فروش مستقیم کره پسته خالص

فروش مستقیم کره پسته خالص که از طریق شرکت های بازرگنی انجام می شود با قیمت مناسبی انجام می شود.با توجه به نظرسنجی های بدست آمده، یکی از مهم ترین فاکتور های خرید محصولات غذایی و خشکبار برای مشتریان، بسته بندی مناسب و با کیفیت بالا می باشدمشتریان بسیاری هنگام خرید عمده پسته موارد بسیاری از جمله نوع بسته بندی محصول را مورد توجه و دقت قرار می دهند.

بسته‌بندی با کیفیت کره پسته موجب افزایش نگه داری و ماندگاری محصولات می گردد. پسته و محصولات غذایی خشک جهت نگهداری در بسته بندی های مختلف با حجم های متفاوت در بازار عرضه می گردد.

فروش مستقیم کره پسته خالص

مشخصات کره پسته خالص

مشخصات کره پسته خالص

بهترین کره پسته خالص موجود در بازار ایران جهت فروش آماده و بسته‌بندی می‌شود این بسته با توجه به اینکه در شیرینی و بستنی های خوشمزه به کار می رود توانسته است فروش خوبی را داشته باشد صاحبان صنایع غذایی از خریداران عمده انواع کره پسته درجه یک می باشند. بهترین کره پسته های صادراتی موجود در بازار ایران از ویژگی‌های خوبی برخوردار می‌باشند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]به‌طور معمول، پسته‌ های صادراتی که از مرغوب ترین کره پسته خالص تشکیل شده و تولید می‌شوند امروز به خاطر محبوبیت طرفداران فراوانی داشتند و توانستند بازار فروش را برای شرکت بازرگانی فراهم بیاورند. بهترین کره پسته موجود در بازار ایران از طریق کره پسته کرمان می باشد که امروزه توانسته است مشتریان بسیاری را با توجه به کیفیت بالا به خود جلب کند. بهترین محصولات موجود در بازار ایران که توسط شرکت بازرگانی کوشا دانه عرضه می شود از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد.[/highlight-dash]

کره پسته درجه یک صادراتی دارای رنگ سبز و طعم خوبی می باشد. این نوع بود به راحتی قابل استفاده از حالت چسبندگی و خمیری ندارد. علاوه بر این کره پسته خالص درجه یک می‌تواند برای موارد مختلف از جمله تهیه انواع شیرینی و تزیین آن ها استفاده شود کره پسته مرغوب بافت و سطح یکسان و یکدستی دارد. کد پسته درجه یک موجود در بازار ایران به راحتی قابل استفاده است و برای تهیه انواع کیک و شیرینی مورد بررسی و مصرف قرار گرفته است. بهترین کره پسته موجود در بازار ایران از غواص بالایی برخوردار است که خواص کره پسته موجب می‌شود تا یک محصول مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

عرضه کننده کره پسته خالص

عرضه کننده کره پسته خالص

تولید کره پسته اعلا در بازار توسط بسیاری از شرکت‌ها انجام می‌شود. اما شرکت‌های بسیاری محصولات را به صورت با کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شرکت کوشا دانه یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کره پسته خالص  در کشور می باشد که با هدف جلب رضایت مشتری محصولات را به صورت عمده در بین فروشگاه های سراسر کشور پخش می نماید. کره پسته های تولید شده توسط شرکت کوشا دانه یکی از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد که علاوه بر داشتن بسته‌بندی مناسب، صادرات محصولات را نیز بر عهده دارد.

علاوه بر این، بسته بندی کره پسته تازه به صورت کاملا حرفه ای و استانداردصورت می گیرد. یکی دیگر از مزایای خرید کره پسته خالص اطمینان از سلامت کالا و بهداشتی بودن محصول است. شرکت کوشا دانه محصولات مختلف از جمله کره پسته اعلا را در بسته بندی های متناسب با نیاز مشتریان جهت فروش در سایت قرار داده است. مشتریان بسیاری اقدام به خرید محصولات خشکبار بصورت آنلاین از سایت شرکت کوشا دانه نموده اند.

فروش پسته در بازار به دو روش کلی تقسیم بندی می شود. پسته تازه در روش حضوری و از طریق نمایندگی های فروش محصولات در بازار ارائه می شود. مشتریان می توانند جهت خرید انواع کره پسته اصل به فروشگاه های عرضه کننده انواع مواد غذایی و یا بازار خشکبار مراجعه نمایند. فروش حضوری برای خریداران عمده انواع خشکبار و پسته تازه یکی از بهترین و رایج ترین روش می باشد.شرکت بازرگانی کوشا دانه انواع محصولات صادراتی و درجه یک را جهت عرضه در بازار جهانی و داخلی آماده می کند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

3 نظرات
  1. مومن می گوید

    سلام من برای مغازه آبمیوه بستنی کره پسته خریدم .واقعا طعم عالی داشت که مزه بستنی من عالی شد. سپاس از شما ‌ ممنون از شما به امید همکاری های بعد🌹🌹🌹

    1. admin می گوید

      سلام ودرود خدمت شما جناب مومن
      بسیار خرسندیم که محصول شرکت ما مد نظر شما بود. کره پسته ما از بهترین پسته ها تولید شده و در بسته بندی های ۵کیلویی خدمت مشتریان عزیزمون ارسال میشه. انشالله خدابه کسب و کارتون برکت بده ‌ . ما در خرید های بعدی هم در خدمتتون هستیم.

  2. زهرا رهنورد می گوید

    سلام وقتتون بخیر من برای طعم دهی بستنی میخاستم از کره پسته شما استفاده کنم با توجه به اینکه قبلا از خود پسته استفاده می‌کردم می‌کردم نتیجه دلخواهم رو دریافت نمیکردم الان تمایل به این دارم که‌ از شما تهیه کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید