مرکز خرید کلخنگ تازه خوزستان

کلخنگ در مناطق کوهستانی و ارتفاعات و در آب و هوای سرد و نیمه خشک به صورت ارگانیک و طبیعی به خوبی رشد می کند که در قسمت های مختلف استان خوزستان نیز با بهترین کیفیت تولید می شود. کلخنگ تازه خوزستان به دلیل ارزش غذایی بالا و خواص فراوان دارای مشتریان زیادی است و علاوه بر ارائه در داخل کشور به بسیاری از کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

مرکز خرید کلخنگ تازه خوزستان

حقایقی درباره کلخنگ تازه خوزستان

حقایقی درباره کلخنگ تازه خوزستاندرخت کلخنگ در مناطق کوهستانی و آب و هوای سرد و نیمه خشک رشد بهتری دارد. این میوه سبز رنگ بوده و ارتفاع این درخت به 12 متر می رسد. در کشور ما در استان های خوزستان، لرستان، اصفهان، کرمان، فارس، یزد و تهران پرورش می یابد. این محصول دارای طبعی گرم و خشک می باشد و در فصول سرد سال بیشترین استفاده را دارد افراد محلی از این میوه برای خوش بو کردن روغن و دوغ محلی استفاده می کنند.

شیره این درخت بسیار چسبنده و رنگ سبز روشنی دارد که دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی است و مصرف آن از پوسیدگی دندان جلوگیری نموده و موجب تقویت کبد می شود همچنین در افزایش اشتها و سلامت کلیه ها نقش مؤثری دارد.

در ارتفاعات استان خوزستان و در شهرستان اندیکا این محصول به صورت طبیعی و ارگانیک رشد می کند و برداشت این محصول در مهرماه آغاز می شود. این درخت نقش مهمی در جلوگیری از فرسایش خاک دارد و باعث تلطیف هوا شده و میوه آن نیز ارزش دارویی فراوانی دارد همچنین از ارزش اقتصادی بالایی نیز برخوردار می باشد. درباره کلخنگ تازه خوزستان می توان گفت که این میوه به سلامت و استحکام استخوان ها، بهبود سرفه و گلو درد، سلامت مفاصل و …  کمک زیادی می کند.

پرفروش ترین نوع کلخنگ

پرفروش ترین نوع کلخنگکلخنگ یا بنه کوهی به صورت ارگانیک در مناطق مختلف کشور از جمله در خوزستان تولید می شود که به دلیل کاربرد و خواص فراوان بازار فروش پررونقی دارد و مغز آن کاربرد زیادی برای تزئین انواع شیرینی جات و کیک و بستنی دارد و بسیار پرفروش می باشد. این میوه به دلیل ارزان بودن نسبت به پسته معمولی دارای طرفداران زیادی است و از پودر آن استفاده زیادی می کنند.

بسیاری از قنادی ها و کارخانه های بستنی سازی و … از خریداران عمده این محصول هستند و برای آن ها از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. انواع مغز و پودر کلخنگ به دو روش سنتی و صنعتی  تهیه می شود و در کارخانه های تولید کننده به صورت کاملا بهداشتی و به وسیله دستگاه های مجهز و پیشرفته در بسته بندی های متنوع تهیه و ارائه می گردد و در آزمایشگاه های مجهز از نظر سلامت و بهداشتی بودن مورد بررسی قرار می گیرند تا محصولی سالم و با کیفیت به دست مصرف کننده برسد.

کلخنگ تازه خوزستان با نازل ترین قیمت

کلخنگ تازه خوزستان با نازل ترین قیمتقیمت کلخنگ تازه خوزستان به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی همچون کیفیت، نوع بسته بندی، نحوه خرید و فروش و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند و قیمت در خرید و فروش به صورت عمده پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری از این نوع خرید استقبال بهتری می کند.

یکی از مراکز خرید و فروش کلخنگ تازه با قیمت ارزان همین شرکت می باشد که با کیفیت مرغوب  و درجه یک به مشتری ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

بسیاری از کشورهای همسایه خواهان این محصول ارزشمند و پرخاصیت هستند که به این منظور شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات کلخنگ به کشورهایی از جمله ترکیه، عراق، حوزه خلیج فارس و … در حال فعالیت می باشند که در کشورهای مقصد نیز مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است و فروش خوبی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید