فروش پسته کوهی باکیفیت به صورت عمده

فروش پسته کوهی باکیفیت به صورت عمده در کشورمان افزایش یافته است، پسته کوهی یکی از خوش طعم ترین و خوشمزه ترین پسته های ایران محسوب می شود. 

فروش پسته کوهی باکیفیت به صورت عمده

پسته کوهی باکیفیت چه شاخص هایی دارد؟

پسته کوهی باکیفیت چه شاخص هایی دارد؟پسته باکیفیت دارای شاخص های مفید بسیاری در مقایسه با پسته های دیگر می باشد. پسته تنظیم حمل و نقل روده، یک وعده پسته 3 گرم فیبر فراهم می کند.

 پسته به دلیل سهم فسفر (ماده مغذی برای سلامتی دندان) دندان ها را تقویت می کند. پسته کوهی متحد بزرگ برای استخوان ها و ماهیچه ها، پروتئین های گیاهی، فسفر، منیزیم و پتاسیم را در اختیار آنها قرار می دهد.  برای ورزشکاران توصیه می شود.

موارد استفاده از پسته کوهی باکیفیت

موارد استفاده از پسته کوهی باکیفیتموارد استفاده از پسته کوهی در میان ایرانی ها رشد یافته است. پسته باکیفیت عمده خاصیت هایی فوق العاده و بی نظیر برای تقویت بدن شما دارد. مزایای پسته کوهی برای سلامت شما برای شما بسیار است. این ماده حاوی مقدار قابل توجهی فیبر، اسید فونیک و چربیهای خوب (اشباع نشده و غیر اشباع شده) است که باعث کاهش سطح کلسترول بد خون می شود. مصرف بین 30 تا 50 گرم پسته کوهی به همراه سایر آجیل ها، می تواند خطر ابتلا به بیماری های مختلف قلبی را کاهش دهد. اینگونه از پسته ها به هضم غذا کمک می کنند: به دلیل فیبر موجود در آن، یک وعده پسته حرکات غذا درون روده را تنظیم می کند.

 پسته کوهی مناسب برای دندان ها: پسته حاوی فسفر است، که باعث تقویت دندان ها می شود. طبق مطالعات دانشگاه تاراگونا، آنها به دلیل داشتن محتوای غنی از فیبر، بتاکاروتن و پروکسیانین، بهترین میوه های خشک شده ای هستند که بیماران مبتلا به دیابت می توانند از آن استفاده کنند. محتوای بالای آن در چربی های سالم، فیبر، پروتئین و آنتی اکسیدان ها، با هم کار کرده و عملکرد جنسی را بهبود می بخشد.

 کاهش استرس با مصرف پسته های کوهی: پسته که سرشار از پتاسیم و منیزیم است، فشار خون و ضربان قلب را کاهش می دهد. علاوه بر این که فقط به تنهائی بخورید ، پسته کاملاً مرتبط با غذاهای دیگر است.  آنها دارای لوتئین، ویتامین E و گاما توکوفرول، آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند که پیری را به تاخیر می اندازند و باعث می شوند پوست شما سالم تر به نظر برسد. روغن پسته یک مرطوب کننده طبیعی است که موهای شما را سالم نگه می دارد و همچنین از آن در برابر اشعه خورشید محافظت می کند. با خوردن پسته کوهی از پوست محافظت کنید، به دلیل داشتن ویتامین های A و E و B2، پسته ها در بازسازی آن کمک می کنند.

 

 

 مصرف منظم آن باعث کاهش IMS (شاخص توده عضلانی) در رژیم های کم کالری می شود. گونه پسته کوهی باعث کند شدن میزان مصرف می شوند: پوسته پسته باعث کاهش کالری دریافتی می شود، زیرا آنها به عنوان یک سیگنال بصری از مصرف آن عمل می کنند. آنها به سرکوب گرسنگی کمک کرده و نیاز به پرخوری را کاهش می دهند. مطالعات مختلف گواهی می دهد افرادی که تمایل به مصرف آنها دارند کمتر مستعد چاقی هستند. در حقیقت، بخشی از پسته تنها 73 کیلو کالری (تقریباً 18 پسته) کمک می کند. آنها پروتئین های گیاهی، فسفر، منیزیم و پتاسیم را تهیه می کنند که آنها را به عنوان غذایی بسیار توصیه شده برای ورزشکاران تبدیل می کند.

عمده فروشان پسته کوهی باکیفیت

عمده فروشان پسته کوهی باکیفیتفروش پسته باکیفیت به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی های متنوع با قیمت های مختلف صورت می گیرد. پسته کوهی  با مبارزه با پیری، به جوان ماندن شما کمک می کند. این به دلیل داشتن مقدار بالای آنتی اکسیدان ها (لوتئین ، گاما توکوفرول یا زاکسانتین) و ویتامین های B2 و ویتامین E است.

 پسته سرشار از پروتئین است، مقدار زیادی فیبر، اسید فونیک و چربی های خوب (اشباع نشده و غیر اشباع) دارد که برخلاف چربی های اشباع شده ، سطح کلسترول را کاهش می دهد. پسته در رژیم غذایی روزانه بین 30 تا 50 گرم آجیل قرار دهید ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید