مرکز خرید بنه ارگانیک گرمی

بنه ارگانیک که همان مغز پسته کوهی است، یکی از خاص ترین دانه های روغنی است که خواص درمانی بسیار بالایی دارد. 

بنه ارگانیک گرمی نیز از درختی به دست می آید که در طبیعتی بکر و دست نخورده می روید، و برای پرورش آن از هیچ کود یا مواد شیمیایی استفاده نمی شود به همین دلیل خواص آن از مغز پسته باغات بیشتر است. 

 

فروشگاه ما به عنوان مرکز خرید بنه ارگانیک گرمی با کیفیتی بسیار عالی می باشد که محصولاتی درجه یک و ارگانیک را تولید و روانه بازار کرده است. همچنین توانسته است نیاز بازارهای داخلی و خارجی را به خوبی برطرف کنند، قابل ذکر است بنه ارگانیک دارای انواع و اقسام ویتامین ها بوده و خواص بی نظیری دارد و به خوبی می تواند نیاز بدن به مواد معدنی و ویتامین را برطرف کند.

مرکز خرید بنه ارگانیک گرمی

هرآنچه باید از بنه ارگانیک بدانید

هرآنچه باید از بنه ارگانیک بدانید بنه میوه ای است که درخت آن به صورت خودرو در دامنه ی کوه ها و مناطق کوهستانی رشد می کند. شرایط آب و هوایی ایران به ویژه در دامنه کوههای زاگرس بهترین مکان برای رشد این درخت است.

میوه ی این درخت از سالم ترین میوه هاست چون در طبیعت وحشی و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی و سمپاشی به درخت این میوه رشد می کند.

یکی از ویژگی های بنه ارگانیک این است که درخت آن یکسال در میان به بار می نشیند. فصل برداشت این میوه اواخر تابستان است. بنه ارگانیک یک دانه روغنی است که در تهیه بعضی از غذاهای سنتی استفاده می شود و در بعضی از شهرها به صورت تنقلات و بو داده مصرف می شود.

بنه ارگانیک سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین هاست. به عنوان مثال ویتامین ای موجود در بنه ارگانیک بسیار زیاد است که باعث می شود این میوه به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی در بدن عمل کرده و باعث از بین رفتن باکتری های مضر در بدن شود.

کوهستان های ایران معدن انواع گیاه ها و درختانی با دانه های روغنی مختلف و خواص درمانی بالا است.

مغز بنه ارگانیک جزو گیاهان دارویی و پر خاصیت می باشد. این محصول می تواند برای حفظ سلامتی بدن بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین بنه دارای طبع گرم و خشکی بوده از این رو می‌تواند جهت درمان کم خونی خیلی مفید باشد و کسانی که دچار سردی مزاج هستند می‌توانند این محصول را در وعده روزانه خود قرار دهند.

بنه که همان پسته وحشی نام دارد، دارای انواع و اقسام ویتامین ها مانند ویتامین های گروه b ، d و a می باشد که می تواند سبب تسکین درمان سر درد شود. مصرف بنه می تواند جهت درمان نرمی استخوان خیلی تاثیرگذار باشد بنابراین با مصرف این محصول می توانیم از پوکی استخوان جلوگیری کنیم و خوردن آن برای افرادی که دچار بیماری راشیتیسم هستند می تواند خیلی مفید باشد.

موارد استفاده از بنه ارگانیک

موارد استفاده از بنه ارگانیک درخت بنه در مناطق کوهستانی استان لرستان بیشتر دیده می شود و چون یک میوه کوهستانی و خودرو است، در زبان ها و لحجه های مختلف نام آن متفاوت است. اما به صورت کلی همه به اسم بنه آن را می شناسند.

در ایران سه گونه از این میوه یافت می شود که در هرکدام از مناطق آب و هوایی یکی از گونه های آن رشد کرده و میوه می دهد. 

موارد  استفاده از بنه، بیشتر تهیه غذاهای محلی است و یا به صورت تنقلات استفاده می کنند. مثلا در کرمان نوعی غذای محلی با آن تهیه می کنند که به قاتق بنه معروف است. 

بنه ارگانیک در دو اندازه ریز و درشت در طبیعت یافت می شود که نمونه های درشت آن دارای پوسته محکم و کلفتی هستند. برای جدا کردن پوسته آن تبحر و مهارت خاصی مورد نیاز است.

بنه ارگانیک دارای طبیعت گرمی است و بسیار روغنی و چرب است که باعث افزایش انرژی و کالری می شود. یکی از فرآورده های بنه، روغنی است که از آن تهیه می شود و در طب سنتی موارد مصرف بسیار بالایی دارد.

در زمان های گذشته بنه را بیشتر در غذا و آجیل ها مورد استفاده قرار می دادند اما روز به روز این محصول جنبه غذایی و خوراکی هم پیدا کرده است و کم کم در موارد بهداشتی و درمانی هم از این محصول خیلی استفاده شده است.

جهت افزایش قوای حافظه و سرعت یادگیری می توانیم از بنه استفاده کنیم. برای این منظور می توانیم بنه را به صورت حلوا به کمک شربت و یا شکر درست کنیم و مصرف نماییم. بنابراین خوردن این محصول برای افراد مسن که در معرض ابتلا به آلزایمر هستند می تواند خیلی مفید باشد.

عرضه بنه ارگانیک گرمی

عرضه بنه ارگانیک گرمی عرضه بنه ارگانیک بیشتر در شهرهای تامین کننده این محصول صورت می گیرد. بنه ارگانیک در مناطق کوهستانی ایران، که شهرهای غرب و شمال غرب هستند، رشد می کند. 

فروشندگان این میوه، دو نوع از آن را در بازار عرضه می کنند. یک نمونه آن دارای پوست سفت و سختی است که برای مصرف آن باید از پوست جدا شود و نمونه دیگر دارای پوسته نرمی است. خواص این دو نیز با هم متفاوت است.

نمونه هایی که پوسته سختی دارند، از لحاظ خواص درمانی و مواد معدنی غنی ترند. و مخاطبان بیشتری برای مصرف دارند.

تامین کننده های زیادی در عرضه این محصول در شهرهای برداشت آن فعالیت می کنند که به صورت عمده یا خرد محصول را به تمام نقاط کشور ارسال می کنند.

عرضه بنه ارگانیک علاوه بر داخل ایران، در بازارهای خارجی نیز مخاطبان زیادی دارد و با وجود اینکه این میوه در بسیاری از کشورهای اطراف نیز برداشت می شود، اما به دلیل شرایط آب و هوایی ایران طعم بنه ای که در ایران تولید و برداشت می شود بسیار خوشمزه تر و خوش طعم تر است.

بنه ارگانیک به دلیل داشتن خواص بسیار زیاد، امروزه خیلی مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و حتی به دلیل بالا بودن کیفیت آن امکان صادرات این محصول هم فراهم گردیده و به بازارهای خارجی عرضه شده است.

بهتر است مراکز عرضه کننده بنه این محصول را با وزن های مختلف و همراه با بسته بندی های کاملاً بهداشتی و پلمپ شده به مردم عرضه کنند تا هیچ گونه آلودگی و میکروبی به درون بسته بندی محصول نفوذ نکرده و محصولی کاملا بهداشتی در اختیار خریداران قرار بگیرد و بتواند سلامتی آنها را تضمین کند.

تجارت بنه بهتر است یا تولید آن

تجارت بنه بهتر است یا تولید آن

به طور کلی بنه سبز اعلا جزو محصولاتی است که در سال های اخیر خیلی مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. تجارت این محصول خیلی سود آور می باشد. در واقع هم افراد تولید کننده محصول به درآمد خوبی می رسند و هم کسانی که به عنوان تاجر به کار تجارت بنه پرداخته اند. فروش این محصول می‌تواند درآمدزایی و اشتغال خوبی داشته باشد و همچنین صادرات آن هم ارز آوری بالایی برای کشور به همراه دارد. از این رو بسیاری از کشاورزان تمایل زیادی به کشت این محصول دارند.

بزرگترین فروشندگان بنه ارگانیک گرمی در ایران

بزرگترین فروشندگان بنه ارگانیک گرمی در ایران بزرگترین مراکز و فروشندگان بنه ارگانیک گرمی در ایران باید راهکارهایی در جهت عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول در نظر بگیرند تا بتوانند آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت در اختیار خریداران داخلی و خارجی قرار دهند. همچنین رضایت مشتریان را جلب کند و به درآمدزایی بالاتری برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید