قیمت روز دستگاه پسته شکنی ایرانی

دستگاه پسته شکنی ایرانی یکی از دستگاه هایی می باشد که به صورت چند منظوره طراحی و تولید شده است و به وسیله آن می توان پسته ، بنه و فندق را از پوسته جدا کرد و به صورت مغزهای کامل درآورد . دستگاه های پسته شکن ایرانی سبک و قابل حمل بوده ، به راحتی می توان آن را در هر مکانی قرار داد و کاربری آسان و ساده ای دارد. امروزه دستگاه های پسته شکن نیز به صورت اینترنتی عرضه می شوند و با توجه به نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت روز دستگاه پسته شکنی ایرانی می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوران فروش دستگاه ها آماده ارائه هر گونه اطلاعات لازم درباره دستگاه و راهنمایی مشتریان می باشند.

قیمت روز دستگاه پسته شکنی ایرانی

مشخصات دستگاه پسته شکنی اتوماتیک

مشخصات دستگاه پسته شکنی اتوماتیک

دستگاه های پسته شکنی اتوماتیک یکی از انواع مدل های دستگاه صنعتی می باشند که خود در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند. دستگاه پسته شکنی اتوماتیک در مدل های تک کاناله یا چند کاناله می باشد . این دستگاه ها دارای تابلو برق برای ایمنی دستگاه می باشند. نحوه کار این دستگاه های پسته شکن بدین صورت است که انواع پسته های در بسته و دارای پوست سخت توسط بالابر یا اپراتور داخل مخزن دستگاه ریخته می شوند ، پسته های توسط فشاری که در بخش های مخصوص دستگاه به آن وارد شده شکسته می شوند. به وسیله لرزش صفحه های داخلی دستگاه و بر اساس اندازه و وزن پوسته و مغز پسته ها از یکدیگر جدا شده و هر کدام از خروجی مخصوص خود خارج می شوند.
دستگاه های سته شکن ایرانی بسیار با دوام و دارای طول عمر بالایی می باشند و عملکردی با سرعت بالا و با کیفیت دارند . مغزهای پسته که توسط دستگاه تحویل داده می شود به صورت سالم و بدون پوست می باشند و در صد خطا در این دستگاه نزدیک به صفر می باشد. دستگاه های پسته شکن قابلیت شکستن انواع پسته های کوهی ، کله قوچی ، ممتاز و دیگر پسته ها را دارا می باشند . تنظیمات این دستگاه و کاربری آن بسیار آسان می باشد و نیاز به آموزش یا مهارت خاصی ندارد.

خرید دستگاه پسته شکنی ایرانی

خرید دستگاه پسته شکنی ایرانی

دستگاه های پسته شکن نیز مانند تمامی دستگاه ها شامل دستگاه های دستی و اتوماتیک ، خانگی و صنعتی می شوند ، که خرید پسته شکنی دستی بیشتر مناسب مشاغل خانگی یا کارگاه های کوچک می باشد که با توجه به ظرفیت تولید کم سرعت عمل کمتری برای کار لازم است. دستگاه های پسته شکنی اتوماتیک و صنعتی دارای سرعت عمل بالایی بوده و در هر شیفت کاری چندین تن از محصولات را می توان به وسیله آن از پوست جدا نموده و آماده کرد.
شرکت ما انواع دستگاه های پسته شکن ساخت داخل را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد . این دستگاه ها کارایی بسیاری داشته و برای آماده نمودن انواع مغز پسته ، بادام یا فندق مرغوب و صادراتی قبل از بسته بندی به کار می روند. تمامی دستگاه های عرضه شده دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش از جمله نصب و راه اندازی دستگاه می باشند . همراه با دستگاه ها بروشور و فیلم های آموزشی نحوه کار با دستگاه نیز ارائه می گردد. سفارش خرید دستگاه ها را از طریق آنلاین می توان انجام داد و پس از پرداخت وجه و پیگیری بقیه مراحل دستگاه به هر نقطه از کشور که لازم باشد ارسال می گردد . لوازم جانبی و یدکی دستگاه های پسته شکنی نیز موجود می باشد و توسط شرکت با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2 نظرات
  1. جیران ملک زاده می گوید

    سلام وقتتون بخیر برای تولید یک کارگاه اولیه پسته شکن ما چند دستگاه لازم داریم و قیمت هر کدام از دستگاه ها و اینکه هر کدام چقدر مساحت مکانی لازم دارند یعنی چقدر جا لازمه برای یک کارگاه اولیه ممنون و متشکر میشم اگر به سوالات من پاسخ دهید

    1. اصغرشیری می گوید

      سلام.برای خرید یک دستگاه پسته شکن کوچک برای اشتغال چند معلول چقدر هزینه میخواد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید