قیمت پسته کوهی وارداتی در بازار داخلی

فروش پسته وحشی در انواع بنه و مغز کوهی سرخس صورت می گیرد. قیمت این محصول هنگام برداشت آن و توسط فروشندگان و تاجران این محصول صورت می گیرد.

برای آگاه شدن از قیمت پسته کوهی وارداتی در بازار داخلی می توانیم به فروشگاه هایی که در سطح شهر این محصول را به فروش می رسانند مراجعه کنیم. همچنین می توانیم به مراکز اینترنتی که در این زمینه فعالیت می کنند رجوع کنیم. 

قیمت پسته کوهی وارداتی در بازار داخلی

معرفی اجمالی پسته کوهی وارداتی

معرفی اجمالی پسته کوهی وارداتیایران تنهاکشوری است که این محصول را دارد ویکی از خاص ترین محصولات این کشور محسوب می شود زیرا در هیچ کجای جهان محصولی مشابه پسته کوهی وجود ندارد.

پسته کوهی که به آن بنه نیز گفته می شود جز انواع پسته ها می باشد که دارای خواص بسیاری است که از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود.

این نوع بنه پسته مخصوصی است که در نواحی مختلف کشورمان دیده می شود. این محصول دارای میوه است و مغز آن روغنی می باشد که به صورت تخمه از آن استفاده می شود.

پوست سخت آن ممکن است که باعث آسیب به دندان شو‌د.

پوسته بیرونی این میوه سبز رنگ و قسمتی ازآن قرمز رنگ می باشد. این محصول به صورت نیمه رسیده در اردیبهشت ماه برداشت می شود.

درخت این محصول مانند سایر درخت های کوهی در مناطق مختلف کوه یافت می شود اما بیشتر در مناطق پر ارتفاع و مناطق دور دست کوهستان می روید.

درخت این محصول مقاومت زیادی دارد و در مناطق کوهستانی می روید. این درخت بیشتر در مناطق کوهستانی ایران مانند استان های کهگیلویه و بویر احمد، ایلام و کردستان رشد می کند.



دسته بندی انواع پسته کوهی

دسته بندی انواع پسته کوهیدر ایران دو نوع پسته وحشی وجود داردپسته وحشی بنه و پسته وحشی منطقه سرخس.

پسته وحشی ظاهری گرد و پوستی سبز و سخت دارد. بیشترین حجم تولید این محصول مربوط به استان های شرقی، غربی و جنوبی کشور است. 

هنوز این محصول در بین مردم به طور مناسب شناخته شده نیست و بعضی از افراد این محصول ناب را برای خوراک دام استفاده می کنند.

پسته کوهی سرخس در جنگل های شمال شرق ایران می روید. این محصول بسیار محبوب است و مورد استقبال افراد فراوانی قرار گرفته است. 

پسته کوهی خاصیت بسیاری دارد و در درمان کم خونی از آن استفاده می شود همچنین این محصول در درمان گرفتگی صدا و سرماخوردگی موثر است.

خاصیت ضد میکروبی دارد و برای تقویت اعصاب مفید است همچنین مفید برای دفع کردن سنگ های ریز کلیه می باشد.

این میوه برای کودکان و نوجوانانی که در سن رشد هستند بسیار مفید است و به تقویت حافظه کمک فراوانی می کند.

 انواع پسته کوهی در مناطق مختلف ایران می روید که ما می توانیم  با مراجعه به کوهستان به آن ها دسترسی پیدا کنیم.

فروش پسته کوهی وارداتی در بازار

فروش پسته کوهی وارداتی در بازارپسته کوهی یا بنه مشهدی یکی از انواع پسته وحشی محسوب می شود. 

به دلیل این که برای رشد این گیاه از هیچ نوع کودی استفاده نمی شود و این گیاه به طور طبیعی در طبیعت می روید خواص بسیار بیشتری نسبت به سایر پسته ها دارد.

فروش پسته کوهی وارداتی در بازار در خشکبار فروشی ها و فروشگاه ها صورت می گیرد. قیمت این محصول باتوجه کیلو گرم و مقدار آن محاسبه می شود.

سایت های اینترنتی زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند وکارشناسان این سایت ها جهت مشاوره در دسترس هستند.

این کارشناسان  به مراجعه کنندگان و طرفداران این محصول مشاوره رایگان می دهند تا مشتریان خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشند.

برای اگاهی از قیمت این محصول و همچنین میزان کیفیت آن می توانیم با این سایت های فروش اینترنتی تماس بگیریم.

این میوه با خواص فوق العاده ای که دارد در نواحی کوهستانی یافت می شود و همه ساله عده زیادی برای تهیه این محصول به کوه می روند و سپس این محصول را در کیفیت بالا بسته بندی می کنند.

قیمت نهایی پسته با توجه به یک سری از عوامل مشخص می شود. این محصول را می توان به صورت عمده و خرده تهیه کرد و از خواص بی نظیر آن بهره مند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید