فروش عمده مغز پسته فندقی

فروش عمده مغز پسته فندقی در فروشگاه اینترنتی عرضه می شود.قیمت مغز پسته فندق در مناطق مختلف کشور متفاوت می باشد.شما برای خرید پسته فندقی ارزان می توانید از نمایندگی ها مختلفی در شهر های مختلف خریداری کنید و خرید اینترنتی علاوه بر آسانی خرید دلیل بدون واسطه بودن بسیار ارزان تر می باشد.

فروش مغز پسته فندقی به طور عمده در سراسر کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. از همین رو هر کس یکبار آن را خریداری می کند مششتری دائم و همیشگی آن می گردد. چنانچه مایل به خرید مغز پسته فندقی هستید و یا می خواهید آن را خریداری کنید لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فروش عمده مغز پسته فندقی

همه چیز درباره مغز پسته فندقی

همه چیز درباره مغز پسته فندقی آن چه درباره مغز پسته فندقی می توان گفت مغز پسته یکی از بهترین گزینه ها برای فروش در بازار اروپا بوده و مشتریان زیادی را در این قاره دارا است،اما حتما می بایست در تست آفلاتوکسین موفق عمل نماید. خشی از نیاز بازار اروپا به مغز پسته فندقی از سوی ایران و بقیه نیاز آن ها از کشور های آمریکا و ترکیه تامین می شود. صادرات مغز پسته به اروپا در کیفیت های مختلفی صورت می گیرد و هر یک از مشتریان به تناسب نیاز خود اقدام به خرید هر یک مغز پسته ها می کنند.اگر در بازار و کشور های اروپایی فعالیت کرده باشید ، قطعا متوجه شده اید که مشتریان حاضر در بازار این کشور ها به دنبال خرید مغز پسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند .به دلیل ارزان بودن قیمت پسته فندقی دهن بست و از سویی سبز بودن مغز این محصول ، تولید مغز از آن با قیمت ارزانی صورت گرفته و قاعدتا قیمت مناسبی خواهد داشت. جالب است بدانید که پسته دهن بست به واسطه این که پوست صدفی پسته مانع رسیدن قارچ به آن می شود.هیچ گونه آلودگی را به آفلاتو کسین نداشته و محصولی ایمن و با ریسک پایین برای صادرات است. شما می توانید برای بالا بردن ضریب امنیت صادرات خود ، مغز پسته را در کارتن های ده کیلویی بسته بندی نمود و برای صادرات به مشتریان عرضه کنید تا از بابت آلوده شدن بار هیچ گونه نگرانی وجود نداشته باشد.

بسته بندی پسته های صادراتی اهمیتی زیادی دارد و بایستی دارای استاندارد های جهانی باشد تا بتواند فشار ها و ضربه وارده در حین صادرات را تحمل نماید‌.

مهمترین خصوصیات مغز پسته فندقی

مهمترین خصوصیات مغز پسته فندقی از خصوصیات مغز پسته فندقی همان گونه که از اسمش پیداس شبیه فندق می باشد. رنگ غالب مغز پسته سبز و هنگام رسیدن رنگ رویی آن به رنگ قرمز خوشرنگی تبدیل می شود. ابعاد پسته خشک ۱۸ میلی‌متر است. پسته خشک فندقی دارای عرض ۱۱ میلی‌متر (متوسط). پسته فندقی دارای قطر ۱۱.۶ میلی‌متر رنگ رویی مغز ارغوانی. رنگ پوست استخوانی کرم می‌باشد. مغز خوشمزه ،شکل کروی و گرد نوع دهانه بسته ؛فندقی را برای تزیین انواع شیرینی پسته ای مناسب کرده است. همچنین به علت مقرون به صرفه تر بودن نسبت به بقیه انواع پسته برای استفاده در شیرینی ها مانند مسقطی، گز و در صنعت بستنی سازی نیز از پسته فندقی استفاده می شود. مقرون به صرفه و اقتصادی بودن پسته فندقی را می توان به ریز بودن دانه های آن نسبت داد. اندازه کوچک پسته فندقی باعث می شود در هر کیلوگرم 1000تا1100عدد دانه پسته وجود داشته باشد. که آن را برای آجیل های خانگی و میهمانی هایتان مناسب می سازد.پسته.فندقی مقدار کالری کم و فاقد کلسترول می باشد و حاوی مقدار کمی چربی اشباع می باشد. چربی یک منبع انرژی است که به جذب ویتامین های D,E,A,K کمک می کند      

لذا از مغز پسته برای جذب ویتامین های محلول در چربی استفاده می شود.

آهن موجود در این محصول می تواند به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن که شایع ترین نوع کم خونی است کمک کند.

عرضه مغز پسته فندقی به صورت عمده

عرضه مغز پسته فندقی به صورت عمده عرضه مغز پسته فندقی از طریق فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های اینترنتی در سراسر ایران پخش می شود پسته فندقی همان طور که از اسمش پیداست اندازه ایی شبیه فندق دارد و ریزترین نوع پسته است. مغزه پسته فندقی از آن جایی که قیمتش نسبت به انواع دیگر پسته کمتر می باشد برای پخته شیرینی و کیک و سوهان و گز و…بسیار مناسب می باشد. در بخش صادرات نیز پسته و مخصوصا مغز پسته فندقی مشتریان خاص خود را دارد. در شهر های مختلف ایران پسته فندق در انس های مختلف کشت می شود .  جهت سفارش پسته و مغز پسته فندقی می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر ثبت سفارش کنید.            .

و یا می توانید آن را به صورت مستقیم از معتبر ترین فروشگاه های سراسر کشور تهیه نمایید

نکاتی درباره خرید مغز پسته

نکاتی درباره خرید مغز پسته یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین انواع آجیل مغز پسته است. خواص متعدد این محصول سبب توجه بیشتر افراد به آن شده است. مغز پسته در انواع مختلف و کیفیت های متنوعی تولید و روانه بازار می گردد. برخی از نکاتی که بایستی هنگام خرید پسته مد نظر داشته باشید به شرح زیر است.

  • پوست پسته بایستی کاملا تمیز و بدون ترک خوردگی باشد. در غیر این صورت بهتر است از خرید آن اجتناب کنید.
  • مغز پسته بایستی کاملاً تازه باشد و هیچ گونه کپک زدگی بر روی ان مشاهده و یا طعم آن حس نشود و یا دارای طعم تلخ و نا متناسب نباشد. این عامل دلیل بر کهنه بودن و یا عدم نگهداری صحیح از پسته است.
  • پسته های موجود در یک بسته بندی بایستی به لحاظ اندازه به هم شبیه باشند. این مسئله نشان دهنده سورت بندی کردن پسته و جدا سازی انواع مرغوب از نامرغوب آن می باشد.
  • از خرید پسته های رنگ شده خود داری کنید و یا در صورت تمایل به خرید این پسته نهایت دقت را داشته باشید؛ چرا که سود جویان بازار آجیل محصولات بی کیفیت خود را رنگ کرده و به عنوان محصول مرغوب و با کیفیت به بازار عرضه می دارند.

خرید بهترین مغز پسته فندقی از معتبرترین فروشگاه ها

خرید بهترین مغز پسته فندقی از معتبرترین فروشگاه ها خرید بهترین مغز پسته فندقی از معتبر ترین فروشگاه ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر می باشد.

اگر شما قصد خرید مغز پسته فندقی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است؛ چرا که علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و پرفروش از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار می شوید.

چنانچه مایل به خرید پسته صادراتی ایران هستید اما از مراکز معتبر فروش آن فاصله دارید و یا امکان رفتن به این فروشگاه ها برای شما فراهم نیست می توانید این محصول را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش انواع آجیل و مغز پسته است سفارش داده و خریداری نمایید.

پس از ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده محصول مورد نظر شما را در اسرع وقت درب منزل تان ارسال می کنند. در این صورت علاوه بر حذف هزینه‌های مربوط به رفت و برگشت، در وقت خود صرفه جویی می کنید.

1 نظر
  1. سیده زهرا موسوی می گوید

    سلام من برای آجیل عید میخوام چهار مغز تهییه کنم میخواستم ببینم آیا امکان ارسال پسته در حد ۱۰ کیلو هم برای شما ممکن هست؟
    پیشاپیش سال نو مبارک🌹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید