ، اکبری  احمد آقایی یا پسته وحشی می شوند ، مغز پسته نیز به صورت آماده در این مراکز موجود می باشد .

برای ارتباط با بهترین مراکز فروش پسته در تهران می توان از طریق مجازی اقدام نمود و با مراجعه به سایت مربوط به آن محصولات موجود را مشاهده نموده و در صورت تمایل به میزان لازم سفارش داده شود.

بنابراین از تمامی نقاط کشور می توان به راحتی به این مرکز دسترسی داشت و بهترین نوع پسته را با نازلترین قیمت خریداری نمود . مراکز فروش پسته در تهران متعدد می باشند باید سعی کرد پسته و مغز آن را از مراکز معتبر که پسته با کیفیت را به قیمتی مناسب عرضه می کنند خریداری کرد و به هر مرکزی نمی توان اطمینان کرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2 نظرات
  1. شمس می گوید

    سلام اوقات بخیر
    من از بازار تهران بهتون پیام میدم.مغز پسته اکبری حدود یک تن موجود دارید؟ و شرایط فروشتون به چه صورته؟؟

  2. شرکت پسته ایرانی می گوید

    ما از شرکت صادراتی پسته ایرانی حدود ۱۰ تن پسته برای کانادا میخاستیم ممنون میشم در اسرع وقت با ما تماس بگیرید تا راجع به شرایط و قواعد خرید صحبت کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید