عرضه کننده پودر پسته با کیفیت

پودر پسته فراورده ای سبز رنگ می باشد که از له کردن انواع پسته توسط دستگاه های پیشرفته و صنعتی به وجود می آید. کیفیت پودر پسته بستگی به پسته ای دارد که از آن تولید می گردد. پودر پسته با کیفیت در بسته بندی های مختلف کوچک تا بزرگ  با وزن های 50 گرمی تا چند کیلویی عرضه می گردد.

فروش عمده پودر پسته در مراکز بزرگ عرضه آجیل و خشکبار با قیمت مناسب صورت می گیرد.

علاوه بر صادرات پسته صادرات پودر پسته نیز به کشور های دیگر انجام می شود و پودر پسته ایرانی نیز در دنیا طرفداران بسیاری دارد.

عرضه کننده پودر پسته با کیفیت

ویژگی های بهترین پودر پسته با کیفیت

ویژگی های بهترین پودر پسته با کیفیت

پودر پسته از آسیاب کردن پسته هایی با کیفیت های متفاوت تولید می شود که مرغوبیت و نوع پسته بر کیفیت پودر آن تاثیر می گذارد . پودر پسته مرغوب و با کیفیت را می توان از روی ویژگی های ظاهری آن تشخیص داد .بهترین پودر پسته به رنگ سبز یکدست و بدون ناخالصی می باشد ، این نوع پودر پسته دارای عطر دلپذیر پسته می باشد و بسیار خوش طعم می باشد . پودر پسته مرغوب به صورت کاملا نرم و پودر شده است.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]از پودر پسته در شیرینی پزی و تهیه کیک برای تزئین می توان استفاده نمود ، در آشپزخانه ها و منازل نیز از پودر پسته برای تزئین غذاها و خوراکی های مختلف از جمله شله زرد یا حلیم استفاده می شود که بر روی خواص تغذیه ای آن نیز موثر بوده و آن ها را مقوی تر می سازد.[/highlight-red]

پودر پسته را می توان در منزل نیز از هر نوع پسته ای که مد نظر هست تهیه نمود اما برای سهولت کار می توان آن را از مراکز معتبری که به عرضه پودر پسته با کیفیت و تازه می پردازند خریداری نمود. قیمت پودر پسته نیز با توجه به نوسانات بازار اقتصادی ثابت نمی باشد و در حال حاضر قیمت عرضه پودر پسته بالا می باشد ، اما خرید عمده این محصول با تخفیف محاسبه شده و دارای صرفه اقتصادی می باشد.

پخش پودر پسته با کیفیت

پخش پودر پسته با کیفیت

پسته که یکی از تنقلات خوشمزه و مغذی می باشد علاوه بر استفاده به صورت کامل در آجیل از پودر و خلال آن در آشپزی و تزئین خوارکی ها استفاده می گردد . ارزش غذایی پسته بسیار زیاد می باشد و سرشار از کربو هیدرات ها ، پروتئین ، مواد معدنی مانند پتاسیم و کلسیم و ویتامین های ضروری و مورد نیاز برای بدن می باشد. خواص و ترکیبات پودر پسته نیز کاملا شبیه پسته می باشد و در اثر آرد کردن هیچ کدام از خواص خود را از دست نمی دهد.

مصرف پسته برای تقویت اعصاب مفید می باشد و سبب تقویت حافظه می گردد . همچنین پسته سبب افزایش قوای جنسی و جسمی می گردد و انرژی زایی بالایی دارد . اسهال خونی را می توان با مصرف پسته درمان نمود و این ماده برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد.

شرکت ما مفتخر به پخش پودر پسته ، خلال پسته و مغز پسته با کیفیت می باشد و در امر تولید و عرضه پسته مرغوب سابقه درخشانی دارد . پودر پسته عرضه شده تهیه شده از بهترین نوع پسته بوده و از آن می توان در صنایع تولید غذایی مانند تولید کالباس و ژامبون نیز استفاده نمود . برای خرید پودر پسته به صورت غیر حضوری می توان مقدار مورد نیاز خود را در قسمت مربوط به سفارشات ثبت نمود تا بقیه مراحل فروش از طریق همکاران پیگیری شده و محصول سفارش داده شده در اسرع وقت به وسیله ارسال پستی تحویل داده شود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

3 نظرات
  1. گل یاس می گوید

    سلام
    برای تشکر پیام دادم.من با اینکه در گذشته از خرید انلاین پشیمون بودم خوشحالم که به مجموعه شما اعتماد کردم و از شما پودر پسته خریدم خیلی تمیز و باکیفیت بود

    1. admin می گوید

      سلام از اینکه از محصول ما راضی هستید خوشحالیم و در خدمت شما هستیم

  2. نوری می گوید

    سلام و درود
    من از شما برای روی بستنی سنتی پودر پسته از شما خریدم بسیار عالی و تمیز بود . سپاس از کیفیت شما و پیگیری و ارسال به موقع شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید