قیمت مغز پسته نمکی 30 گرمی

مغز پسته نمکی یکی از انواع فراوری شده پسته می باشد که به دلیل داشتن نمک خوشمزه و خوش خوراک می باشد. یکی از بسته بندی های کوچک مغز پسته نمکی 30 گرمی می باشد که به صورت تک نفره فروخته می شود.

قیمت مغز پسته نمکی 30 گرمی بستگی به کیفیت، برند و نوع بسته بندی آن دارد اما میانگین قیمت آن را می توان 10 هزار تومان برآورد کرد.

بر روی بسته بندی های کوچک ارزش غذایی و کالری مقدار پسته داخل بسته درج شده است، این بسته های کوچک بهداشتی و دارای تاریخ تولید و انقضا می باشند.

پسته گیلان یکی از محبوب ترین مواد غذایی است که خواص فراوانی دارد اما باید به این موضوع توجه کرد که زیاده روی در آن می تواند عوارض زیادی داشته باشد، پس بهتر است در مصرف آن اعتدال را رعایت کرد. صادرات پسته لب ماتیکی، به نقاط مختلف دنیا حتی کشورهای آفریقایی صادر می گردد. قیمت مغز پسته نمکی به دلیل شرایط اقتصادی ممکن است ثابت نباشد اما نگران نباشید، شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش قیمت روز را به دست آورید.

قیمت مغز پسته نمکی 30 گرمی

بهترین روش نمکی کردن پسته

بهترین روش نمکی کردن پسته

معمولا مغز های پسته موجود در آجیل یا مورد استفاده برای تنقلات طعم دار می شوند که این طعم دار کردن اغلب به وسیله نمک صورت می گیرد . پسته شور شده یکی از خشکبار خوشمزه ایرانی می باشد که برای نمکی کردن آن از روش های مختلفی استفاده می گردد.

یکی از روش های نمکی کردن پسته همان روش سنتی می باشد که به وسیله آن می توان مقدار کم تا زیاد پسته را شور کرد. بدین ترتیب که پسته داخل ظرف بر روی شعله کم اجاق گاز قرار می گیرد، مرتبا هم زده می شود تا کمی تفت داده و بودار شود و مغز از حالت خامی درآمده و رنگ آن تغییر کند.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]سپس آب نمک آماده شده بر روی آن ریخته شده و هم زده می شود تا کاملا آب آن بخار شده و نمک بر روی پسته باقی بماند، بر حسب سلیقه و علاقه می توان به آب نمک زعفران یا آبلیمو برای تغییر رنگ و مزه نیز اضافه نمود. در این مرحله پسته نمکی آماده مصرف می باشد . این نوع روش بهترین روش نمکی کردن پسته می باشد.[/highlight-red]

در روش دیگر ابتدا پسته را یک شب در آب خیس کرده، سپس آبکشی نموده و مقداری نمک به آن اضافه می گردد و در تابه ریخته و بر روی حرارت ملایم تفت داده می شود، اگر رطوبتی در پسته باقی ماند می توان آن را در مکانی پهن نموده تا خشک شود. پسته های شور شده به صورت آماده نیز در بازار عرضه می گردند که برای تهیه آن ها باید دقت کرد پسته سالم و تازه خریداری شود.

نمکی کردن پسته یک روش خوش طعم کردن این محصول است.

مرکز خرید انواع مغز پسته طعم دار

مرکز خرید انواع مغز پسته طعم دار

پسته خام را با مواد بسیاری از جمله نمک، آویشن، آبلیمو، آبغوره و زعفران می توان طعم دار نمود که پسته های طعم دار که در بازار عرضه می گردند نیز به وسیله یکی از این مواد طعم دار شده و با تفت داده شدن نیز بوداده شده و عطر و مزه ای خوشایند پیدا کرده اند.

انواع پسته شور و طعم دار در بازار داخل بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون عرضه می گردند . پسته های شور و نمکی مناسب ترین نوع پسته برای آجیل می باشند که بهتر است برای حفظ کیفیت در مکان خشک و خنک نگهداری شوند.

انواع پسته های شور عرضه شده در مراکز فروش شامل پسته های اکبری ، احمد آقایی و کله قوچی می باشند ، که قیمت پسته طعم دار بستگی به نوع پسته اولیه دارد ، معمولا پسته های درشت و مرغوب تر گران تر عرضه می گردند.

شما می توانید خرید پسته طعم دار را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب با تضمین کیفیت از غرفه فروش پسته ما که انواع پسته ها را در تناژ بالا و به صورت مستقیم ارائه می نماید تهیه کنید.

بدین منظور می توانید با مدیران فروش تماس برقرار نموده و برای خرید هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

در مرکز خرید، فروشندگان با تجربه حضور دارند که مشتری را در زمینه خرید راهنمایی می کنند و مشتری می تواند بدون دغدغه خرید خود را انجام دهد. در این مرکز شرایطی برای مشتری فراهم می شود تا مشتری بتواند از تخفیفات پس از فروش هم استفاده کند و در قبال خرید مشخص در حجم معینی پسته را دریافت کند.

انتخاب بهترین پسته برای صادرات

انتخاب بهترین پسته برای صادرات همان طور که آگاهی دارید ایران بزرگترین تولید کننده بهترین پسته است و مغز آن دارای رنگ صورتی یا ارغوانی و درشت است و تولید کنندگان هنگام تولید تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنند تا محصولی با کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار دهند. صادرات یکی از راه های گسترش کسب و کار است و با انتخاب بهترین پسته برای صادرات، نیاز مشتریان در کشورهای همسایه رفع می شود.

بهترین پسته برای صادرات عاری از سوراخ و کرم خوردگی است و دانه های آن یک شکل و یکسان است و در پوست آن تیرگی و کدری مشاهده نمی شود و به صورت بسته بندی در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود که روی بسته بنذی نام شرکت تولید کننده درج شده است.

قیمت فروش مغز پسته نمکی در سال 1401

قیمت فروش مغز پسته نمکی در سال 1401 قیمت در ساده ترین مفهوم وجهی است که بابت هر کالا یا خدمات از مشتری مطالبه می شود و از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب خریدار است، می توان گفت مهم ترین رکن سهم بازار و سود آوری هر شرکت است. تولید کننده قیمت فروش مغز پسته نمکی در سال 1401 بر حسب میزان تولید و شرایط اقتصادی و نحوه تولید تعیین می کند.

کارخانه های تولید کننده قیمت فروش را طوری مشخص می کنند تا بتوانند به سود بالایی دست پیدا کنند و به این موضوع آگاهی دارند که قیمت در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر زیادی دارد. به همین علت با فروش بالا میزان تولید هم افزایش پیدا می کند و این می تواند به نفع تولید کننده باشد.

قیمت گذاری یکی از مشکلات فروش است به طوری که بسیاری از شرکت ها در برخورد با آن دچار مشکل می شوند و از عهده آن بر نمی آیند.

8 نظرات
  1. مبیا کروبی می گوید

    سلام
    من از شما مغز پسته شور شده خریدم خیلی خوشمزه بود هم میزان نمکی بودنش هم میزان رست شدنش همه به اندازه کافی بود . حالا در سفارشات بعدیم خیلی بیشتر ازتون میخرم ‌ .مرسی

  2. رحیم عزتی می گوید

    سلام وقتتون بخیر من مسول خرید فروشگاه مینو استار هستم و چندین بار هست که از شما سفارش دادیم و الحمدلله تا اینجا هم ما و هم مشتریامون راضی بودیم

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود

    2. admin می گوید

      سلام
      باعث خوشحالی هست که از محصولات این شرکت راضی هستید
      در خدمت شما هستیم
      شعار ما
      این شروع یک همکاریست…
      همیشه پایبند شعارمان خواهیم بود

  3. حسین خوش اخلاق می گوید

    سلام و احترام ممنون از توضیحات خوبی که در مورد مغز پسته نمکی دادید امیدوارم این محصول رو همه مردم بتوانند تهیه کنند و طعم خوبی محصول رو بچشند

  4. حکیمه عبدالهی می گوید

    وای خیلی خوشمزه هست…من دلم از اینا خواست…چرا با احساسات مردم بازی میکنید آخه

  5. ناصر فیض می گوید

    سلام من خیلی از دوستان و آشنایان و فامیل از این پسته ها خریداری کردند و به نظرشون خیلی پسته خوبی بوده من که از بس تعریف کردن من گفتم برای خانواد تهیه کنم راستی چگونه و چطور میشه از این پسته ها خریداری کنیم خیلی خیلی ممنون میشم که راهنمایی کنید و هر چه زود تر به دستم برسه و اینکه حتماً تاکید می کنم که نمکی باشه با تشکر یاعلی

    1. admin می گوید

      سلام و درود خدمت شما
      از تعریف شما کمال تشکر را داریم

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید