عرضه پسته کوهی پاکتی

پسته کوهی که همان طور که از نامش مشخص است بیشتر در مناطق کوهستانی به وجود می آید و نیاز به آب زیاد ندارد چون درخت پسته کوهی سازگاری بیشتر به خشک بودن دارد و بیشتر در کوه ها رشد می کند. بعد از جمع آوری پسته ها در بسته هایی بسته بندی می شود که به عنوان پسته کوهی پاکتی به فروش می رسد.

پسته های کوهی پاکتی را می توان در بازار به صورت کلی و جزعی دریافت کرد و از این نوع پسته در تولیدات کارگاهی از جمله شیرینی می توان استفاده کرد.

عرضه پسته کوهی پاکتی

راهنمای انتخاب پسته کوهی پاکتی

راهنمای انتخاب پسته کوهی پاکتی پسته کوهی بنه غذایی لذیذ و مقوی می‌باشد که بهترین موقع استفاده از آن در فصل زمستان می‌باشد که از این غذا در استان خراسان به عنوان محلی اشکنه یاد میکنند که بسیار مقوی می‌باشد.

این غذای محلی را می توان همراه با پیاز استفاده کرد که طعم آن خوشمزه تر و باکیفیت می‌باشد از پسته کوهی میتوان برای تنظیم چربی خون استفاده نمود کسانی که بیماری چربی خون دارند.

خواص پسته کوهی بنه بسیار فراوان است که توصیه می شود از پسته کوهی برای تنظیم و کاهش چربی خون استفاده نمود که باعث دفع چربی زیاد در خون می شود و باعث سلامتی و شادابی می گردد چربی خون بیشتر در افراد سالخورده مشاهده می گردد که توصیه می شود از این غذا برای درمان و سلامتی استفاده کنند. بهترین روغن برای استفاده و تهیه این غذا روغن های محلی می باشد که اکثرا با روش سنتی تهیه می شود.

پخت غذای محلی بیشتر با استفاده از روغن های محلی توصیه می گردد چرا که با تهیه غذای محلی با استفاده از روغن های صنعتی و کارخانه ای باعث ترش و ناراحتی معده می گردد از جمله روغن هایی

که می توان برای پخت این غذای محلی استفاده کرد روغن دنبه گوسفند می باشد که خود روغن هم باعث دفع چربی خون می شود از دیگر روغنی که می توان از آن برای پخت غذای محلی استفاده کرد روغن زرد گوسفندی می‌باشد که بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد.

پسته کوهی که با نام محلی بنه شناخته می شود پوست آن از دولایه که هسته را در خود جای می هد و از هسته در برابر آفت نگهداری می کند لایه یا پوسته اول که معمولا سبز رنگ و روغنی هست در رو قرار دارد و چرب یا روغنی می باشد و پوسته دوم که همانند پوسته بادام سخت می باشد از هسته نگهداری می کند.

مغز یا هسته پسته کوهی یکی از هسته های پر انرژی می باشد که بسیار خوش طعم و چرب می باشد برای درست کردن غذایی که با این پسته درست می شود.

ابتدا باید پسته ها را آسیاب کرد و آنها را در آب ریخت که هسته یا مغز آن به علت سبکی در روی آب شناور می شود بعد آنها را از روی آب جمع کرده و در ظرفی که این غذای محلی خوش طعم را می خواهیم درست کنیم با روغن سرخ کرده بعد آب و روغن را اضافه می کنیم .

پیاز کوهی یکی از بهترین و خوش طعم ترین سبزیجات می باشد که با این غذای محلی خوشمزه می شود استفاده کرد.

پسته های کوهی را باید بر اساس نیاز تان خریداری کنید. بدین معنا که اگر برای مصارف مهمانی و پذیرایی می خواهید از آن استفاده کنید سخت در اشتباه هستید. چون اولا این پسته ها صرفا جنبه تولیدی دارند، یعنی این که بیشتر در کارگاه های تولید شیرینی و طبخ غذا مصرف می شود و کسی آن را برای پذیرایی استفاده نمی کند.

نقد و بررسی پسته کوهی پاکتی

نقد و بررسی پسته کوهی پاکتی توصیه می شود مصرف کنندگان عزیز از پسته پاکتی خریداری ننمایند چرا که پسته کوهی پاکتی به علت اینکه روغن زیاد دارد یا اصطلاحا چرب می باشد باعث گرم زدگی یا کپک زدگی می گردد و خاصیت غذایی و طعم و کیفیت خود را از دست می دهد.

انواع پسته عبارت اند از:

  • پسته کوهی یا بنه
  • پسته کله قوچی
  • پسته اکبری

این سه نوع پسته معمولا معروف، پرپ فروش ترین پسته ها در کشور ما می باشد که معمولا به آب زیادی نیاز ندارند.

مورد بعدی اندازه ی آن است ، چون سایز پسته های کوهی بسیار کوچک است از آن استفاده پذیرایی را ندارند و در عوض برای استفاده های این چنینی باید حتما از پسته های اکبری استفاده کنید چون که بسیار مهمان پسند هستند و برای خوردن معمولی مناسب می باشند. ویژگی این پسته همانند پسته های کله قوچی می باشد که برای طبخ و پخت استفاده می شود.

بازار فروش پسته کوهی پاکتی

بازار فروش پسته کوهی پاکتی عرضه پسته پاکتی کوهی بیشتر در بازار ها و مراکز فروش شهر تبریز می باشد چرا که شهر تبریز مراکز عمده فروش و صادرات این محصول می باشد که تاجران این محصول را از بازارهای تبریز خریداری و به شهرها و کشورهای همسایه برای صادرات ارسال می نمایند.

پسته کوهی پاکتی که با نام محلی بنه شناخته می شود را می توان از خشکبارهای سطح شهر به صورت کلی خریداری نمود.

این پسته ها نه تنها در شهر تبریز، بلکه در استان قزوین هم کشت می شود و اینکه بازار خوبی برای شهر های دیگر هم دارد که اغلب به علت ویژگی رنگ آن به تهران ارسال می شود. پسته های کوهی اغلب به صورت فله عرصه می شود و مشتری از طرف مردم ندارد. چون این پسته ها همان طور که ذکر شد بسیار کوچک هستند و عوام از آن برای خوردن استقبال نمی کنند.

آشنایی با راه های موفقیت آمیز تجارت پسته

آشنایی با راه های موفقیت آمیز تجارت پسته پسته نه تنها یکی از پردرامد ترین خشکبارهای کشور به حساب می آید بلکه در جهان و کشور های دیگر هم خواهان بسیاری را دارد. به عنوان مثال پسته صادراتی رفسنجان که از آن به پسته طلایی یاد می شود که اغلب از نوع پسته های اکبری می باشد، بسیار طرفدار های بسیار زیادی در داخل و خارج دارد و این که برخلاف پسته های کوهی و قوچی با بسته بندی های بسیار مناسب و شکیل به بازار های داخلی و جهانی عرضه می شود .

حال اگر می خواهید در بازار پسته مشغول باشید بهتر آن است که زمینی را برای کاشت آن انتخاب کنید و به صورت 7 سال مستمر در آن مشغول باشید. این شاید تنها راه درآمد از طریق پسته باشد چون که سایر راه ها اعم از بسته بندی و دیگر موارد همانند این روش درآمد زیادی ندارند.

پخش عمده پسته کوهی پاکتی با بهترین کیفیت

پخش عمده پسته کوهی پاکتی با بهترین کیفیت همانطور که خاطرنشان کردیم، پسته های کوهی پاکتی را می توانید در بازار های اصلی شهر تان تهیه بفرمایید. چون که مرکز فروش در ان نقاط است و دیگر مغازه ها اغلب از آن جا پسته های مورد نیاز شان را جمع آوری می کنند. اگر هم به علت مشغله کاری دسترسی به شهر را ندارید و نمی توانید به آن جا مراجعه کنید می توانید به مراجعه به پایگاه های اینترنتی پسته های کوهی مورد نیاز تان را خرید بفرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید