فروشگاه عرضه کره مغز پسته

کره مغز پسته از بو و مزه خاصی برخوردار می باشد این خوراکی دارای بافت خامه ای نیز بوده است و استفاده آن در انواع غذاها دسرها و شیرینی جات ها سبب می گردد طعم های جدیدی ایجاد گردد.

فروشگاه عرضه کره مغز پسته با در نظر گرفتن قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده توانسته کالای خود را به سراسر شهرهای کشور عرضه و در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار دهد.

کره مغز پسته از بو و مزه خاصی برخوردار می‌ باشد. این خوراکی دارای بافت خامه ای نیز بوده و استفاده از آن در انواع غذاها، دسرها و شیرینی جات ها سبب می‌گردد. طعم های جدیدی ایجاد گردد.

ویژگی بارز کره مغز پسته

کره مغز پسته
کره مغز پسته درجه یک

ویژگی انواع کره مغز پسته عبارت است از: عصاره، طعم، رنگ، بو، غلیظ بودن، کاربرد و…. این محصول در واقع همان مغز پسته بوده که توسط دستگاه مخصوص فشرده شده و عصاره ای را به وجود آورده که غلیظ و پرمایه می باشد.

این نوع کره پسته با خمیر پسته تفاوتهای زیادی دارد و کاربرد و دستورالعمل های آن نیز نسبت به خمیر بسته متفاوت بوده است.

به عنوان مثال: استفاده از آن در بستنی، پنکیک و نان سبب گردیده یک صبحانه و عصرانه کامل برای تمامی سنین باشد تا انرژی مورد نیاز بدنشان برطرف گردد.

انواع ویژگی کره مغز پسته عبارت است از: عصاره، طعم، رنگ، بو، غلیظ بودن و…

کره مغز پسته در واقع همان مغز پسته بوده که توسط دستگاه مخصوص فشرده شده و عصاره ای را به وجود می آورد؛ که غلیظ و پرمایه می باشد.

این نوع کره پسته با خمیر پسته تفاوت های زیادی دارد و کاربرد و دستورالعمل های آن نیز نسبت به خمیر پسته متفاوت بوده است.

به عنوان مثال: استفاده از آن در بستنی، بکینگ پودر و نان سبب گردیده یک صبحانه و عصرانه کامل برای تمامی سنین باشد تا انرژی مورد نیاز بدنشان تامین گردد.

قیمت انواع کره مغز پسته

انواع کره پسته اعلا کاربرد بسیاری در تولید انواع مواد غذایی دارد و با خواص متعدد از خاصیت درمانی بالایی نیز برخوردار می‌ باشد.

قیمت کره مغز پسته
کاربرد کره مغز پسته در معجون و بستنی

کره مغز پسته از مغز پسته تهیه شده است؛ و همین امر سبب گردیده بیشتر خواص این میوه را به همراه داشته باشد. بنابراین کم خونی و حتی برخی از بیماری‌ های مرتبط چون معده درد و… توسط این ماده قابل درمان هستند.

فروش انواع کره مغز پسته در بسته بندی های استاندارد و وزن های متفاوت صورت می گیرد. لذا با حمل و نقل آسان، مطمئن و قیمت نهایی ارزان به فروش می‌ رسد که برای خریدار و فروشنده نیز با صرفه تر می باشد.

در ضمن قیمت این فرآورده به نرخ روز محاسبه و به مردم اعلام می گردد. همینطور نوع بسته بندی، وزن، کیفیت و برند های مختلف در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار می‌ باشند.

عوامل موثر بر کیفیت کره ی پسته

پسته از انواع مغزیجات با خواص فوق‌العاده می‌ باشد و کره پسته دارای خواصی به مراتب بیشتر می باشد. زیرا در فرآیند تولید کره ی پسته شیرین کننده های طبیعی مانند عسل و… اضافه می‌شود که عسل هم به نوبه خود دارای خواص زیادی می باشد.

این بر کیفیت کره پسته تأثیر می‌ گذارد و همچنین شما می توانید دیگر مشتقات پسته مانند مغز پسته، پودر پسته و خمیر(کره پسته) را تهیه کنید.

فروش بهترین نوع کره مغز پسته با پایین ترین قیمت

انواع فرآورده مغز پسته با خواص متعددی یافت می‌شود که بهتر است، به منظور تهیه کردن کره پسته با کیفیت و ارزان مستقیماً از نمایندگی مجاز شرکت تولید کننده، کره پسته را خریداری نمایند.

کره مغز پسته
یک صبحانه مقوی با کره مغز پسته

بهترین نوع کره پسته در مشهد با برند بنه سبز تولید می گردد. بنابر این بهترین نوع کره پسته با عنوان کره پسته بنه سبز کرمان می باشد که شما می توانید این کره را مستقیماً از نمایندگی مجاز شرکت در مشهد و یا از طریق سایت فروش اینترنتی کوشادانه ارزان و با کیفیت دریافت نمایید.

10 نظرات
  1. مجتبی شفیعی می گوید

    سلام و درود
    من از بوشهر هستم و از کره پسته های شما برای تولید بستنی و شیر پسته استفاده کردم . بسیار طعم و مزه عالی داشت ‌.در فکر گسترش کارم هستم بزودی ۱۰۰کیلو ازتون تهیه میکنم

    1. admin می گوید

      سلام و درود جناب شفیعی بسیار خرسندیم که محصول کره پسته ما مد نظر شما بود ان شاءالله خداوند به کسب و کار شما برکت بدهد. در خریدهای بعدی نیز در خدمت شما هستیم.

  2. شیما شهزاد می گوید

    سلام وقتتون بخیر من مغازه تولید معجون دارم و برای تمدید هیبه معجونها از کرپ ساتن استفاده کردم اولش حدود ۲۰۰ کیلویی نمونه گرفتیم با پسته ولی خوب داریم که نسبت به خود پسته طراحی کرده است فوق العاده است و خیلی بهتر از خود پسته و پودر پسته میده و خوب دیگه از این به بعد از تن کرده است تهیه می‌کنیم ممنون و متشکر از مشتری مداری شما

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما خانم شهزاد
      بسیار خرسندیم که محصول کره پسته ما که ۱۰۰% خالص است و در بسته بندی های ۵ کیلویی ارائه شد مد نظر شما بود ان شاءالله در خریدهای بعدی در خدمت شما هستیم.

  3. شیما شهزاد می گوید

    سلام وقتتون بخیر من مغازه تولید معجون دارم و برای هیه معجونها از کره پسته استفاده کردم اولش حدود۲ ۳کیلویی نمونه گرفتیم با پسته ولی خوب داریم که نسبت به خود پسته طعم دهی کره پسته است فوق العاده است و خیلی بهتر از خود پسته و پودر پسته میده و خوب دیگه از این به بعد از شما کره پسته تهیه می‌کنیم ممنون و متشکر از مشتری مداری شما

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما خانم شهزاد
      بسیار خرسندیم که محصول کره پسته ما که ۱۰۰% خالص است و در بسته بندی های ۵ کیلویی ارائه شد مد نظر شما بود ان شاءالله در خریدهای بعدی در خدمت شما هستیم

  4. علی کاظمی می گوید

    سلام من از کره پسته برای طعم دهی بستنی و معجون سس پسته استفاده میکردم حالا میخاستم بدونم امکانش هستشما برای من طوری کره پسته درست کنین کهطعم پسته بیشتری داشته باشه

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما
      محصول کره پسته شرکت ما ۱۰۰٪از پسته هست و هیچ افزودنی ندارد،
      با تهیه کره یا خمیر پسته ما ، شما می‌توانید افزودنی های خاص خود را در آن به سلیقه خودتان قرار دهید.
      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

  5. عاصف می گوید

    سلام وقتتون بخیر شما در کنار کره پسته روغن پسته هم تهیه میکنین؟؟ برای استفاده در کارگاه تهیه لوازم آرایشی میخاستم ممنون میشم اگر محصول مورد نظر من رو دارید بهم اطلاع بدید

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما
      انواع روغن پسته موجود هست

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید