فروش ویژه مغز پسته اوحدی

مغز پسته اوحدی یکی از انواع مغز پسته هایی ست که در بازار داخلی و بازار خارجی پرطرفدار می باشد بیشتر باغ های اینگونه پسته در رفسنجان است. فروش مغز پسته چه به صورت خام و چه بصورت مواد اولیه طرفدار زیادی دارد.با توجه به خواص پسته از جمله ویتامین ها و مواد آلی که دارد و در مواردی چون کم خونی و… بکار می رود؛ بازار آن همیشه وجود دارد. علاوه بر مصرف خوراکی در آجیل ها از آن در پخت برخی غذاها و شیرینی پزی نیز استفاده می شود.

فروش مغز پسته اوحدی در بسته بندی شیک و بسیار تمیز به صورت عمده انجام می شود. تجار و فروشندگانی که قصد خرید این مغز پسته مرغوب را دارند می توانند، این محصول بسیار تازه و خوشمزه را با قیمت عالی از ما تهیه کنند. در هر نقطه ایران که هستید می توانید با چند تماس کوتاه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروش ویژه مغز پسته اوحدی

ویژگی های مغز پسته اوحدی

ویژگی های مغز پسته اوحدی مغز پسته آن بخشی از پسته است که به صورت خوراکی استفاده می شود و پوسته پسته روی آن را می گیرد.علاوه بر مواد معدنی شامل کلسیم و پتاسیم و آهن مغز پسته اوحدی ویتامین های مورد نیاز بدن را نیز تامین می کند.همچنین خاصیت آنتی اکسیدان و افزایش سیستم ایمنی بدن را نیز باید اضافه نمود.البته باید برای حفظ مواد مغذی آن مغز پسته پوست کنده را در جای خشک و خنک نگهداری نمود.یکی از راه های برشته کردن مغز پسته خشک کردن آن است که خشک شدن توسط حرارت دستگاه یا آفتاب بر روی کیفیت آن اثر خواهد گذاشت.

پسته اوحدی به خاطر کیفیت بالایی که دارد در سال های اخیر جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان این خشکبار خاص به دست آورده است. مغز پسته این برند بسیار تازه و خوشمزه است و می توان از آن در آجیل شب عید یا انواع شیرینی ها و غذاهای سنتی استفاده کرد.

تفاوت مغز پسته اوحدی با دیگر مغز پسته ها

تفاوت مغز پسته اوحدی با دیگر مغز پسته ها


در کشور چندین نوع پسته تولید می شود که هر کدام ویژگی های خود را دارند. یکی از این گونه ها پسته اوحدی ست.که از انواع مهم تجاری پسته در ایران می باشد.بیشتر باغ های پسته در رفسنجان از این نوع پسته کشت می شود.درخت این پسته تا حدود 3 متر رشد می کند. در مقایسه با این پسته نوع دیگه پسته پسته کله قوچی می باشد. اگرچه درخت آن از پسته اوحدی محکم تر است اما نسبت شرایط متغیر اقلیمی حساس تر می باشد.مغز پسته اوحدی نسبت به گونه های دیگر برای تجارت مناسب تر است.

نوع دیگر از پسته های تجاری ،پسته اکبری می باشد. به شکل بادام و کشیده است.و البته درخت آن حساسیت نسبت به گرما دارد.البته باید به این نکته توجه کرد اینکه گونه های مختلف در میزان حساسیت به تغییرات فصلی و  زمان گل دهی متفاوت است  این امکان را می دهند که در شرایط کشت گونه مناسب را انتخاب نماییم.چرا که هر اقلیم شیوه آبیاری و کود دهی و بافت خاک متفاوتی دارد.

پسته اوحدی نسبت به دیگر گونه های پسته زودرس تر است.در شرایط اقلیمی متفاوت نیز می توان کشت کرد.از آنجایی که این نوع پسته زودرس می باشد می توان در حجم بالا و زودتر از محصولات دیگر وارد بازار نمود و سهم بازار بیشتری را گرفت. اگرچه با توجه به ضعف درختچه آن لازم است مراقبت های لازم انجام شود.پسته اوحدی درصد خندان بیشتری نسبت به گونه های دیگر دارد.

 

خرید مغز پسته اوحدی با قیمت ویژه

خرید مغز پسته اوحدی با قیمت ویژه به منظور خرید مغز پسته باید نکاتی را مدنظر داشت؛ خرید زمانی که مستقیم از باغات پسته صورت بگیرد قیمت را کاهش می دهد،چرا که واسطه ها را حذف می کند.اما در صورتی که بازار فروش از مرکز خرید دور باشد، هزینه حمل و نقل را افزایش می دهد و قیمت تمام شده برای مشتری نهایی نیز افزایش می یابد. بهتر است در زمان خرید علاوه بر قیمت مناسب به کیفیت پسته اوحدی نیز توجه شود، اینکه پسته ها استانداردهای لازم را در زمینه درصد کم آفت،درصد خندان بودن و اندازه داشته باشند.

متاسفانه استفاده بیش از حد از سموم برای تولید پسته باعث شده است در صادرات این محصول ایران رتبه پایین تری بدست آورد. برای فروش بهتر پسته با کیفیت باید روش های جدید مکانیزه در تولید و شیوه های دفع آفات غیر شیمیایی را استفاده نمود.پسته فله ای قیمت کمتری نسبت به پسته بسته بندی دارد.همچنین اگر پسته را تر خریداری نمایید و سپس خودتان خشک کنید قیمت آن پایین تر خواهد بود.نکته بعدی اینکه پسته اگر رنگ دهد غیربهداشتی ست.و بهتر است پسته خام خریداری شود و خود خریدار به روش های سنتی شور نماید.

پسته اوحدی نوعی پسته گرمسیری است که درختچه آن از ارقام زود گل ده حساب می شود، از هر خوشه درخت اوحدی بیست دانه پسته خندان برداشت خواهد شد که وزن هر پسته به 2.8 گرم می رسد. از این میزان سی و هشت درصد آن پوست پسته می باشد. به عبارت دیگر در هر صد گرم پسته پنجاه و هفت گرم مغز بدست می آید که این خودش نشان دهنده کیفیت بالای پسته اوحدی در مقایسه با رقیبان خود است.

دلایل افزایش قیمت مغز پسته

دلایل افزایش قیمت مغز پسته همه ما در سال های اخیر شاهد روند رو به رشد قیمت برخی از محصولات هستیم که پسته یکی از آن هاست. یکی از اصلی ترین دلایل تغییرات شدید قیمت پسته در بازار کشور افزایش نرخ دلار است. شاید بپرسید قیمت پسته چه ربطی به دلار دارد؟ خوب باید بدانید نه تنها در سال های اخیر بلکه در گذشته نیز قیمت پسته براساس نرخ دلار تعیین می شد. دلیل اصلی آن نیز این است که بیش از نود درصد تولیدات پسته کشور به خارج صادر شده و فقط ده درصد آن در بازار های داخلی توزیع می گردد.

خرید مغز پسته اوحدی با نازل ترین قیمت

خرید مغز پسته اوحدی با نازل ترین قیمت ایران تنوع آب و هوایی بسیار زیادی دارد. پسته نیز در هوای معتدل و گرم رشد می کند. بنابراین استان های زیادی در کشور به کاشت و برداشت پسته مشغولند. پسته گلستان و پسته اوحدی دو نمونه بسیار بارز بهترین پسته های ایرانی هستند که در بازارهای جهانی با همین برند سر و صدای زیادی کرده اند.
کیفیت بسیار بالا و تنوع در طعم دهی باعث شده است که علاقه مندان این محصول خاص و بسیار خوشمزه در تمام نقاط این کره خاکی چند برابر شوند. برای خرید مغز پسته اوحدی به صورت عمده با بخش پشتیبانی فروش ما تماس بگیرید تا علاوه بر راهنمایی های لازم نیاز شما را به طور کامل و با قیمت بسیار منصفانه برطرف کنند.

3 نظرات
  1. […] سایر مناطق جهان داراست و همچنین در حوزه­ی تولید و فروش انواع مغز پسته، ایران یکی از برندهای معروف جهانی محسوب […]

  2. سعادتمند می گوید

    سلام وقت شما بخیر من از اراک تماس میگیرم یک بستنی فروشی دارم میخواستم بدانم که مغز پسته های شما چقدر تمیز هستند و آیا امکان دارد برای بنده تا سقف ۱۰ مغزپسته برای نمونه ارسال کنید ؟خریدهای من بسیار زیاد است

    1. admin می گوید

      سلام بر شما جناب آقای سعادتمند
      ما مشکلی برای ارسال نمونه تا سقف ۱۰ کیلو گرم نداریم، اتفاقاً همیشه مایل هستیم مشتریان اول نمونه را دریافت کنند. وقتی که مطمئن شدند که این مغز پسته جلوه خوبی به محصول نشان می دهد ، سپس اقدام بکنند به خرید مغز پسته در وزن های خیلی خیلی بالاتر!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید