مراکز فروش خمیر پسته خانگی

خمیر پسته خانگی یکی از بهترین و مرغوب ترین خمیر پسته های تولید شده در کشورمان هستند که به صورت کلی یا در بسته بندی های متنوع به بازار های داخلی و بین المللی توزیع و پخش می گردند. با استقبال زیاد مردم از این محصول در ایران شرکت های عرضه کننده خمیر پسته بیشماری وجود دارند که انواع این خمیر پسته ها را در مدل های متنوع به صورت عمده به شهر های مختلف توزیع می کنند.

مراکز فروش خمیر پسته خانگی

طرز تهیه خمیر پسته خانگی

طرز تهیه خمیر پسته خانگی طرز تهیه خمیر پسته کار آسانی است و نیاز به تخصص خاصی ندارد و همه ی افراد به راحتی می توانند در منزل این کار را انجام دهند برای تهیه ی خمیر پسته بعد از اینکه مغزهای پسته از درون پسته خارج شد ان را در داخل ظرف آب جوش ریخته و به مدت ی دقیقه زمان بدهید تا در داخل آبجوش بماند سپس پسته ها را آبکش نمایید و بلافاصله مقدار زیادی یخ را بر روی پسته ها بریزید با این کار به مغز پسته ها شوک وارد می کنید و سبب می شود که پوست نازک پسته به خوبی جدا شود این کار را باید با حوصله انجام دهید و همه ی پسته ها را به خوبی از پوست جدا نمایید .

سپس مغزها را در داخل مخلوط کن بریزید و به خوبی ان ها را چرخ کنید بعد از این کار اگر دیدید که خمیر پسته خشک است می توانید به ان کمی روغن اضافه کنید این روغن بهتر است که روغن ذرت باشد بعد از ترکیب روغن با خمیر پسته این ترکیب آماده ی مصرف می باشد و می توانید در تهیه ی دسر ها و بستنی ها از آن استفاده کنید.

توزیع خمیر پسته خانگی

توزیع خمیر پسته خانگی از طریق سایت های مختلف می توانید انواع خمیر پسته را با یک قیمت باورنکردنی که تمامی خریداران عمده انگشت به دهان بمانند، تهیه کرده و مرغوب ترین خمیر پسته را در بازار ارائه داده و بازار صنف خود را به دست بگیرید. البته برای تهیه خمیر پسته ارزان، بهتر است از طریق نمایندگی ها و عامل های فروش مستقیم کارخانه ها اقدام کنید تا مجبور به هزینه های هنگفت واسطه گری خمیر پسته نشوید.

البته نباید نقش تجار را نیز در نرخ گذاری خمیر پسته نادیده گرفت. خرید و فروش و توزیع خمیر پسته با کیفیت بالا و مرغوبیت عالی در بازار عرضه می شود. تولیدی های انواع خمیر پسته در ایران، توانسته اند در تولید این محصول از تکنولوژی های روز استفاده کنند و دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته ای را برای تولید خمیر پسته از اروپا وارد کشور کنند. پخش انواع خمیر پسته درجه یک ایرانی با قیمت های مناسب و مطلوب در این مجموعه صورت می گیرد و خریداران می توانند این محصول را به آسانی سفارش نمایند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید