فروشندگان کره پسته ۱۷۰گرمی

کره پسته ۱۷۰گرمی را می توان از فروشندگان این محصول برای عرضه در فروشگاه یا صادرات به بازار های منطقه ارسال کرد و به این ترتیب به دلیل نرخ پایین ان در داخل کشور سود مناسبی از تجارت آن به دست آورد.

فروشندگان این کره ان را در حجم ها و بسته بندی های بسیار شیک و صادراتی در اختیار دارند و می توانند به هر میزان از نیاز خریداران عمده و صادر کنندگان ان را به خوبی تامین کنند.

 

میزان کالری کره پسته ۱۷۰گرمی

پسته از جمله مغزهایی است که بیشتر به عنوان آجیل مصرف می شود و یکی از محبوب ترین آنها است که در عین خوش طعم بودن از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و به این ترتیب برای همه و به خصوص کودکان فواید سلامتی زیادی دارد.

از پسته در تهیه محصولاتی مانند کره پسته نیز استفاده می شود و این کره می تواند برای صبحانه یا میان وعده یکی از بهترین ها باشد که یکی از مشخصات آن داشتن کالری بسیار پایین است بنابراین مصرف ان نمی تواند باعث اضافه وزن شود و حتی می تواند در کاهش وزن بسیار موثر باشد.

میزان کالری کره پسته ۱۷۰گرمی کم و ناچیز است و همین مساله باعث شده تا افراد مبتلا به اضافه وزن نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و در عین حال بسیاری از مواد مغذی دیگر مانند انواع اسیدهای آمینه را به دست آورند تا تامین کننده بخش قابل توجهی از نیازهای بدن به این مواد باشد.

تولید کنندگان کره پسته ۱۷۰گرمی

کره پسته ۱۷۰گرمی با استفاده از بهترین انواع پسته که از هر نوع پوست و ماده اضافی کاملا پاک شده است توسط تولید کنندگان آن آماده می شود و به خریداران آن عرضه می گردد و همه مشخصات آن را به صورت برچسب روی آن قرار داده اند تا به این شکل بتوانند مصرف کنندگان نهایی بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد ان داشته باشند.

این تولید کنندگان می توانند نیاز فروشنده کره پسته به خریداران خارجی را نیز به خوبی تامین نمایند تا به این ترتیب فروش کره پسته مورد نظر برای آنها بیشترین میزان سود را به همراه داشته باشد چون قیمت ارزهای خارجی در حال حاضر بسیار بالا است و به این دلیل صادرات می تواند سود قابل توجهی را نصیب آنها کند.

ارتباط با این تولید کنندگان جهت تامین نیاز به این کره بسیار راحت است و روش های بسیار زیادی برای این کار توسط آنها در نظر گرفته شده است تا به این شکل خریداران عمده کمترین زمان را برای سفارش این محصول صرف کنند و هیچ هزینه رفت و آمدی نداشته باشند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید