قیمت پایین پسته کوهی بشاگرد

پسته کوهی بشاگرد یکی از نمونه های پسته کوهی یا همان بنه است که در مناطق کوهستانی نیمه خشک رشد می کند. قیمت پایین پسته کوهی بشاگرد عمده سبب معروفیت و برجسته شدن آن در میان انواع پسته های برداشت شده در مناطق دیگر کشورمان است.

قیمت پایین پسته کوهی بشاگرد ناشی از کیفیت پایین آن نیست بلکه فروش مستقیم، بی واسطه، هزینه های تولید، خرید عمده و… می تواند دلیل این قیمت پایین باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت های پسته کوهی بشاگرد می توانید با واحد فروش سایت کوشا دانه تماس بگیرید و با مشاروین ما صحبت کنید.

قیمت پایین پسته کوهی بشاگرد

ویژگی بهترین پسته کوهی بشاگرد

اگر می خواهید از ویژگی های بهترین پسته کوهی بشاگرد مطلع شوید، مطالب ما را با دقت دنبال کنید.

بشاگرد شهرستان کوچکی ست که در نزدیکی بندرعباس واقع  در استان هرمزگان. این شهر کوچک کوهستانی که  در مناطق نیمه خشک قرار دارد، یکی از مناطقی است که در آن پتسه کوهی رشد می کند. پسته کوهی گیاهی خودرو است و با کمک پرندگان بذر آن در طبیعت منتشر می شود و درختان بنه تکثیر می شوند، یعنی بدون دخالت انسان.

پسته کوهی یا جنگلی، درختی بلند قامت بوده و بین یک تا 7 متر هم دیده شده است و حتی تا نه متر هم ارتفاع آن را تخمین زده اند. کسور یا کسودنگ، نام دیگر پسته کوهی یا بنه بشاگرد است. این پسته ها پوستی کلفت و سخت دارند و نمی توان برای خوردن آن  و شکستن پوست آن به  دندان متکی شد و باید از دستگاه بنه شکن کمک گرفت. برای همین  مغز این پسته بیشتر مورد خرید و فروش قرار می گیرد یا اینکه نوع نارس آن به صورت خام خورده می شود.

پسته کوهی بشاگرد ریز و گرد و کروی مانند است همراه با رنگی سبز و تیره. اندازه خود پسته کوهی و حتی مغز آن از پسته های عادی کوچک تر است و مزه آن نیز متفاوت می باشد. در بیان کیفیت پسته بشاگرد باید گفت که این نوع مغز هم برای خام خوری و هم برای تهیه روغن و هم طبخ غذای محلی و همچنین در قالب گیاه دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی جالب است بدانید که روغن مغز پسته بشاگرد، برای تولید لوازم آرایشی مانند انواع کرم ها کاربرد دارد.

سرشار بودن پسته کوهی از ویتامین ها  و مواد مغذی مانند،  انواع ویتامین ب و دی، ید ، منگنز، پتاسیم، و..،  درمان سردردها، و جلوگیری از پوکی استخوان ، درمان زخم های پوستی، درمان خارش، درمان کم خونی، تقویت کننده طحال و کبد و … نشانگر دلایل اهمیت این نوع میوه کوهی در میان آجیل ها و خوراکی هاست. طبع گرم و خاص این پسته کوهی نیز می تواند آن را جانشین گردو در انواع غذاهای سنتی نماید و باعث تقویت عمومی بدن برای تمامی اقشار و گروه های سنی باشد.

سفارش عمده پسته کوهی بشاگرد

سفارش عمده پسته کوهی بشاگرد

کیفیت پسته بشاگرد و مزایای خاص آن سبب شده که مغز این میوه سبز رنگ گرد، هم در بازارهای داخلی و هم دربازارهای خارجی متقاضیان پرو پا قرصی داشته باشد و این هم یکی از امتیازات پسته کوهی بشاگرد است.

مرکز کوشا دانه به عنوان مجموعه ای که به تولید و فرآوری و توزیع انواع مغز پسته می پردازد، آمادگی این را دارد که سفارشات عمده پسته کوهی بشاگرد شما عزیران را در اقصی نقاط ایران و جهان تامین نماید و در دسترس شما قرار دهد.

برای دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید از کارشناسان ما سوال فرمایید ; کافی است که خرید پسته بشاگرد عمده را در سبد خرید خود ثبت کنید یا با تماسی که با واحد فروش دارید، میزان درخواستی خود و محل دریافت را تعیین نمایید و طی چند روز منتظر دریافت سفارش خود باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید

1 نظر
  1. مهسا ناصری می گوید

    سلام و خسته نباشید
    ممنون بابت این توضیح ها و خاسیت هایی که نام بردید من از این مجموعه واین پسته کاملا آگاه شدم و بهره‌ بردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید